mozgoBLUDstvo https://blog.dnevnik.hr/mozgobludstvo

nedjelja, 22.04.2007.

želim-ne-želim

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Želim jesenju šetnju po pješćanoj plaži i želim se prežderati slasnim čokoladnim bombonima. Čokoladne bombone zasad želim više.

Želim zanimljiv posao i puno slobodnog vremena. Slobodno vrijeme zasad cijenim više.

Želim novac, skupe krpice, zabavu; i da me po mogučnosti nitko ne j... u zdrav mozak, spokoj i bezbrižan život. Ovo drugo za sada prolazi.

Želim otići na odmor, negdje gdje me nitko ne zna, razonodu i miran san – najmanje 12 sati dnevno. I želim ostati tu, doma gdje me svi znaju i ja ZNAM njih. Prva želja je za sada jača.

Želim imati svoju obitelj, možda roditi dijete i biti pravom kučanicom; i želim slobodu, samostalnost i svoj mir. Ovo drugo je za sada tri puta jače. Ili možda čak tri ipo...

Želim zdrav duh u zdravom tijelu; i umjesto vježbanja na mukotrpnim spravama, ležerno ležanje na kauču i puno slasne papice. Sport za sada nije na vidiku. Aha

Želim biti zanjimljiva bliskim meni ljudima i pretvaram se u bez-rječitog promatrača. Za sada sve više šutim. Ovdje također.

Ostalo želim-ne-želim uopće ne zanima široke mase, i zato će poginuti u prazninama moje glave, bez prilike za zvučno izlaganje u obliku udaranja po tipkovnici i pojavljanja u obliku znakića na ovoj stranici.


Skrenuvši s teme: ovaj grad mi počinje napominjati karikaturu. U velikoj mjeri – potpuno, cinično, tupo, bezobrazno govno, koje ponekad u sebi nosi mrvice neprobavljive genijalnosti i zanimljivosti. Koje mnogi vole, sami ne znajući zašto.

22.04.2007. u 18:43 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>