srijeda, 28.05.2008.

PROMJENE PREMA PAKTU

Danas sam baš inspirirana, pa evo još jedan novi post, a u principu se pomalo nadovezuje na prošli...:

Jutros sam se probudila i jedva sam se okrenula koliko su me crijeva boljela. Eto, sustiglo me svakodnevno konzumiranje kolača ili tučenog slatkog vrhnja. Sada ću opet neko vrijeme s mržnjom gledat na kolače, šećer i bijelo brašno. Bilo je užasno. headbang Mislila sam ostati još 10-ak minuta u krevetu, ali užasno je boljelo pa sam se ustala.

Kako je ljudsko biće suicidne prirode, i znekog meni neobjašnjivog razloga stala sm na vagu i vidjela da težom jednako koliko i u termama pred 10 dana! A ja mislila da sam se zdebljala...dead

Dok sam bauljala po stanu, padali su mi na pamet svi oni savjeti kad se tako loše osjećaš... pokreni se, popij puno tekućine, zgrij trbuh,.... A ja sam samo mislila na mirisnu šalicu kave (narvno nes)...I dok se voda grijala počela sam se malo razgibavati i shvatila da mi to baš godi... Skuhavši kavu i ostavivši brdo zobenih i još nekih pahuljica da se moče u acidofilu s marelicama, htjela sam se malo pokrenuti. Negdje sa dna police izvukla sam stari cd s vježbama joge, ubacila u HI-FI krenula napraviti samo Pozdrav Suncu! ... Tako je bilo teško, ali baš sam se prisilila i dobro da jesam - osjećaj energije u tijelu i kolanja krvi bio je nenadmašan! rofl

Baš ovako sam dobila volju za cijelim danom... krenula sam pješke na posao, užurbanim korakom šetala 3 stanice, sjela u tramvaj gdje sam neprimjetno vježbala trbušne i zdjelične mišiće stežući -opuštajući ih...
I sad sam super!!! Napetost i bolovi prošli, a zadovoljstvo fantastično!thumbup


* * *

Nakon što navodim brdo svačega korisnog u ovoj skripti svačega zvano "moj blog" da ne bih ispala luđakinja koja sa ubija i maltretira gluho slušajući savjete iz časopisa evo popisa stvari koje sam unazad par mjeseci polako ali stvarno uvela u svoju svakodnevicu:

Ovo je moje uobičajeno vježbanje:

Svaki dan (u tramvaju!) radim vježbe disanja : 4 sekunde udah na nos, 4 sek zadržim zrak, 8 sek ispuštam zrak na usta, malo stegnem trbušnjeke, opustim i opet 4 sekunde udišem.

Druga vježba disanja (ovo izvoditi samo doma!) koja mi jako godi je zijevanje. zijevSvako jutro "isprovociram" širokim otvaranjem usta i onda zijevam svim guštom. Inače zijevanjem udišemo naaaajviše zraka što možemo... Već sam pisala o koristi vježba disanja, pa se neću više ponavljati.

Kad sam u uredu sjedim na rubu stolca oslanjajući se na noge i napevši mišiće zdjelice, ali! obavezno pazim da mi je zdjelica "ispod mene!" kako ne bih imala problem s kičmom. To je dobro protiv celulita na nogama i stražnjici. Takovo sjedenje prisiljava i leđa da bubu ravna, ali i da se trbušnjaci uključe u cijelu priču. Naravno, ne radim to non-stop, ali svako tolko, kad se sjetim.

I natavno... šećem svako jutro barem par stanica na posao ili s posla.


Ovo je moja prehrana:

Svako jutro doručak i to acidofil, zobene pahuljice i voće, a sada još ak se nađe nešto u istom smislu za skombinirati- dodam.

Tankam se vodom stalno... postalo mi je navika svako malo otići i popiti vode, s time da je to sada topla voda( @Bugenvilija još do vruće nisam došla, ali na dobrom sam putu).

Ručkom baš ne mogu puno upravljat s obzirom da jedem u firmi, ali probavam sljedećim redom:
1. juha
2. sirovo povrće
3. kuhano povrće
4. meso
5. prilog (ali to samo ako sam od ovog gore ostala gladna)

Večera je samo salata, ... I to od paradajza do zelene u milijon kombinacija raznog sirovog povrća... ponekad s malo mesa, ponekad bez. Veseli me što je toplo i najbolje svježe povrće je u dolasku, a pošto je sezona možda i ne bude pretjerano skupo...naughty...

Kruh jedem samo rijetko. Onda kada kuharica stavi u neku hranu ili kad stvarno nemam alternativu, a kruh je gust i s puuuno žitarica.

Zeleni čaj mi je svakodnevna rutina... Kao i cimet i med u kavi ili čaju ili čaši tople vode.


Moji poroci:

Nešto slatkog u neko doba dana... dopodne još ajde, ali mene baš zadesi željica popodne ili navečer... pa tko bi tome odolio! -Ja ne! I ne mislim... samo malo smanjiti jer ovi bolovi u truhu nisu baš veseli...

I ne uspijevam zadnji obrok pojesti prije 20,00! Svaki drugi dan ona salata se potkrade iza ili oko 20 h! Hm... na tome treba poraditi...

TV nisam ugasila! Tako obično i dođe do moje kasne salate i popodnevnih slatkiša.


Moje daljnje mjere:

Rolanje 1x tjedno
Zadnji unos hrane do 19h
Ugasiti TV
Više uživati u hrani, polakše
Smanjiti porcije.
..



Eto toliko od ovog podužeg posta...

- 11:53 - Komentari (5) - Isprintaj - #