četvrtak, 28.10.2010.

jutarnje podešavanje sunčanog sata



Image and video hosting by TinyPic



oni snovi što dolaze predvidljivo
samo zato jer je noć...
samo zato jer je umor...
i koji me me sakriveni u netaknutoj posteljini
lakonski čekaju da im dođem,
da me uzmu...
da ih uzmem...
kao lažnu kartu uvijek spremnu za tu priliku
sakrivenu u rukavima kockara varalice,

nisu vrijedni mog sanjanja.

meni je uvijek bilo preteško prihvatiti baš lagani san
onaj san kojemu je vrijeme dozrilo od umora,
kad su sjene i tako nestale istim kartaškim trikom -
samo zato jer je sve postalo sjena.

svoje snove izazivam ćudljivo ženski -
nekad dugim ostajanjem na javi
češće ranim bjegovima iz postelje

da me postanu željni...

da me zasluže svim mojim napisanim suvišnim riječima,
svim mojim kricima radosti...
svim mojim uzdasima.

jer - kad danu
u svitanje pružam prvu sunčavu zraku
... spasa,
a u sumrak posljednju,
i držim ih čvrsto obuhvaćene tankim prstima,
...a ne sakrivene u rukavu,

znam da...

da se ne držim čvrsto u rukama

Image and video hosting by TinyPic

izgorjela bih u podne ispred sunčeva sata.





listopad 2009.
(kategorija jako jako davno
... prije nego je uspostavljeno novo vrijeme)



| 06:05 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>