Trećinu svijeta daleko

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2009 (23)
Lipanj 2009 (13)
Svibanj 2009 (21)
Ožujak 2009 (20)
Veljača 2009 (20)
Siječanj 2009 (10)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (13)
Kolovoz 2008 (24)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (13)
Svibanj 2008 (12)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Dojmovi i fotografije iz Japana

Linkovi
Glavni fotoalbum:
Photobucket
Photobucket2
(jerbo se prvi napunio)

Japan:
Službena stranica grada Sakaija
Interaktivna karta Sakaia
(Japanska, s titlovima)
Prefekturno sveučilište u Osaki
Matsumae međunarodna zaklada (hvala im)
Hyperdia planer putovanja
(vozni i letni redovi, vrlo korisno iako isprva nespretno)
Japan-guide.com - sve što ste htjeli pitati o Japanu a niste znali gdje biste.

Preporučena literatura:
Blog Kućanice u Japanu
(za one koji ne čitaju ovaj blog samo iz rodbinske dužnosti)

Meni zanimljivo:
Ilustrirani vodič kroz japansku mitologiju
Službeni sumo portal
Sumoforum
Ghibli muzej
Takarazuka Revue
(službena stranica, na Japanskom)

Bratske stranice:
Darko Macan piše blog
MCNov crtani notes

21.07.2008., ponedjeljak

Nanba Parks i novi fotić

Napokon, napokon sam odlučila kupiti novi fotić (za rođendan, recimo). Nakon prethodnog izviđanja po dućanu i opsežnog kopanja po internetu, vratila sam se oboružana parama i odlučnošću u šoping centar pokraj Nanba kolodvora, Nanba Parks. Koji sam po sebi uopće nije loš komad moderne arhitekture i dizajna:

Photobucket
(malo sam prekratku ekspoziciju stavila)

Photobucket
(zbog ovog zelenila se i zove Parks)

Photobucket
(kanjoni!)

Photobucket

A što sam kupila? Canon, malo napredniju verziju male kamerice: PowerShot SX100 IS. S 10x zumom. Mmmmm...

Samo je malo veći od mog dobrog starog Sonyja, uopće nije skup za svoju optiku (10x zum, spomenuh, zar ne?) a na mreži lijepo govore o njemu. A ono što je prevagnulo da kupim baš njega a ne nekog drugog ljepotana s tolikim zumom (10x...) - može mu se namjestiti engleski u menijima ;) i skinuti upute na engleskom s mreže. Sporazumijevanje s prodavačem nije bilo toliki problem, čak mi je uspio uvaliti i PointCard da mogu memoriju za fotić kupiti nagradnim bodovima koje sam zaradila kupnjom fotića.

Kad sam već bila u dućanu, malo sam obilazila da vidim što još zanimljivo ima - recimo kolekcija Kurosawinih filmova na DVD-u (kompatibilna DVD zona ali bez engleskih titlova, naravno). A tek odio s tehničkim igračkicama...

Photobucket
Mehanotehnika! Nisam ni pomislila na mehanotehniku godinama, kad odjednom, puf, sve mi se vratilo! Šarafići i metalne ploče, sanjke i avioni i što sve ne... U napadu nostalgije jedva sam se suzdržala da ne kupim:
Photobucket

Steampunk je moderan u igračkama već neko vrijeme, prvo legići a sad:
Photobucket

A ovo me impresioniralo - sobni planetarij!
Photobucket

Idući dan sam opet išla u grad kupiti karte za trodnevni izlet u Nagoyu (sumo!) i okolinu. Usput sam isprobavala mogućnosti novog fotića...

Photobucket
Makro mod za snimanje izbliza - vide se piksli na ekranu mog laptopa!

Isprobavanje zuma: vidite li drvenu ogradu balkona zgrade preko puta?
Photobucket

Zum!
Photobucket

Snimanje suma na TV, kao vježba za snimanje uživo u Nagoyi. ;)
Photobucket

Photobucket
Kotooshuu ne ide baš briljantno. Tsk.

Večernje nebo. Usred dana bili su krasni bijeli kumulusi na plavom nebu...
Photobucket

i zumirano...
Photobucket

Stabalce. Nije inače neka fotka.
Photobucket

Zid. Prolazila sam kraj njega toliko puta a da nisam primijetila kako je krasan.
Photobucket

Ovo je pak nešto novo - ekran u Mozu-gawi.
Photobucket
Zum, i čak se vidi odraz neba u ekranu. Aaaaa... :)

Još malo oblaka
Photobucket

Photobucket

Skupljač konzervi, uobičajena scena po japanskim gradovima baš kao što su skupljači PET boca kod nas. Isto "pljačkaju" kante za smeće postavljene pokraj aparata za prodaju pića i ispred dućana.
Photobucket

Isprobavanje makra na grmičku pokraj stanice podzemne.
Photobucket

Zum na donji dio sjedala u podzemnoj... umjetnički, zar ne? :P
Photobucket

Vagon podzemne (isprobavanje "bjeline" pod umjetnim osvjetljenjem)
Photobucket
(spavanje u vlaku je omiljen način ubijanja vremena, zatim slijedi slanje mailova i surfanje na mobitelu, slušanje muzike, igranje igrica (i ovo dvoje često na mobitelu), učenje i čitanje)

Isprobavanje panoramskog snimanja na nedužnim stopalima.
Photobucket

Makro moje torbice u krilu.
Photobucket

Rukohvat s reklamom za neko Osačko sveučilište (ali ne moje).
Photobucket
(test stabilizacije slike u uvjetima slabog osvjetljenja)

Stanica podzemne snimljena kroz prozor vagona
Photobucket
(kao gore)

Noćne snimke "iz ruke", kod osačkog kolodvora...
Photobucket

Photobucket

...i natrag u Nakamozu.
Photobucket
Zumiran! Jest da je mutan, ali zumiran do maksimuma i bez tripoda a nije se razmazao na sve strane! Opa.
- 15:24 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>