Nemezis

Na pola puta


Padao je snijeg, puno snijega.
Bila je puna kuća ljudi i stalno su dolazili novi.
T. je dovela neke prijateljice i jako smo htjele ležat na kauču ali smo stalno klizile prema podu. Bilo je to urnebesno smiješno.
Ujo je nešto radio i stalno je ulazio u kuću i uvijek je bio suh. A snijeg je padao.
Kava mi je iskipila bar triput i jednom mi se zapalila džezva jer sam zaboravila na nju.
N. je gledala slike, za stolom u kuhinji. Plakala je, tiho. Grlile smo se, dugo.
M. je upao u kuhinju i rekao da će biti potres.
Oduševljeno sam dozivala onog mog, jer će napokon biti potres. Oni moj nikad nije doživio potres i nije mi smetalo što se malo farbe otrusilo u kutu iznad prozora. Pogletat ću.
T. je bila trudna. I još uvijek je. I B. je bila trudna. I još uvijek je. I N. je bila trudna. A nije. Nije nikad bila. I mislim da možda i ne može.
Snijeg je padao i dalje i zbog ulične rasvjete je bio narančast.
Bio je tu još netko, ali ne znam tko.
B i ja smo se grlile, dugo, u hodniku. Morala je ići. Nisam htjela da ide. Ni ona nije htjela. Malo smo plakale.
***

Probudilo me kucanje.
Kao i obično kad zaspim na kauču trebalo mi je par sekundi da shvatim tko sam ja i gdje sam. I htjela sam stati na tome. Ali taj moj glupi mozak, uvijek previše orijentiran na racio, čime se uopće ne pomosim, je odmah nastavio slagati i ostale informacije. A nisam htjela da ih složi, bar ne istog časa. Htjela sam otići bar do vrata i vidjeti tko kuca u prekrasnoj zabludi da su svi još uvijek tu i da ćemo se grliti još malo.
***

Beskrajno sam tužna u ovom trenutku. Ali, proći će. Prošlo bi brže da mogu zagrilit klinke. Ali, ne mogu. Svaka je na svojoj strani ove zemlje a ja sam tu negdje između. U sredini.
Ironija sudbine. Uvijek sam morala biti u sredini kad smo sa onim starim Fiatom išli na more. Inače su se nesnosno svađale i pravile važne, ovisno kraj koje bih sjela. Pa sam strogo pazila da uvijek budem u sredini.
Eto i sad sam. Možda i bolje, nema ih više tko razdvojiti ako se počupaju...
***

Moram napokon napravit osiguranje za kuću.
I zbilja moram kupit novi kauč.
***

Pitaju me da li smo bili bliski.
Kažem da me naučio plivati. Onda me malo čudno gledaju neko vrijeme i misle si tko zna što.
Uglavnom ne shvaćaju koliko si blizak s nekim ako mu vjeruješ dovoljno da te nauči plivati. A ja ne znam kako reći išta više od toliko i ostati pribrana.
Ali, pišem. Evo, pišem. I to je nešto.


19.03.2013. u 18:14 | 7 Komentara | # | ^
Kolovoz 2017 (2)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (6)
Veljača 2015 (9)
Siječanj 2015 (6)
Prosinac 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (6)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (4)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (6)
Lipanj 2013 (5)
Svibanj 2013 (5)
Travanj 2013 (6)
Ožujak 2013 (7)
Veljača 2013 (12)
Siječanj 2005 (1)











Brojalica: