dva

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2010 (3)
Veljača 2010 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (31)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (14)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (12)
Rujan 2006 (11)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (17)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (9)
Travanj 2006 (11)
Ožujak 2006 (5)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (6)
Prosinac 2005 (12)
Studeni 2005 (20)
Listopad 2005 (16)
Rujan 2005 (21)
Kolovoz 2005 (11)
Srpanj 2005 (15)
Lipanj 2005 (10)
Svibanj 2005 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off



Linkovi



Adwocatus

Auzmiš

Decy

dr Luka

Franc

Freestyler

Goldeneye

Kenguur

Kljun

Koki

Koraljka

Marchelina

Maslačkica

MišicaNL

MonoperajAnka

Neni iz bajke

Pjesma o jednoj mladosti

Sepia

Slatkogrkinja

Šampsica

Šarli

Tip koji sjedi

Trilliana

Uštekana mama

Zlatna djeva

Bajna djeva

emajliranu poštu primam na dvasina@gmail.com

ali rijetko provjeram poštu, pa ako vam je bitno/hitno da pročitam što ste mi napisali, javite mi u komentarima da imam mail ;)

29.12.2006., petak

čestitka

Dragi moji, nastojala sam vam jučer sve obići i komentare ostaviti, ak sam nekoga preskočila, oprostite... al svima, zasta svima želim sretnu i uspješnu nadolazeću 2007. godinu.... čitamo se u siječnju, a do tad, dok me nema, ostavljam vam blagdanski ugođaj mog stola, da vam nazdravi, da nazdravite i da me se sjetite kiss

za one koje vole vino
Image Hosted by ImageShack.us

i za one koje vole šljivovicu
Image Hosted by ImageShack.us

a za one potpune mrzitelje dobre kapljice u bilo kojoj varijanti, evo malo iznadgradskog ugođaja
Image Hosted by ImageShack.us
- 10:42 - Komentari (18) - Isprintaj - #

27.12.2006., srijeda

miš-maš ili o svemu po malo, a i hladno je

Ja danas radim, a vi?

I stvarno mi nije neki problem. Al mi je hladno, brrr, baš pravo hladno. U uredu se nije grijalo od petka, to su 4,5 dana. A jutros u 8 je bilo -3. Koljena i nos bi mi se u ledomat mogli preimenovati kad bi u doticaj s vodom došli. A i na dijeti sam. Od danas. Pa doklem izdržim. Skužila sam na Badnjak da mi je sve tijesno. Pomalo. Ne baš da ne mogu zakopčati, al okolostrukovno salo izdajnički ispada... pa sam malo ljuta. Već sam od Božića htjela startati, ali prevarili me mamini suhi kolačići, a bogme i bakljava. A nifrancuska joj nije bila loša. A krvavica, onako fest ljuta, malo prodimljena... tako da mi je danas opet prvi dan. A zagrijala sam se jer sam premještala malo radni stol svog kolege koji je na privremenom radu u metropoli. A stol mu je na radijator bio navaljen. Pa sam ga odgurala. Doslovno. Stol, ne radijator. A i počistiti sam onda morala. Jer svakakve se gamadi tamo zavuče. Da umre. Ili ostavi svoje tragove u obliku teškoskidajućih flekica na pločicama. Bar sam se ugrijala.

U petak sam kolačiće ispekla. Samo ili "samo" 5 vrsta plus božićni kuglof sa grožđicama, krupno sjeckanim orasima i struganom čokoladom. On nam stol resi, a načme se malo kasnije, oko Nove, kad ponestane ovih sitnih. Vanilin-krancli su obavezni. To su "oni sa rupom i pekmezom" kako ih je nazivao Veliki da je bio mali, a mali Mali ih zove "cvjetići s pekmezom koje obožžžavam". Iako još nisu pravo odstajali i omekanili ( jer sam ih trebala ranije ispeći, a ne u petak) to mi klinci ne zamjeraju. Pa sretni i oni i ja. Bern-pracne, ili po književnom "medvjeđe šape" su isto tako kolači bez kojih Božić nema svog okusa. Iako su sa orasima, i u stvarisu baš fini, nitko ih baš ne doživljava dok ima nekih favorita. A njima taman i treba nešto vremena, da "prorade", a onda budu..ah, za prekršiti dijetu, takvi budu. Veliki je sin naručio hrpice s orasima, vrlo ukusan i aromatičan božićni kolačić, mrdav za raditi do bola, a energetska bomba, zarazniji od kikirikija. Jer je obliven gorkom čokoladom, ovlaš pokapan kiselim pekmezom od marelice, a sjeckani orasi i grožđice namočene u rum, mljeveni klinčići, cimet i muškatni oraščići su ono unutra, što ga čini pravom energetskom bombom, al hu kers. I na sve to ne rezanci s makom, nego dvije vrste pišingera, to su oni sa oblatnama. Ja ih baš ne obožavam jesti, al nisu svi ko ja, a super su izdatni, mnogo se nareže, i brzo se naprave. Pa ih zbog toga više volim praviti nego jesti. (fala bogu)

Predblagdansku kupnju sam u subotu prijepodne odgulila. Tako mi i treba. Al nije mi žao gnjavaže, a ni novaca, jer sam baš pogodila sa darovima, i radovala sam se videći da su zadovoljni oni koje sam darivala. I ja sam ponešto pod bor dobila, al neću se sad hvaliti. Nije pristojno. Kao što nije pristojno ni na Badnjak u trgovinu ići. A išla sam. Po gumene bombone. One, raznih boja i životinjskih oblika. A samo zato da bi Malo čudo na misi bio dobar. Da bi zašutio. Nek mi Bog i trgovac oproste.

I da, ak među vama ima Stjepana i Ivana, kao i Štefica, Ivana, Iva i svih tih varijacija na temu – želim vam sretan imendan.

Sad kad je Božić iza nas, svi nešto pričaju o dočeku. Nemam volje. A nemam ni što obući ( muški, jel vam to poznata izjava???). baš smo se sinoć nešto s kumovima okvirno dogovorili. Kartanje (bela i kanasta) uz tv program, mjezu sa cd-a, klinci na katu, Mali kod bake u susjedstvu, i možda, samo možda, odlazak na Trg, oko ponoći. Možda zvuči suviše penzionerski, al mi baš tako paše.

Ne zanam hoću li još koji post u ovoj Staroj napisati, pa vam ovako, unaprijed, želim sretnu i berićetnu 2007.

- 15:05 - Komentari (11) - Isprintaj - #

22.12.2006., petak

Božićno svjetlo maloga Isusa...

Dragi moji, svi koji svratite ovdje..
želim vam čestitati Božić, želim da vam mali Isus donese Božićno svjetlo u vaša srca, da ona gore i svojom toplinom griju one koji su oko vas, vašu obitelj, prijatelje, ma, svakog...

Evo, radila sam do 13 sati, i nisam mogla zaprti ured i ne ostaviti najljepše Božićne želje svim mojim blogerima. Oprostite što vam pojedinačno komentare ne ostavih, al zaista sad nemam vremena za to. Al to ne znači da vas ne volim, da ne pomislim na vas, i da i mojim molitvama, na badnju večer vi nećete biti spomenuti..o, hoćete itekako...A danas mi je navratio u ured Darkwolf, naš meštar od dizajna, i malo smo proljudikali, spomenuli se Koki, Franca, Gaje i Pjesme... puno mi značite yes

Sve vas kiss 2mama,

a od srijede se opet čitamo
- 13:01 - Komentari (15) - Isprintaj - #

21.12.2006., četvrtak

Djetešce nam se rodilo....

ovo nije samo početatak jedne lijepe stare hrvatske božićne pjesme... za mene znači mnogo više.... jer, na današnji dan, prije 12 godina, u 21 sat i 5 minuta rodila sam svog Velikog sina ...

Image Hosted by ImageShack.us

ove lijepe smeđe okice začuđeno su promatrale užurbane tete i čikice doktore, neku izmučenu ženu ( osam sati u rađaoni, drip, panika, ne plače? ne diše??...) u roza spavaćici

sve to i još štošta već sam jutros napisala i kliknila na "objavi" i kihnula u isto vrijeme... i post nesstao. I nemojte mi samo napisati da se to tak ne radi. Znam. al u gužvi sam, posla preko glave, a ne mogu da mu ne čestitam, ovak, blogovski. Pa sam mislila samo mali postić ostaviti, preletjeti mislima i jadnim slovima tih 12 godina..i jesam... a post nestao eek

sad je vijeme gableca, ponavljam riječi, al jutros sam baš imala inspiraciju cerek
daklem....


- rodio se u najkraći i najhladniji dan u toj 1994. godini
- rodio se malo ranije, trebao je na samom početku 2005.
- nije Željko, jer smo baš popravo željeli djevojčicu (Klara ili Tena), al ga volim, naravno, najviše na svijetu, uz ono trogodišnje plavooko čudovište i derište
- jako me uplašio odmah na početku, asfiksija, pa žutica, pa infekcija pupka, al ipak smo za doček '95 bili kod kuće
- prvo naše dijete, prvi unuk i jednom i drugom paru baka-dida, i podosta vremena tako je i ostalo, što se još uvijek osjeti u njegovom ponašanju
- pomalo shvaća da se svijet ne vrti oko njega, a tu bolnu činjenicu nekad uvaži, a nekad i ne
- uz njega i zbog njega smo pročitali podosta stručne i polustručne literature vezane uz dječje bolesti, razvoj i njegu djeteta, družili se i razmjenjivali iskustva s drugim roditeljima... čini mi se nekad i prerevno, uz drugog, Malog, puno smo opušteniji, i ne fermamo što pišu baš previše
- mnogo je leptirića lepršalo u mom trbuhu od njegovih zagrljaja i poljubaca, a i mnogo sam suza progutala, gorkih, zbog njegovih bolesti, zbog loših krvnih slika, uzv glave u klaićevoj, infuzija zbog dehidracije usljed nepoznatih razloga, operacija krajnika i slijepog crijeva...a sad, kad je stariji, i zdraviji, sad me ono spihički(namjerno, tak je govorio moj pok. dida) dotuče...al sve je to učenje roditeljstva, i krasno je u stvari, samo treba izdržati
- sa 4 je rekao da će biti papa ( gledao na tv doček I.P.II ,'98 godina, M.Bistrica, valjda mu se svidjelasva ona gužva oko njega, i zastavice), sa 9 je odlučio biti građevinski poduzetnik ( gledao gradnju kuće u dvorištu, skužio kak gazda od zidara ima love, a sam dođe, pregleda i naplati, a i ne treba ti dobra ocijena iz likovnog i tjelesnog...), danas veli da će studirati pjevanje, u Splitu ( mila majkoooo)
- cure ga još ne zanimaju, i tako će se oženiti sa crnkinjom, jednom, valjda
- najviše mu je krivo što nije crnac, da bude što sličniji 50 centu, njega obožava
-pušta kosu
- uporan je do bola kad nešto želi, i koliko god se ja trudila, i govorila, i samoj sebi u sebi obećavala, uspije me smotati i dobiti to... prije ili kasnije
- i još svašta bih mogla napisati, a samo ću ponoviti


SRETAN TI ROĐENDAN, VELIKI MOJ, VOLIM TE JAKO, DO NEBA I NATRAG, I UVIJEK ĆU TE VOLJETI, BEZ OBZIRA NA SVE



- 11:14 - Komentari (11) - Isprintaj - #

14.12.2006., četvrtak

predblagdanski...

nešto sam se ulijenila. nije da sam se odvikla od bloga. o, ne, nikako. čituckam, ponešto komentiram. al da napišem nešto smisleno - baš mi i ne ide. eto, jučer, na primjer, nešto sam morala obaviti u gradu. javila se uredno šefu, dobila dopuštenje. krenula. hopsam u svojim čizmicama, žurim. misli mi lutaju od popisa što sve trebam obaviti, do sasvim bezveznih asocijacija. čizmice cupkaju u ritmu neke pjesme što mi ostala u uhu. i onda - nezgoda (recimo). nabasam na čovjeka, prolaznika, koji ide istim putem ko i ja. istom brzinom ko i ja, iza leđa mi. samo što mi ne puše za vrat ( kak ono ide: "nemoj mi disat za ovratnik, koza nora.."). ne volem to. nije da se nešto bojim. nit imam neke love u žepu, nit je neka šuma-park u blizini, jack trbosjek je stotinama kilometara daleko, a ne spadam ni po čemu ni u kategoriju onih dama koje on lovi. al mi je glupo. i nelagodno. pa usporim. a to mi ne odgovara, gubim ritam pjesme, one, iz moje glave, tj. uha. on me prođe. fino. pa nastavim. sad je ispred. ulica zavija. mogu prije na drugu stranu ak on ne bude. tak sam i napravila. idem posranijom stranom. katastrofa. drekec na svakom metru. friški. ko da je po noći cijela horda husara na konjima protutnjala. a konji imaju potrebe olakšati se. i briga ih... fuuuj, zastranila sam. ipak su bila samo pseća.

Veliki sinek mi je nešto bolestan. hunjavica. kašlje gadno. po prvi put je sam išao kod liječnika. veliki moj kiss
dobio je neki sirupić, kupili smo kapi za inhalaciju, i nadamo se da će proći do vikenda. jer za vikend slavimo njegov 12-ti rođendan. na dva dana. u subotu kumovi i prijatelji - mlađa ekipa. u nedjelju rodbina, bake, tetke - malo stariji i oni sa sasvim malom dječicom. već smo smislili koje ćemo slastice imati. torta će biti u barceloninim bojama ( grozno, ak se mene pita, al ne pita me se..). ja samo napravim, i nagrubo je "ofrajkam". a onda baka stupa na scenu. ponese svoj pribor za ukrašavanje torti, duple naočele i izcifra je prekrasno, svaki put.
Mali se je pomirio sa sudbinom, tj. odlaskom u vrtić. hvala bogu, ne kuka više da mu se neće. sinoć me je navlačio kroz jedan dosta veliki trgovački centar, samo da mi pokaže mamu i seku od "njegovog Ive", dječaka koji je s njim u grupi. i veseli se božiću djedu božićnjaku. opet će biti darova. a još nisu sprašili ni sve slatkiše od sv. nikole.

a ja? sva poletna od prošlog, već sam si pribavila literaturu za slijedeći ispit. dobila sam krila. ko onaj mikulić, pileća, fotomontirana. rok je nešto iza nove godine.

valjda ću još koji post u međuvremenu napisati. a do tad mah
- 08:53 - Komentari (21) - Isprintaj - #

08.12.2006., petak

živili!

samo ovaj smajlić party.. i sve vam je jasno, party u mojoj glavi.... i samoprijegor, jer sam danas mogla promociju imati..da sam samo manje trtaroš i perfekcionista headbang

enivej, navali narode....
- 14:33 - Komentari (25) - Isprintaj - #

Dogodilo se na današnji dan...

na današnji dan u katoličkoj se crkvi slavi blagdan bezgrešnog začeća BDM
na današnji dan prije okruglo godina rodio se moj Zakoniti
na današnji dan ubijen je John Lennon
na današnji dan smo saznali da je uhićen Ante Gotovina

.. i možda, samo možda, danas će biti dan koji ću po još nečemu pamtiti nut
- 08:40 - Komentari (7) - Isprintaj - #

07.12.2006., četvrtak

Progutaj srdžbu

Dragi moji, dobro vam jutro i cijeli ovaj dan kiss
Jučer mi je Veliki sin recitirao ovu pjesmicu, imali su je za naučiti napamet... oduševila me je, i priznajem, nikad je ranije nisam čula... u ovo adventsko vrijeme, kad nije važno da nam blistaju samo prozori i da su nam prepuni stolovi i trbusi, važno je i očistiti se iznutra yes



ZVONIMIR BALOG


PROGUTAJ SRDŽBU



Kad ti riječi gnusne

Pužu rubom usne

I samo što nisu s piste

Jezika poletjele

Naspram voljene osobe,

Još prije negoli su se

Usta odškrinula,

Prije negoli se gnusoba vinula

Kao strijela iz luka,

Samelji je zubom i progutaj.

Ne daj da te osramoti, da te obruka.

- 10:00 - Komentari (7) - Isprintaj - #

06.12.2006., srijeda

čestitka

svim Nikolinama i Nikolama čestitam imendan...i da im njihov svetac, zaštitnik i imenjak, donese u ovo jutro mnogo topline oko srca, i onog nečeg, što se ne može kupiti u shoping centru da je ne znam kako velik i opskrbljen... znate vi što, za svakoga je to nešto drugo, a opet, svima nam je potrebno i može se reći da ima neki zajednički nazivnik... (odoh ja u filozofe matematičare...)

nadam se da ćete i vi meni moći štogod čestitati....rezultati se danas objavljuju...


UPDATE

navali narode thumbup
sveti Niko darak mi donio
prvi dio položen...
u petak je nastavak...
ne pretjerujte s čestitkama, još mogu pastiyes
al...potrudit ću se da se to ne dogodi..
časna riječ thumbup

- 07:54 - Komentari (14) - Isprintaj - #

04.12.2006., ponedjeljak

Stig'o Advent, a stigla i Dva



Stig'o Advent, a stigla i Dva, tj, ja...samo nakratko u blogosferu... da se javim, da sam "fala Bogu dobro, što i vama od srca želim"...stavila sam to pod navodnike, tako je glasio početak svakog pisma što nam je moja pok. baka pisala iz Canade....

a što ima? a svašta nešta nut
bila sam danas na pismenom... ovaj tjedan su i rezultati i eventualni usmeni...pak me nema k vama još malkice.... zaista se nadam da ste svi dobro..i da svi s radošću očekujete nadolazeće blagdane.... još malo, ljudi, i prođe nam i ova godinica...nevjerojatno...časkom....
ostajte mi zdravi i veseli wave
- 14:21 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>