Ja to tako (ponekad) vidim

srijeda, 19.10.2016.

ČEKAJ ME

Zaboravila sam te pitati

(prije nego si otišao)

Jesi li stvarno znao

Kad si mi rekao

(baš kad sam odlazila)

Nitko te ne može voljeti kao ja

Zaboravila sam te pitati

Još neke stvari

To kako si mogao

I još neke sitnice

(kada si me pustio da odem)

Zaboravila sam ti predbaciti

Kako si dopustio

Da nestane

Ono malo što smo mi imali

Znam, nije bilo puno

Nismo imali ni našu pjesmu

(a govorio si da imali smo sve)

Možda si ti znao

Nisi mi rekao, a sigurno si znao

Otišao si

Ostavio me bez odgovora

Koje sad tražim

Imam za tebe bezbroj pitanja

Čekaj me,

Ja ću brzo doći

Jer bez tebe pjesma nema smisla

Čekaj me...




- 19:20 - Komentari (43) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.