Nemezis

Game of blogs

Moram reć da me Durica ugodno iznenadila, i iako sam mislila neš sasvim drugo danas tipkat, radije ću se malo poigrat :)

Tu su dakle odgovori, a pitanja ima u Durice.

1. rekla sam već ponešto o tome, pa slobodno preskočite ako znate priču. Ako ne znate, mlada Nemezis je neke tamo davne 2004 godine redovito čitala Cosmopolitan. I rekao joj je horoskop za ljeto nek sluša Sinatru, i nek si otvori blog. Nikad prije nije slušala Sinatru i nije ni znala što je to blog. Oboje joj se dopalo, ali na ovaj nick i na ovoj adresi se odaziva od 2005. Sama ideja da može nešto pisati na netu, a da to ne košta ništa i da ljudi to mogu i komentirati joj je bila fantastična, i začas se navukla. Ovdje sam ponovno krenula lani, nakon jednog Nisinog posta.
2. sve me zanima, osim poezije i politike. Iako, ponekad naletim na ponešto pa se predomislim, na kratko. Uglavnom volim vesele teme - bit će kao protuteža sebi
3. bih, bila bih urednik na jedan dan. Ukinula bih siguronosno pitanje i time postala najomiljeniji urednik ičega i ikada u poznatom svemiru
4. ne biram teme, naješće pišem o onom što me na neki način dira ili smeta ili veseli (rijetko, rijetko) - nekako je teže pisati o veselim temama (razlog zbog kojeg mi malo kad sjedaju blogovi političke tematike i poezija)
5. uh. Ovisi što bih našla na vrtu/ u šumi. Možda krem juhu od luka, pohane sunčanice i pire od graška, salatu od rajčica, kocke od sira za desert. Kuhanje mi već neko vrijeme nije u top pet interesa, pa sam malo hrđava, bar kad su ideje u pitanju. Interpretacija još nekako...
6. osim par dobrih prijatelja i jedne romanse ništa za izdvojiti... ;)
7. na žalost, neki znaju. Zahvaljujući tome neke tekstove pišem sa autocenzurom - do te mjere da godinu dana kasnije ni sama ne znam o čemu se radilo
8. bila bih Nisa. Jer je sigurno divno biti toliko inspirativan i duhovit i topao
9. dvije godine, zbog tehničkih nemogućnosti, sa ponekim postom zbog reanimacije bloga kao takvog, pisanom kod nekog doma, na kafi. Nisam htjela, već je tako ispalo. Pisala sam u rokovnike i osjećala se kao da mi fali dio, neki jako važan dio. Nisam nikad namjerno pokušala prestati, ponekad imam faze kad se malo ohladim, ali ne mogu zamisliti sebe bez bloga. Ili blogova, kako oćete.
10. vidi pod 9.


I sad ostaje najteži dio posla, predložiti neke ljude, a koji već nisu predloženi.

Dado69 - jer taj više niš ne piše, pa može malo napisat kako je to bilo dok je još pisao :p
Pero u šaci
Mayday
DamianS
Nellie
Emmet

I dosta. Što god kliknem, već su odgovorili- bit će da se svima sviđa Duričina ideja :)

Oh, džoker pitanje...bilo koje sa brojkama i postotcima.

25.07.2014. u 10:41 | 11 Komentara | # | ^
Kolovoz 2017 (2)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (6)
Veljača 2015 (9)
Siječanj 2015 (6)
Prosinac 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (6)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (4)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (6)
Lipanj 2013 (5)
Svibanj 2013 (5)
Travanj 2013 (6)
Ožujak 2013 (7)
Veljača 2013 (12)
Siječanj 2005 (1)











Brojalica: