Make your own glitters here
Moje veze s mafijom - cetrdeset i neka - Blog.hr

utorak, 31.03.2009.

Moje veze s mafijom

Vec sam jednom imala isti naslov, mozda se neko i sjeca toga..........ali nije vazno, iako je mozda taj post i moje pretpostavke i shala na racun mafije mozda bila ono sesto culo da cu jednom ipak.......

Isto tako znate da vec nekoliko miseci vodim trogirski portal, koji je nedavno pohvaljen i stavljen uz bok pollitika.com, iako na mom portalu ima i drugih tema osim politike, ali time se htjelo reci da je otvoren i nezavisan, ali ipak ne i neutralan. beljbeljbelj

Svi koji zele mogu objaviti tekstove, bez obzira na politicku ili neku drugu pripadnost. Forum je slobodan za izrazavanje najrazlicitijih misljenja i nikog ne "udaram po prstima".

Moje pisanje je u vecini "udaranje po..." tamo gdje treba, tj. ukazivanje na probleme i pisanje bez cenzure sa provjerenim informacijama. Situacija u Trogiru je iznimno losa, jedan turisticki grad pod zastitom UNESCO-a danas izgleda kao Bejrut. Uništen i razrovan, zapusten..........Osim sto se nista ne radi na poboljsanju zivota i stanja u gradu, negdje u pozadini dijelom s njim vlada i mafija.

U jednom od komentara na clanak napisala sam kao dodatak nesto o cemu svi pricaju u gradu.
Znate ono, vlasnik prostora je taj i taj, ali znas s tim prostorom zapravo rukovodi taj i taj, a sve to skupa sluzi zbog radi toga i toga. Znas ono, pravi vlasnik prostora malo odlezao u bolnici, jer se slucajno poskliznuo nekoliko puta.

Cak nekoliko mjeseci nakon tog clanka tj. komentara telefonski poziv. Covjek se uredno predstavi i krene postavljat neka pitanja. Uredno i ja popricam s njim, ogradim se o rekla kazala i odbijem poziv za susret...jer hm....nesto tu smrdi.
Nakon par minuta opet telefon zvoni. Sad vec neko ne bas uredno, predstavi se i krene.........!""#%/&)(/(&=)=?=?=)//&&%&%$%! i zavrsi da ce on mene naci i bla bla ...ja tad prekinem uz rijeci da cu ga prijavit.

Ujutro, ali ipak nakon kave, direkt na policiju. Odradim ja svoju građansku duznost, sve po propisu i pitam policajca, ajde vi meni recite ta prijetnja, koliko se ja moram bojat i o cemu se tu radi.
Znate, kaze meni organ plavi, onako nesluzbeno, mogu vam samo reci da se radi o dileru. Dakle ,bas zanimljivo, oni znaju...hm hm....ajde necu komentirat, znate i sami......bilo bi dobro da se redovno zakljucavam, da prijavim bilo sto sumnjivo, da ne hodam bas sama po gradu....doda organ plavi.
Dok sam ja gore u uredu divanila s organima, nazove mene moja sestra uplakana i preplasena. Isti taj je malo posjetio na radnom mjestu i prijetio meni preko nje.

Izmedju ostalog je rekao da nece biti dobro ako se nas dvoje negdje sretnemo. Policija nije htjela to u zapisnik ,kao mora doci moja sestra. Ajde neka, dosta da sam ja prijavila i sad ocekujem da se mene kao građanku zastiti i da se nesto poduzme. Svi nekako puni povjerenja i vjere u to da ima neko ko vodi brigu o nama i nasoj sigurnosti gledamo u njih kao instituciju na koju se mozemo osloniti. Na odlasku je receno da ne moram ja zvati, oni ce mene obavijestit o svemu, kako je bilo, jesu ga nasli i tako.......postoji i web stranica policije gdje se "dizu" sve prijave. Medjutim, niti me iko zvao, niti je ta prijava ugledala svijetlo dana na uvid javnosti.

Nakon toga ja se osjecam ko kad prolazim nas ciovski most. Naime, zbog starosti i dotrajalosti jedina prometnica s kojom mozemo doci do kopna samo sta se ne urusi. Preko njega smiju prometovat samo vozila do 25 tona tezine, ali bude tu i do 80 tona kad se vozi materijal za skver. Zato je odluceno, ima vec nekoliko mjeseci, da se postave senzori i kamere koje ce mjeriti i snimati promet. Kamera jos nema, ali uredno stoji tabla na kojoj pise da je most pod video nadzorom. Osjecaj prividne sigurnosti.

Treba li jos nesto dodat?
Sliku, moj blog bez slike.....ne moze to tako wave

Image and video hosting by TinyPic





- 17:29 - Komentari (67) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.