sdrugestrane

nedjelja, 06.02.2011.

Photobucket



Photobucket



Photobucket


toliko je raznih pogleda koje imam, spremam, volim.
toliko je i boja, raspoloženja, stanja.
život je toliko bogat, prebogat, i ponekad mi je previše od svega što mi donosi.

ponekad bih najradije odbila sve
i ne bih se makla s mjesta na kojem sjedim
i ne bih uzela ništa od tog, ni dobro ni loše što mi slijedi,
već bih samo i dalje sjedila u svom kutu
pretresala možda sve što je bilo,
slušala glazbu
čitala svoje ili nečije riječi
i uživala u tom miru, zaklonu,
mirno udisala zrak koji me okružuje
bez čežnji za nekim novim, drugačijim, boljim.

ali postoji u nama neka crta nemira i zova za životom,
i većina nas ide dalje, ne stajemo zbog stanja koja nas obuzmu ponekad,
i dižemo se sa svog mjesta, ponese nas neki glas, poziv, posao, želje.

i ja evo krećem dalje, opet i iznova u taj niz dana koji slijede
u događanja, odnose, stanja, primanja i davanja, predavanja.
želim samo što više gledati oko sebe i vidjeti.
i sačuvati te poglede.




Photobucket



Photobucket



.........................................


danas su boje i sjene u šumi bile posebne.



Photobucket


Photobucket



Photobucket



- 18:38 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>