Nemezis

...a vrijeme se mijenja...

...sa lošega na gore...


Nda.Nekako mi najlakše reć da je HAARP kriv za sve ovo. Ne samo meni, vjerujem.
Odricanje od odgovornosti. ONI su krivi, to ONI vedre i oblače našim nebom, a MI smo bespomoćni sasvim, jer nit znamo tko ONI uistinu jesu, nit im što možemo...
Mi, naprimjer nismo za ništa krivi. I sa globalnim zatopljenjem veze nemamo, mi na klimu ne utječemo svojim svakodnevnim postupcima i sitnim navikama. Mi svaki dan žicamo besplatnu vrećicu u obližnjem marketu i još ružno gledamo prodavačicu ako nam s velikim osmjehom ne potrpa stvari u istu. Iako znamo da idemo u trgovinu i znamo da nećemo moć u rukama nosit sve što ćemo kupit ne pada nam na pamet imat sa sobom torbu kakvu, ili koristiti vrećicu više od jednom. Pa briga nas gdje će sve to završit...
...ne mijenjamo ni ono što možemo promijenit bezbolno i lako, pa kako bi onda mijenjali nešto za što se treba boriti i nedaj bože nečeg odreći?!?

Ne mijenjamo ni ono što možemo promijeniti.
Jeste bili na izborima u nedjelju?
Niste? Čestitam, glasali ste za HDZ.
Vrlo je jednostavno, svojim nebiranjem nekog drugog zapravo pristajete da nas oni zastupaju, i nije zapravo važno gdje i nije uopće bitno što se na izborima bira, jedino što je u toj priči bitno je da stre sasvim digli ruke od svoje budućnosti i budućnosti vlastite djece. Aaa, pa nemate djece. Pa briga vas onda kakav svijet iza sebe ostavljete. Jasno, sasvim jasno. Oprostite.

Ma ne bi to mene previše diralo inače. Al onda mi se nađe neki prepametan i cvili kako je loše. Kako kradu narod. Kako su korumpirani i kako je situacija sve gora. E, pa ako nisi imao pet minuta za otić na biralište i odrekao si se svog prava glasa onda nemaš apsolutno nikakvo pravo glasa ni nakon izbora. Nemaš pravo ništa reći o ničemu. Odrekao si se, sjećaš se? E, sad fino začepi gubac i budi cito. Nekog zapravo nije briga što imaš za reć, i sam si zaključio upravo to još u nedjelju.

Je, ma ta bi ti trošio svoje vrijeme na one guzičare koji dobivaju mjesečnu plaću koju ti zaradiš za tri mjeseca?!? Ma imaš sasvim pravo. NETKO će tu plaću svakako dobivati, s tvojm glasom ili bez njega. Onda je svakako bolje da tog NEKOG biraju ljudi koji imaju malo više pameti od tebe. Pa makar i dalje glasali za neku od jedine dvije stranke koje u ovoj nazovidržavi postoje. Do sad su nam zaista odlično vodili naše male živote, i jedni i drugi, pa najbolje da i nastave. Ionako ne postoji nitko osim njih.

Ma, najlakše je dić ruke od svega i zaključt da su stvari ionako izvan naše kontrole. I sakrit se. U vjeru, naprimjer, pa je bog na nebesima odlučio ovako ili onako, božja je volje bila, i nema se tu dalje šta mislit.
I ne otić na izbore, ma koga se trenutno biralo je isto super. Pa možeš onda trljat nos onome koji je na izbore išao, i još ako znaš da je glasao za trenutno vladajuće, onda je on kriv za nastalo stanje, nikako ti.
I za ovu grandioznu osvetu prirode, koja svaka dva tri dana pošalje još malo vode ili leda ili nečeg trećeg, to su isto neki drugi krivi. Mi, pojedinci nemamo veze s tim. Il je bog opet odlučio očistiti malo nečist ili je vladajuća stranka zajebala stvar. Mi ne možemo promijeniti baš ništa.

*
Nekad mi dođe, kad razgovaram sa ljudima za koje smatram da mogu mijenjati sebe, ako već ne svijet, da ih primim za ramena, ukopam im prste do kosti i tresem dok ne dođu pameti. Dok se ne vrate u život iz te hibernacije u kojoj su se tako fino opustili. Iz apatije i beznađa, a sve u nadi da će shvatiti koliko smo zapravo moćni. Nekad mi dođe da im kažem da pogledaju oko sebe, i vidjet će da nije kasno.
Al džabe. Sve je to džabe.
Jer, mi se zapravo bojimo. Čega? E, to vi meni recite.

Prigodna, za kraj:
...i tako, dani teku...


27.05.2014. u 11:53 | 6 Komentara | # | ^
Kolovoz 2017 (2)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (6)
Veljača 2015 (9)
Siječanj 2015 (6)
Prosinac 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (6)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (4)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (6)
Lipanj 2013 (5)
Svibanj 2013 (5)
Travanj 2013 (6)
Ožujak 2013 (7)
Veljača 2013 (12)
Siječanj 2005 (1)











Brojalica: