petak, 09.05.2008.

Smršavila sam!

Jučer na treningu dobila sam kompliment kako sam smršavila i kako se vidi... Ma, znam ja to, ipak sam pomakla rupicu na remenu... ali ovo je stvarno vidljivo, ako mi to kažu osobe koje su me zadnji put vidjele pred dva tjedna! Tog sam trena htjela skočiti do neba! Baš fantastičan osjećaj! rofl



A sad ne baš tako dobar osjećaj... Kao što sam prije pisala pripremale smo se za festival, a sve uz zajednički dogovor da idemo radi zabave i druženja. I da ne dužim... cure su stvar počele shvaćati preozbiljno, nastala je nenormelna koncentracija napetosti, odustale od jedne koreografije (koja je btw. mani jako zabavna i vesela i baš ju volim plesaticry)... Krenule su teorije o svakodnevnom vježbanju doma, uz snimke i svakodnevne treninge, presing-presing!burninmad I tako da se moja grupa svela na naganjanje i maltretažu koja meni jednostavno NE TREBA! Onog trena kad sam shvatila da se ono što redovito jedanput mjesečno plaćam kako bih se osjećala bolje, veselo i samopouzdano svelo na maltretažu i stres shvatila sam da to baš nema veze sa zdravim razumom!lud Imam stresa uvrh glave i ovako, a kamoli da još dajem novce da bih se sekirala!!! Sljedeći tjedan idem na godišnji jer je meni i dragom prva godišnjica braka i možda malo nekamo odšvrljamo... ne mislim te dragocjene trenutke trošiti na stres... otplesat ću ja njemu malo trbušnog i svi sretni i zadovoljni... No worry, i dalje ću normalno ići na treninge i družit se s istim ljudima. Donijet ću i nešto slatkog drugi put, jer sam baš izgubila živce irekla malo previše bolne istine headbang(btw. bila sam u PMS-u, pa su cure naletile...), ali od festivala odustajem. Kad sam tako odlučila sva sam sretna osjetila kako mi je pao kamen sa leđa!




Večeras idem na feštuparty (nešto kao djevojačka+momačaka one svadbe na koju idem u nedjelju) i baš si razmišljam o nedjelji i tome kako sam sad kad mi ne treba, dobila na vrijeme i sva sam napuhana i sve me je strah kako ću uć u onu bijelu suknju... još k tome bijelu... Ah mi komplicirane ženske! (kako to reče moj H)

Danas nisam baš neka inspiracija pozitivne energije, ali svi imamo dane kad nam treba netko da mu ispričamo sve... A ja sam izabrala vas koje me čitate... i hvala na tome.yes

- 09:51 - Komentari (3) - Isprintaj - #