Krvna zrnca

22 siječanj 2016

Nedavno sam bio na mjerenju krvnih zrnaca.

Nisam prošao. Rečeno mi je da imam „previše onih drugih“. Proglašen sam nepodobnim.

Onda sam otišao na mjerenje tamo gdje je bilo „previše onih drugih“ po prvom mjerenju. Nisam prošao.

Imam taj neki jebeni inat prema mjerenju krvnih zrnaca. Zapravo ne ja, ja bih bio onaj kojeg bi se bojali oni drugi, al' ne daju mi krvna zrnca. Ne zato što što ih imam premalo ili previše, nego usklađena s filozofijom bića, ona manjinu tjeraju na glasanje – i onda – sranje.

Jesi Hrvat u Hrvatskoj? brrrrrmbgmbr… nisi, jer su jebena krvna zrnca istaknula pripadnost Srbima.

Jesi Srbin u Srbiji? brrrrrmbgmbr… nisi, jer su jebena krvna zrnca istaknula pripadnost Slovencima.

Jesi Slovenac u Sloveniji? brrrrrmbgmbr… nisi, jer su jebena krvna zrnca istaknula pripadnost Bosancima.

Jesi Bosanac u BiH? brrrrrmbgmbr… nisi, jer nitko ne zna što je Bosanac, u tri pm.

Kod Bosanaca, na kraju, uvijek zapne.

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.