filmski scenarij

utorak, 28.06.2016.

jel vam se ikada dogodio neki takav
filmski prizor?
Uglavnom se velicaju ljubavne scene jer je to
onaj stari slogan da se sve svodi samo na ljubav,
Ljubav pokrece svijet i bez ljubavi smo nista.
Dok sam bila mlađa cesto sam zamisljala da mi se
dogodi nesto takvo, fatalno, jako, uzbudljivo.
Nekako s godinama sam shvatila da nismo svi rođeni za nesto
takvo
Ili mozda nije bio pravi tajming? Ha?
Ne znam, trebamo li tako nesto uopce cekati, jesu li tzv. filmovi
samo plod tude maste u kojem se vidimo i mi,
jer u biti svi sanjamo i zelimo isto, iste stvari, a tek su
nijanse te koje nas obiljezavaju.
Nadanje nista ne kosta, tjera nas dalje, a mozda jednom ipak…bude..
nešto kao...
'ko bi reko cuda da se dese' jer
' da nije ljubavi, ne bi ni svita bilo..'
Sanjajmo s filmom i mozda budemo i dio filma kad-tad.

A


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.