petak, 13.06.2008.

Punina života

Prvo da se zahvalim svima na ovoj pozitivnoj energiiji!!!Kako je lijepo čitati pozitivnu vibru. Blog se stvarno pretvorio u malu oazu pozitive, a to sam i htjela! Vi znate da je pozitiva moja hrana!

Već kad smo kod hrane. Još uvijek čitam "Zašto se..." i baš se guštam . Kako žena zna uživati u životu! Ma, ovu knjigu bih stvarno svima preporučila (nije reklama, ali moram, moram, ... to je jače od mene)! Postala mi je inspiracija za kuhanje, klopanje, romantiku, strast, euforiju, doživljaj... A sve zbog boja i tekstura, okusa i mirisa na koje me je potakla. Koje sam sve ionako osjećala, ali nisam primjećivala.

Žena u jednom pasusu priča o šampanjcu kao da opisuje ljubavnika koji ju opija, miluje i draži. Jao koja slika! Nevjerojatno kako se na hranu (i piće) može gledati iz senzualne perspektive. Tada ona postaju uzbuđenje, a ne samo utaživanje gladi. Tako bi trebalo gledati na hranu. Ali ne samo hranu, već i sve doživljaje u životu.

Kad svi spominju moram i ja... koji je gušt bio gledati utakmicu... Ona napetost, a ja naravno na trgu jedine metropole lijepe naše. Usiljena grla, viču, deru se, slave... I ispijaju pivo. Ma ni kapi ne žale, već naviaju za novo... uzbuđenje... Na okupu nas petero, većim dijelom žene i gutamo pivce i nazdravljamo B vitaminu, boljem tenu i koži... i naravno dobrom nogometu. Eto to je ta spontana slika!

U nekom od sljedećih postova možda vam malo citiram ovu knjigu koju čitam, kako biste osjetile taj pozitivni stav o neizmjernoj ugodi hrane i umjerenosti - bez pretjerivanja, bez pretjeranih količina, BEZ KAJANJA!, a zbog punine okusa, mirisa, izgleda, tekstura, ŽIVOTA. Mislim da mi je to najbolje uloženih 160kn!

Za kraj ovog post jedan mudar citat:


Njezin slučaj pokazuje da je važnije procijeniti svoje osobne karakteristike nego slijediti dijetu. Ono što je vama relativno jednostavno nekom drugom može biti teško ili obratno. I naravno, ono što vas uzbuđuje, druge će možda ostaviti hladnim... ukusi se razlikuju!
Mirelle Guiliano

- 15:24 - Komentari (3) - Isprintaj - #