AnaM nešto novo nešto staro

23.07.2010., petak

Sjećanja na jedan ispit


Planirala ja da napišem neki baš, baš post, ali sinoć počela da pričam sa jednim prijateljem. I on me pita da li je meni sve bilo lako na fakultetu? E, lako, odoše moji planovi u vodu, a ja napisah ovo:

Praktični ispit. Mogla sam bilo šta da izvučem, ne ja sam baš uzela cedulju sa nekom žabetinom.
Trebalo je ruku zavući u kantu punu tih čudovišta kreketavih. Otvorih kantu, one me sve pogledaše,nekim buljavim očima, brzo spustih poklopac.Vidi moja koleginica da ću da padnem na ispitu, zavuče ruku u onu kantu, opra mi žabu i stavi je u ruku.
Držim ja u levoj ruci žabu, u desnoj makaze, da je dekapitujem, ili što će reći da joj otsečem glavu. Gleda ona mene, gledam ja nju. Uljigavi se žabetina, kreknu, i iskoči mi iz ruke. Skače ona po sali, a ja jurim za njom, preko stolova, razbijaju se neke epruvete, ruše stolice, prosuh neku kiselinu, žaba odlete u sigurnost ulice, a ja u nesigurnost sledećeg ispitnog roka.
Sledeći rok, molim se u sebi samo da ne izvučem žabu opet. Nije žaba, krvna slika, treba sebe da ubodem izvadim krv iz prsta i onda lako. Uzimam iglu, čačkam po prstu, nikako da podje krv, a da zabodem? Ni slučajno. Pridje mi asistentkinja, uze onu igletinu, zabode me u prst, ma, do nokta čini mi se. Ja počeh da plačem, krv ne ide, ona se ponovo ustremi na moj prst.
Sažali se profesorka, da mi drugo pitanje, uradih šta uradih i položih.
Srećna krećem kući. Znate onaj osećaj kad mislite ceo svet je vaš, i vi ste najsretnij na svetu?
Udjem u autobus, stavim ruku u džep, a unutra nešto vlažno, mokro. Vrisnem ja, usred autobusa,izvadim ruku, a u njoj ŽABA. Urlam, kao da me deru, a žabu ne ispuštam. Na sledećoj stanici izbaciše i mene i žabu....ali ispit sam se rešila....

Uz kavicu
1.-Draga, gledam nebo vidim tebe
Gledam Sunce vidim tebe
Gledam Mesec vidim tebe
Ma, skloni se sa ekrana
Hoću da gledam utakmicu


2. Lepo I Ružno
Novinari kao novinari, svuda zabodu nos...
pa tako dodjoše na neku planinu.Nadju nekog čoveka i pitaju ga
-Dešava li se ovde nešto interesantno???
Ponadao se novinar temi za Pulzera.
-Kako da ne, ima lepih i ružnih dogadjaja.
Kaži šta je bilo lepo.
Pre jedno petnestak godina izgubi se susjedu ovca, celu noć smo je tražili. Nadjosmo je ujutro, i svi je redom kresnusmo.
-Mnogo je vulgarno, ima li nešto drugo??
-Ima, pre pet godina drugom susjedu se izgubi žena. Celu noć smo je tražili, a pred zoru je nadjosmo....svi smo je redom kresnuli...
-Dobro, dobro, ispričaj nešto ružno... ovo ipak ne miogu objaviti
-Evo, prošle godine izgubim se ja u planini, cele noći me tražili, pred zoru me našli i ....

- 09:24 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (6)
Siječanj 2012 (3)
Prosinac 2011 (5)
Studeni 2011 (4)
Rujan 2011 (5)
Kolovoz 2011 (4)
Lipanj 2011 (2)
Svibanj 2011 (4)
Travanj 2011 (7)
Ožujak 2011 (11)
Veljača 2011 (10)
Siječanj 2011 (4)
Prosinac 2010 (3)
Studeni 2010 (3)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (5)
Kolovoz 2010 (5)
Srpanj 2010 (8)
Lipanj 2010 (14)
Svibanj 2010 (21)
Travanj 2010 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi