Nemezis

Book nazi

Baš sam se sad jako uzrujala.
Još nismo ni živjeli zajedno, bila sam kod njega za vikend. Gledali smo Studengoru. Kako me se film strašno dojmio (pobjegla mi pokoja suza, što se gotovo nikad ne desi) on mi je poklonio istoimenu knjigu. Uz koju mi je također pobjegla pokoja suza, al uz knjige se to često desi.
I sad se sjetim knjige i bude mi baš toplo oko srca. Gdje je, zapitah se, mogla bih je opet pročitati.

Ne znam gdje je. Ne znam gdje je jer sam ju posudila nekom neodgovornom izrodu od čovjeka koji ju nije vratio. Nekoj spodobi nedostojnoj života koja tako olako shvaća posuđene knjige, sram ga bilo, ma tko da je u pitanju!

Nekom od "onih" prijatelja koji kad prijateljstvo splasne knjige zadrže kao taoce. Nema gorih ljudi od tih.

Sjetit ću se. Uvijek se na kraju sjetim. Iako bi bilo bolje da se ne sjetim. Jer, ja sam jedna od onih koja će te nazvati nakon pet godina i sve što će ti reći je da želi svoju knjigu natrag.


Ima sigurno godina dana da knjige ne posuđujem ama nikome. Nisam našla način da posudim a da mogu biti bez brige da će mi se knjiga vratiti. Probala sam popise (izgubim papir/blok/rokovnik, zaboravim gdje sam spremila), probala sam voditi evidenciju na kompu i mobu, al tehnologija zna bit ćudljiva, probala sam posuđivat samo onima u koje imam veliko povjerenje (pa sam u zadnjem posjetu vjenčanim kumovima mrtva hladna skinula svoju knjigu sa njihove police jer su je zaboravljali vratit), probala sam u zamjenu tražit "knjigu taoca" ali, ljudi svoje knjige cijene puno manje nego ja svoje, i na kraju sam shvatila da je sve uzalud.

Nisam inače materijalist. Ako nešto posudim i to mi se ne vrati, ili mi se vrati u lošem stanju ne vidim to kao problem, kamoli zapreku daljnjem druženju. Ali, kad su u pitanju knjige...a pogotovo knjige koje sam dobila na poklon, knjige sa posvetom...tu sam izgleda malo luda.

Previše je knjiga otišlo u neke ruke koje su u procesu seljenja knjige zagubile, u procesu preuređenja pospemile na tavan i sad ne mogu naći, knjiga koje su posuđene dalje, trećima, bez da me se pitalo išta o tome...jednostavno previše.


Bar sam dovoljno pametna da se već godinama u sve knjige potpisujem, pa mi se više nitko ne može vaditi da nisu moje :D

14.03.2015. u 19:02 | 6 Komentara | # | ^
Kolovoz 2017 (2)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (6)
Veljača 2015 (9)
Siječanj 2015 (6)
Prosinac 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (6)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (4)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (6)
Lipanj 2013 (5)
Svibanj 2013 (5)
Travanj 2013 (6)
Ožujak 2013 (7)
Veljača 2013 (12)
Siječanj 2005 (1)











Brojalica: