Fressssssh

nedjelja, 14.05.2017.

hop hop

neki dan san napisa blognjuzu da mi otvori posebnu rubriku na naslovnici, tako da me uvik vidite, a ne da morate tražit po listi

još san tija da napravi da se vidu zadnja tri komentara, da ne moramo po sto puta otvarat blog, pa onda tamo ić na četvrtu stranu komentara i tako redon

e sad blognjuz nije tija tako napravit, zato šta je glupan, nego on mora po svome

sitija se i pribacija,po freš liste na cool listu, za koji i on i mi znamo da je neispravna, i samo je napravija sranje

sad će na cool listu bit gužva, pa će postovi nestajat s naslovnice za čas, onda će sliku svoju ljubim ekipa, vraćat postove na listu, tako da će to izgledat patetično, i tragikomično više nego i inače

sad smo na freš listu ostali ja i annaboni, šta nećemo da idemo priko, tigi kojega blognjuz diskriminira na vjerskoj i nacijonalnoj osnovi, kikiriki, tica trkačica, mala v, olja, i andrea koja je odavno trebala bit prebačena na cool listu, jer se eto za razliku od nekih trudi i redovito objavljuje postove, i stvarno je sramotno, da je se kod tih u suštini besmislenih transfera, sustavno zaobilazi, blognjuz ne služi vam to na čast ali baš nikako

tribalo je pribacit na cool listu i Tomicu, koji je veliki dobitak za sve nas ovdje

kad si već pribacija anetu, triba si pribacit i anuncijetu, petru, ivu, i šta ja znam kako se zovu, ko si ti da ih razdvajaš, triba si pribacit svih osam ili ni jednu

ma triba si pribacit sve osim mene i annaboni
da ja i anči imamo listu samo za sebe

jebate koja bi to bila lista svitlila bi u mraku

kaže papa, da on viruje u međugorje, ali da ne viruje da se gospa javlja ovin vidiocima
more bit da je to zato šta misli da ako se već javlja onda bi se tribala javljat njemu, on dođe nešto ka nebeski poslovođa na zemlji

kakvi bi to poslovođa bija kojemu se predsjednik uprave ne javlja, nego se javlja nekin nižin strukturama, tribalo bi ga smjenit sa poslovođe odma

kad smo već kod ti vjerski pitanja

kod nas na blogu osim nadrkani ateista, zatucani vjernika, pojavila se i sve brojnija grupacija, neki hari mata hari kriški i drugi alternativni pizdarija, ka da nan nisu bile dosta ove naše autohtone

ono šta in je svima zajedničko, tin alternativcima, je da redon pokazuju karakteristike, razmažene deriščadi,i emocionalno nezrelih osoba
zašto to kažen, zato šta oni zagovaraju iskrenost i busaju se u prsi junačke, pa san siguran da mi neće zamjerit tu opservaciju
a siguran san da žele iskreno mišljenje drugih ljudi o sebi

kad već laprdamo o vjeri i iskrenosti, evo jedan citat

nadan se da blogi neće imat primjedbi i proglasit ga neautentičnim


Uistinu ja ti to kažem, ti, danas, ove iste noć, prije no pijetao zapjeva dva puta, ti ćeš me zanijekati tri puta. Ali on potvrđivaše ponovo i još odlučnije: » Čak ako treba umrijeti s tobom, ne, ja te neću zanijekati. « I svi govoraše tako.



nemojte vi meni zamirit, ali svitu moj ja vama ne virujen

ne virujen, obećanjima, zakletvama, idejama, idealima, uvjerenjima, pouzdanjima, virama, ne virujen ničemu

evo recimo

nek mi se javi jedan od vas, koji nije kad je ovde na blogu vidija nešto šta nije kako triba, nije okrenija glavu na drugu stranu

nek se javi oni koji nije činija fintu da ne vidi šta neko od njegovi radi

nek se javi oni koji nije primuča, kad je triba nešto reć

ajde neka vidin koliko vas ima


Da vidin ko je toliko govno, da će imat muda reć da nije pizda.

- 12:14 - Komentari (46) - Isprintaj - #