Nemezis

Ti si kriva zbog mog piva.

Desi se ponekad da zbog nečeg što kažu ljudi nepovratno izgube svo moje poštovanje.
Ona je danas izgubila ono malo poštovanja, koje je na kredit ionako i dobila jer nije rekla ništa. Jer nije našla u sebi dovoljno ljudskog, jer nije u stanju kontrolirati svoj prenapuhani ego. Jer ne zna reći bravo.
Ma neka,nije meni do njenog bravo. Znam ja i bez nje da sam odradila odličan posao.
Al malo mi uvijek bude žao i nekako teško kad je netko takva pi...

Desi se ponekad da zbog nečeg što ljudi kažu naslutim da ću uskoro biti vrlo nesretna.
Oće ona na kavu sa mnom. Udvoje. Nasamo. Popit kavu i zapalit cigaretu i da u miru popričamo.
Slutim da mi se neće svidjeti ono što će mi reći. Vojela bih biti u krivu kad je ova stvar u pitanju. Al nekako njušim da ću uskoro opet biti zapetljana u njen depresivan svijet i da će me opet razočarati i opet ostaviti na cjedilu. I to bi bilo u redu. Moja su očekivanja kakva jesu, i da su drugačija ne bih se razočarala samo tako. Uostalom, naša je povijest prepuna kava na samo i objava od kojih me nešto nutra boli. Uostalom, ko je ikad rekao da se ljudi mijenjaju? Oh, budalaštine.
Rado bih tu kavu izbjeć. Al, bojim se da to nije opcija.
Rado bih...ah. Jbg.

(iskreno, kad je ona u pitanju, uvijek dobije još jednu šansu. Tako se i sad nadam da nije u pitanju ono što mislim da je u pitanju. Da će me ovaj put iznenadit i reć - e, mala, ovaj si put ti na redu. Reci, šta tebi treba..)

I to neminovno vodi do treće žene koja je dio mog života, a možda ne bi trebala biti. Shvatila sam danas koliko se bolje osjećam otkad je manji dio mog života nego što je nekoć bila i momentalno sam se počela osjećati vrlo loše jer se osjećam bolje. Iz toga zaključujem da je i dalje prevelik dio mog života, jer NEĆU u svom životu ljude zbog kojih se osjećam kako se osjećam danas.

...što znači da bi sve tri navedene žene trebale prestati postojati u svijetu male i danas nekako tužne Nemezis.
Sve tri su zapravi pi...
I to je ono što mi smeta. To što neće zbog sebe (ne zbog mene) bar jednom u životu biti velike, hrabre i iskrene žene koje stoje iza onog što rade i kažu. Dobro. Zbog mene. U suprotnom ću zaista ostati bez imalo poštovanja prema njimin trimin a posljedično i potpuno odustati od prijateljevanja sa pripadnicama vlastitog spola.
Sa muškarcima je puno lakše. Najgore što se može desiti kad ti je muškarac prijatelj je kemija. Posljedično seks. Moguća veza, brak i djeca. Ili razvod ako navedeno već imaš.
Iz ove perspektive mi se to čini kao znatno bezbolnija varijanta :D

...mi smo, eto, blizu kraja...


Kategorija: patetika. Vidi, nema. Onda...prijatelji? Nema...oh. Onda...hm.


Edit u dvajstjedan i dvajstriminute:
Oh, evo i četvrta navratila u moj život. Valjda joj je netko rekao da je utorak.
Kategorija: zdravlje.

19.02.2013. u 18:36 | 5 Komentara | # | ^
Kolovoz 2017 (2)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (6)
Veljača 2015 (9)
Siječanj 2015 (6)
Prosinac 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (6)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (4)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (6)
Lipanj 2013 (5)
Svibanj 2013 (5)
Travanj 2013 (6)
Ožujak 2013 (7)
Veljača 2013 (12)
Siječanj 2005 (1)











Brojalica: