sdrugestrane

četvrtak, 27.12.2012.





nema na svijetu ničeg što je sigurno i dobro poznato
sve je promjenjivo krhko i lomno
ne postoji
ni mjesto
ni osoba
ni pojam
ni osjećaj
koji stoji
nepomično i vječno
kao što stoji plavi brijeg iz šimićeve pjesme








Pjesma jednom brijegu

Taj brijeg na kojem često miruje moj pogled
dok sjedim sam u sobi! Pust je: tu ne raste ništa
Tek kamenje se golo plavi.

Mi gledamo se nijemo. Brijeg i čovjek.
Ja nikad neću znati gdje se
sastaje naš različiti smisao

Pod brijegom voda teče. I ljudi se muče radom.
Brijeg stoji, plav i visok, susjed neba.

U noći ga ne vidim. Svi smo duboko u noći
Al znadem: on je tu! Ko ćutanje je težak.


Mi rastat ćemo se tuđi jedan drugom.

Ja umrijet ću. Brijeg se neće maći,
ta plava skamenjena vječnost.



- 00:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>