sdrugestrane

subota, 30.04.2011.




ušla sam opet u nju,
u svoju priču.
ušla sam svjesno, zakoračila hrabro, vrata su mi bila širom otvorena.
dočekana sam bez velikih riječi i praznih obećanja.
u očima je sve pisalo.
u djelima je sve bilo rečeno.

i ne znam što me čeka, u kojem će smjeru priča ići dalje.
i koliko će boljeti ovaj put
ali kao da sam se vratila u neko dobro poznato mjesto,
neki kutak svijeta koji postoji samo za mene.


.......

pakt


kad uspijemo pobijediti same sebe,
oboje svojeg sebe;
kad shvatimo da smo dva bića,
slobodna i smrtna;
tad prepustit ćemo se silama koja nas vuku jedno drugom.

jer ako se izgubimo u tom prevelikom svijetu
kako ćemo u toj nepreglednoj šumi pronaći opet naša stabla?

odlučim tada sklopiti pakt s svime što ne volim kod tebe,
i zbog čega odlazim,
jer ono što mi donosi mir s tobom nema cijene,
ono je zrak, voda i zemlja mome biću,
to je ono zbog čega se uvijek vraćam.
to su naše spone od kojih ne možemo pobjeći.

i eto, izdajem sebe i predajem ti svoj teritorij,
svoju kartu duše i tijela,
iscrtaj po njoj granice koje još moramo zajedno prijeći.



svibanj, 2010, http://sub-littera.blog.hr


........

pisala sam tada, predavala se kao ratnik koji gubi bitku.

sada se vraćamo jedno drugom.
kao pobjednici u svojim bitkama sa sobom i drugima.
što god da bude, neka bude,
ulazim u neizvjestan prostor, pun zavojitih puteva,
opasan i prekrasan.



Photobucket






update




https://dnevnik.hr/vijesti/svijet/umro-argentinski-pisac-ernesto-sabato.html

http://www.blog.hr/print/id/1626085824/o-sudbini.html



- 18:04 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>