četvrtak, 14.09.2006.

Ženska pitanja

Žene nisu zadovoljne kad su "samo" sretne. Spojevi u njihovim mozgovima su drukčiji od muških - vape za sukobom, dramom i nesigurnosti. Vole započinjati svađu bez razloga. Konstantno traže potvrdu sumnji i strahova, guše se u nestabilnosti i nesigurnosti. Nelogična i emocijama vođena bića. Neprestano testiraju muškarce smišljajući razne zamke i ispitujući do koje mjere seže odanost, vezanost i vjernost muškaraca.

Većina zamki dolazi upakirana u nedužna pitanja sastavljena samo s jednim ciljem - neuspijeh muškarca. Kazna za neuspijeh je nemilosrdna. A žene fino upakirana nedužna pitanja postave tako nježno, a tako smijelo, da ih ne možete izbjeći.

Kako neokrznut proći kroz sito i rešeto zamki i smicalica kojima nas žene žele eliminirati ili postaviti u podređeni položaj?

Jednostavnog odgovora nema, jer ovaj problem je tako širok i sveobuhvatan da ne postoji jedinstvena strategija i taktika obrane. Niježno zaobilaženje istine (laž je prestroga kvalifikacija za ovaj pojam) nalaže se kao logično riješenje. Jer, budimo realni, kad vam žena postavi ovakva pitanja ona ne želi iskren odgovor. Ona želi da je lažete, i kad tako postupite ona je mirna za neko vrijeme, a i sami ćete malo odahnuti.

Ovo je apstraktno i suhoparno i čitateljice bi se mogle pomamit. Zato najbolje da tvrdnje potkrijepim primjerima. Evo nekih naizgled najuobičajenijih pitanja koja žene postavljaju muškarcima kako bi ih uhvatile "in flagranti", te mogući odgovori na ta pitanja, po kategorizaciji glupih (istina) i mudrih (laž).

Pitanje br.1. “O čemu trenutno razmišljaš?”
Helouuuu!!! Klasika! Žene su kao mala djeca - misle da se i sunce i svemir vrte oko njih. Kad vam žena postavi ovakvo pitanje, onda to znači: "Misliš li na mene trenutno?"Njihova ženska psihologija stalno ih nagoni na razmišljanje da su vam baš one u mislima "od himne do himne". A to što ona u istom tom razdoblju razmišlja o novoj Revlonovoj kolekciji noćnih kremi i brazilskoj depilaciji, to nikome ništa.

Glupi odgovori:
- "Baš se mislim kad je Dinamova tekma večeras?!"
- "Jesi možda srela našu novu susjedu...?"
- "Piva."


Mudri odogovori:
- "Baš se mislim kako si lijepa danas!"
- "Baš se mislim kakav sam ja sretnik što sam uopće s tobom!"
- "Baš sam se sjetio onog našeg izleta na Lokrum prošlo ljeto, kako nam je super bilo..."


Pitanje br.2. “Misliš li da sam debela?" (tj. "Izgledam li debelo u ovoj haljini?")
Ustvari vas pita "Misliš li da sam ti još uvijek privlačna, mada sam nabacila koju kilicu zbog Domačica i maslaca s kikirikijem?". Eh, ovo je teško pitanje. Žena zna da je debela (inače vam ne bi postavila ovo pitanje) i, kao što smo ranije naveli, želi da joj lažete. Ali ne smijete baš preočito lagat.

Glupi odgovori:
- "Pa mogla bi zgubit koje kilo..."
- "Pa znaš, malo ti se primjete te tripice u struku..."
- "U usporedbi s čim?"


Mudri odogovori:
- pogledajte je začuđenim pogledom u smislu kako vas je to uopće mogla pitat.
- nemojte direktno odgovorit. Bolje recite - "Ti si najljepša žena koju sam ikad vidio!"

Pitanje br.3. "Što te kod mene privuklo - pamet ili izgled?"
To vam je žensko pakovanje rečenice "Jesi ti sa mnom samo zbog 'balkona'?!" Savršena ženska zamka. Ako odgovorite da vas je privukla njena osobnost i inteligencija, odmah će vam spustit:"Šta onda, misliš da sam ružna?!"A ako spomenete njene "prednje branike" puška vam je također zagarantirana.

Glup odgovor:
- svaki koji spominje njene napredne djelove.

Mudar odgovor:
- "Znaš što mi je kod tebe tako dobro, draga? To što si savršena kombinacija ljepote i pameti. Sve me kod tebe napaljuje."

Pitanje br.4. "Ako bi imao šansu spavati s mojom prijateljicom, koja bi to bila?"
Ovo je prilično teško pitanje. A nemojte mi reć da ga nitko od vas nije doživio.

Glupi odgovori:
- "Mare!" ispalite isti momenat, dok u mozgu motate film vrućeg manage-a-trois.
- "Teško mi se odlučit između Mare i Luce..."

Mudri odgovori:
- "Ma ti si tako lijepa da nikad ne bih spavao s nijednom drugom."
- "Nikad nisam na takav način razmišljao o tvojim frendicama."

- Bjež'te ća!

Pitanje br.5. “Voliš li me?”
U biti pitanje glasi "Hoćeš li me ženit ili samo gubim vrijeme s tobom?". Nikad nemojte zaboravit da žene na veze i brakove gledaju kao na biznis, i ako nema profita onda joj niste od koristi.

Glupi odgovori:
- "Paaa...sviđaš mi se..."
- "Ovisi što smatraš pod pojmom 'ljubav'?!"
- "Valjda."


Mudri odgovori:
- još jednom treba oprezno izbjeći izravan odgovor: "Ti si savršena žena! Obožavam biti s tobom!"
- Bjež'te ća!

Pitanje br.6. “S koliko si žena spavao?”
Ovo pitanje rezultat je ženskog promišljanja "Pa kako si mogao spavat s ikojom drugom osim sa mnom?!" i "Misli li on na te žene dok mene ...?!" i "Jesu li mu bivše bile bolje u krevetu od mene?!". Uf, koja paranoja.

Glup odgovor:
- počnete brojat prste, prvo na rukama, onda na nogama.

Mudar odgovor:
- "Ne sijećam se, draga. Otkad sam tebe sreo više mi nitko nije bitan!"

Ovo je samo slučajni odabir zamki. Žene u svom arsenalu imaju još opasnije i krvavije stupice. Budite uvijek na oprezu. Ako ikad osijetite krivnju jer im lažete, ne trebate. Zapamtite: Njima u biti ne treba istina - stvarno joj treba psihološko osiguranje. Samo budite oprezni i dobro ćete proć u tom minskom polju ženskih frustracija.

Oni/one koji me poznaju znaju da je ovo sve zapisano samo moja zezancija. Al' priznajte da ima i mrvica istine...

Keep on bloggin'!!!

| 09:30 | Pokaki se (6) | Uzmi papir | na vrh posta

<< Arhiva >>

Copyright © Maroons Dirty Mind Club - The Next Generation - Design touch by: Tri mudraca


Kaki/Ne kaki

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Studeni 2010 (1)
Travanj 2009 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (11)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (7)
Travanj 2006 (22)
Ožujak 2006 (20)
Veljača 2006 (19)
Siječanj 2006 (21)
Prosinac 2005 (29)
Studeni 2005 (19)
Listopad 2005 (22)
Rujan 2005 (35)
Kolovoz 2005 (30)


"I'm not someone to be good as, I'm someone to be better then!"
Brojač posjeta

brojač posjeta



"I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well, to tell you the truth, in all this excitement, I've kinda lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya punk?"

Maroons
About me
- 25 godina
- jarac
- Mediji i kultura društva, UNIDU
- rock, 80's
- Clint Eastwood, Winona Ryder
- vaterpolo, nogomet, šah, karate
- "dirty mind" filozofija

Maroons Dirty Mind Club
Children of MiKuD
Sufix
Milat
Lakeisha
Chiquita
Festina Lente
Sujetador
Suncokretna
Sherry
Whatever
Zorbas
Skybleed
Nosko
Carica
Lafo Mamone
Nienna
Bilo jednom
Favourite Gang
Penellope
Magick
Indian woman
Gospar
Multimedija
Korisni linkovi
Blog.hr
500 linkova
pomagalo za slike
Mediji i forumi
Iskon
Monitor.hr
Sportnet.hr
Klik
Forum.hr
dubrovački forum
Udruge i klubovi
Prijatelji životinja
Udruga mladih "Orlando"
Močvara
Glazbeni linkovi
Glazbeni kalendar
Kad krivo pjevaš...
cmar.net - hrvatski metal
Zanimljivi linkovi
Sve muške tajne
filmski.net
wikipedia
stvarno bolestan blog
Sveučilište u Dubrovniku
Ljudi, šaljite mejlove!!!
maroons@net.hr
I na mejl možete slati svoja mišljenja i komentare...unaprijed zahvaljujem!



Vremenska prognoza
Vremenska prognoza

MJESEČEVE MJENE
moon phases

Maroons supports...
Hobbit

Ne ostavljaj me...
Prijatelji životinja

This site is certified 35% EVIL by the Gematriculator


height="38" width="41" id="EXim" alt="eXTReMe Tracker" />