Make your own glitters here
cetrdeset i neka

petak, 29.02.2008.

Eksplozije boja



Znam da neki od vas ne vole prolice,ja volim.Volim sva godisnja doba osim zime.Zimi sam ko medica,samo bi spavala,stisnuta,hladno mi je,nervira me ona tezina odjece na meni,cizme,kape,fuj fuj.Nije mi ni do seksa kad se sitin koliko iman skidat sa sebe sretan
Onda mi stigne prolice,a ja skidan komad po komad,iz dana u dan.Oslobadjam se,leprsam,volim kad mi prvi mestrali obaviju ruke oko pasa i onaj osjecaj friske arije,samo malo,malo se najezin i oblije me toplina,ugoda prolitnog dana.
Cim zatopli spavam u prosjeku dva sata manje dnevno.Brze hodam,brze mislim,kako se priroda oblaci u nove boje,tako i moje raspolozenje raste.Puno izlazim i setam,fotografiram.
Spremim u ormar sve neboje i oblacim crvenu,zelenu,plavu.......



Image and video hosting by TinyPic

Uskocit u bistro i prozirno



Image and video hosting by TinyPic

Provest dan uz more,red ribarenja,red gluvarenja.Ruke nisu moje ako se to pitate,ja slikajen sretan


Image and video hosting by TinyPic

Kad procvitaju moji kaktusi u skrapi opijat se bojama i suncem.


Image and video hosting by TinyPic

Moja Mala gusta dok ne upalim prskalice s vodom.


Image and video hosting by TinyPic

I mi se budimo.


Image and video hosting by TinyPic

Guzvasto nam je.


Image and video hosting by TinyPic

Ljubav.


Image and video hosting by TinyPic

Proljetni praznik.


Image and video hosting by TinyPic

Cekam dragu.


Image and video hosting by TinyPic

Njami mmmmmmmmmm.


Image and video hosting by TinyPic

Leno najvise voli lito,hop sa skrape u more za frizbijem.


Image and video hosting by TinyPic

I za kraj jos malo boja.

O jeseni kad za to dodje vrime.sretan






- 14:24 - Komentari (16) - Isprintaj - #

četvrtak, 28.02.2008.

Mislin se.........



.......sta cu pisat.Drzin ovo od bloga otvoreno,gleda on mene,gledan ja njega.Bili se "papir" ka ono slovensko na akciju.Nikakva korist od ovog "papira" ako ga ne ispunis blogocitljivim ricima.Ono slovensko bar za nesto posluzi.Pitan se cemu sluzi bila kosa nase ministrice.Niti je ukras niti s njon mozes obrisat ...... e tooo,dobro ste promislili.Nesto je slipa i gluva zadnje vrime pa ne zna da je od 11000 nalaza 10315 laznih.Niko je nije informira,kaze.Ko je mene informira pa znan.Znan citat,znan mislit,znan koliko je dva plus dva.Aj da je bar pituravala kosu pa bi jos i pomislila da je od puste piture i kemikalija neku amneziju zaradila.Drzi se ona mista ministrice,pa se sve pitan,koliko ovo vec traje,cime je zasluzila.Odma san odbacila ideju da servisira dr.Iva,jer puno su se nesto homoseksualne udruge uzgovorile i salju mu poruke da se ocituje o njihovom problemu,sve ga zovu i prizivaju,a nije to za neku stvar bez veze.Kazu da se oni medjusobno pripoznaju.Pripoznamo ih i mi,di nece izmedju sebe.Vibre su to vibre.ZNA SE tu ko je ko belj

Policajac je usutkan suspenzijom zbog komentiranja na blogu.Blage mi se,ja ne radin pa mogu laprdat ovde u sebe i kod vas.

Citan da ce sinjani pozvat Gadaffija na Alku.Ajme lipote ako dodje,odma cu i ja poc tamo,po prvi put.Bice i Mesic,a on vam je meni puno drag.Volin kad je ironican,pa kad lipo rece s kin vise nema zivaca.Ako dodje Gadaffi moglo bi se to izrodit u jedno lipo bratstvo i jedinstvo libijskog i hrvatskog naroda,pa bi nam na Alku mogle i deve trcat.Vrime je i da zene pocnu jahat i gadjat u sridu.Dosta je bilo da samo muski imaju na to pravo.Lipo cu pricat s Gadaffijen kad mu se uvalin tamo u sator ka grupi djevojka.On nama deve,pa nek alkari trce s devama,a mi cemo na konje.
Aj priznajte da je lipse vidit zenu na konju nego muskarca.
Porasla bi posjecenost,vise bi bilo sponzora,jer tu bi se nasla i koja sponzorusa,a bili bi i jedinstveni dogadjaj u svitu pa bi nam se i turizam popravija u ruralnim krajevima.Evo san se sva uzivila u pricu i vec vidin blogerice na konjima.Zore sva leprsava u cvjetnom dezenu i crvenim stikla postolima.Ciovka s fotoaparaton u ruci,jase i slikaje.Sismisica u crnom pripijenom kostimu i krilima.Suncokretic s vijencem cvica na glavi.Ostale blogerice zamislite sami i dajte prijedlog,necu valjda ja sve sama.Od vanjskopolitickih pregovora do organizacije prevoza deva i svrgavanja muskih s konja.Danas je moderno i profitabilno osnivat udruge pa mozemo osnovat udrugu zena alkarica.Lipo cemo na drzavnim jaslama gustat.Kad mogu oni sta ne bi i mi.Bojin se samo da nakon sta san ovo prije u postu napisala ne bi i mene ugasili hahahahaha.
Muchi Zuza dobit ces po prstima!!!!!
Ocu i ja onda morat pisat pismo oprosta ka Goran Tanji?Bidan je sve svoje emocije istresa na papir i da da se objavi.Moli i kumi,deboto na kolina kleci.
Nije njemu da mu Tanja oprosti,vec je njemu muka od naseg naroda,kako ce sad uzdignute glave gradon proc.Posli ovakve afere niko u njega vise nece gledat velikog tenisaca,vec preljubnika.Takvi smo mi narod.

"Vježbajte i pijte! - najkraća je formula kojom možete sačuvati zdravlje i produljiti život, a proizišla je iz dugogodišnjeg istraživanja koje je proveo danski Nacionalni institut za javno zdravlje. Rezultati su upravo objavljeni u uglednom European Heart Journalu, a prenio ih je i Time.
To znači da se umjerenim vježbanjem od po 30 minuta dnevno, dopunjenim s umjerenim pijenjem jednog alkoholnog pića za žene i do dva pića za muškarce, smanjuje rizik od bolesti srca, i to s daleko boljim učinkom nego što ga postižu ljudi koji ili samo vježbaju bez konzumiranja alkohola ili ljudi koji niti vježbaju niti piju."

Ovo van pise danas u jedne novine.Ja uvik prihvacan ono sta mi pashe.Zoreeee idemo na fitness,a u ruksak i boca zestice.
Toliko od mene,utrnila mi presvijetla od sidenja.
Iden lec.
Da me bar placaju za ovo.
Umorin se za niku stvar.


Image and video hosting by TinyPic



- 18:45 - Komentari (23) - Isprintaj - #

utorak, 26.02.2008.

Di san bila........

Ka i Zore bila san u metropolu,ali drugin poslon.Ona je bila gustat u delicijama,trosenju i ostalim hedonistickim gustima,a ja san bila po diplomu.Napokon je gotovo moje dvogodisnje gazenje autoputa.Iako su neki mislili da san otisla skupa s Ciovkon,privarili su se,svaka od nas je isla u vlastitom aranzmanu,na svoju stranu,za svojin poslon.Eto sretan
Sad san vlasnica diplome,pise slikarstvo,velikin slovima,a malim,autorska skola slikanja.Kazu da sad to upisen u radnu knjizicu.Aj neka,jos jedan red u radnu knjizicu ispunjen.Mozda se diko i zaspolin.
U neku ruku mi je krivo jer san gotova,ekipa gori mi je bila super,profesori isto,naucila san puno,radila san puno,a sad znam i koliko ima pumpi na autoputu,koliko kilometara,di je najbolji sendvic,koje gorivo je najbolje,kako izgledaju pejzazi u svako doba godine,a najdraze mi je bilo kad bi bura pozatvarala Radiceve mostove pa san upoznavala i zaboravljene krajeve lipe nase.
Da mi Popaj nije dosa doma u subotu,bila bi ja jos ostala i sa Zorom snjofala sta se to dogadja po zg zahodima puknucu
Ali triba je neko poc po njega na aerodrom,a nije red da to ne buden ja glavon i diplomom u ruci.
Odlucila sam imat novi hobi,skupljanje diploma.Vec gledan di ima sta novo za usavrsavanje,jer,kako cu i di cu sad bez obaveze.
Imate li koji prijedlog???
Moze i duhoviti.
Kako da kucanica koja je dala otkaz kuci iskoristi svoje slobodno vrime?

Ovo lipo vrime je potaklo moga Popaja da se okusa u uzgoju povrca,jer nije red da zemlja stoji neiskoristena,posto je njegova kucanica i to prestala radit,odlucija on posijat malo za potribu.Uredija tri gredice,stavija stajskog gnjoja,izmisa i posija blitvu,spinjacu,prtisimul,selen i rotkvicu.Dok se on bavija tin poslon,ja san odlucila da ne pecen kolace jednaput na godinu,nego dvaput,jer dvaput je dvaput.Nek mu bude iznenadjenje kad se umoran vrati iz vrta.Uspili mi kolaci,jer tu san uvik bila tata-mata,ali vise mi se ne da.Istrosila san se po tom pitanju.Mozda me opet dodje volja.Kako opet zavolit spaker,kako obnovit nasu jubav dugogodisnju?Tesko lud

Donija je Popaj doma pun kufer sporke robe,pa san i to morala oprat,a ko ce?
Predvece oden ja na balkon to skupit,da ne padne vlaga i bacin pogled na gredice.Vidin ja puno simena po zemlji,mislin se,bice nije dobro izmisa i zoven ja njega na raport.Pitan jesi ti ovo posija za tice ili za nas?
Gleda on mene zacudjeno,nista mu nije jasno i pita je li sta krivo napravija.Jesi posija u zemlju,pitan ja.Nije!!on vidija da ljudi to uzmu u ruke i bace po zemlji pa je tako i on.
Dakle,ipak je bilo sime za tice belj
Smijala san se do suza,satima,a i on sa mnom,sta ce,naucit ce,a mozda ga i stufa.
Gresku je popravija i izgrablja zemlju,sad cekamo da nikne zujo
Ima jos oko 50 kvadrata za obradit,bice tu svega,smija najvise,povrca manje-vise.
Kad zavrsi s vrtlon,mogla bi ga pocet ucit pec kolace pjeva

Eto sad znate di san bila i sta san cinila.Ne bas sve,jer nike stvari ostaju izmedju mog Popaja i mene sretan

Na povratku iz metropole,nebo se zarumenilo.Izlaz Prgomet,vatreno nebo.Bas lipa slika za kraj jedne faze.



- 21:06 - Komentari (27) - Isprintaj - #

petak, 22.02.2008.

Odlazim.......



......na nekoliko dana........
..........vidimo se...............
.............uskoro................
................ciao..................
.............hoplaaaa.............





Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
- 08:42 - Komentari (35) - Isprintaj - #

srijeda, 20.02.2008.

Bikijada - Radošić 2006

Nagovorili me,isla san,aj da vidim kako je to.Dosli rano ujutro,nema jos puno ljudi,ali zanimljivih faca koliko volis sretan

Zuti se zagleda u daljinu,fali mu draga,nije tila doc.Smislit ce on za nju stihove,ljubavne i bice samo njegova.

Image and video hosting by TinyPic


Auto mi je u ladu,ajmo mala ja i ti,u gajde cu ti svirati.

Image and video hosting by TinyPic


Vidin da me slikajes,priko oka san te ubra.

Image and video hosting by TinyPic


A ko ce na stare pazit?

Image and video hosting by TinyPic


Lipo nam je danas ovde na suncu.Ha ha ha slikaju nas.

Image and video hosting by TinyPic


Spreman za zenidbu,jos da nadjem mladu.....

Image and video hosting by TinyPic


Malo mira ispod stabla,cili dan jasu dica po meni.

Image and video hosting by TinyPic


Nije ni tovar glup,hoplaaaaa i jahac je vec na podu.Zasto bi se meni smijali,nek se smiju njemu.

Image and video hosting by TinyPic


Onda slijedi borba bikova,ne vidin svrhu,mogli smo se sastat u prirodi i jist i pit bez ovog folklora.

Image and video hosting by TinyPic


Nek mi se neko samo pokusa priblizit!!!!!

Image and video hosting by TinyPic

Janjetina je bila dobra,nisan imala vrimena to slikavat.Ladno pivo,dobro drustvo i savrseni meteoroloski uvjeti.


- 21:46 - Komentari (32) - Isprintaj - #

utorak, 19.02.2008.

Venecija 1.dio



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
- 15:25 - Komentari (24) - Isprintaj - #

nedjelja, 17.02.2008.

Sjecanje u slikama

Sinoc je zore odvela na veceru ciovku i mene.Zena zna izabrat restoran i spizu,svaka cast.Ali necu pisat o tome,Ciovka je dobila zadatak napisat post i mozda stavit slike sretan
Zato ovo nece bit slike s blog-vecere nego moje sjecanje na jedno putovanje u nizu.

Pocelo je slijetanjem u Rim,jer svi putevi vode u Rim.Onda vlakom do Civitavecchie.Tu sam prespavala i sacekala bijelu ladju.Kava jutarnja na rivi uz luku.

Image and video hosting by TinyPic



Prva postaja Napulj.Penzici u hladovini.

Image and video hosting by TinyPic



Detalj s mnogobrojnih kipica na glavnom napuljskom trgu.
Vidi ga Zoreeee!!!

Image and video hosting by TinyPic



Napuljski ribar.Obratite paznju na rebatinke.

Image and video hosting by TinyPic



Odlucili smo posjetit tvrdjavu,ali smo morali sacekat da se zavrsi snimanje scene jedne njihove sapunice.

Image and video hosting by TinyPic



Bilo je podne,cili pametan napuljski svit i turisti su negdi u hladu ili na plazi,a samo mi se pentramo do vrha.

Image and video hosting by TinyPic



Znojni i umorni smo stigli,ali pogled je zasluzija ovi nadljudski napor.U daljini se vidi bijela ladja s kojom smo dosli i luka.

Image and video hosting by TinyPic



Sutradan smo cili dan proveli u navigaciji,da se i turisti malo odmore i potrose koji eurich na brodu.Kapetan broda,Talijan,zaljubljen u svoj otok Capri ima zivotnu zelju da tamo ima kucicu u kojoj ce provodit svoje penzionerske dane.Tad sam dozivila gestu koja se srece mozda jednom u zivotu.Naredija je promjenu kursa i prosli smo kraj Caprija da mi pokaze tu lipotu.Odglumila sam,ne orgazam,vec odusevljenje,jer on ocito nije vidija nase otoke.Onda je moj Popaj,glavni za makinju naredija povecanje brzine da bi stigli na Maltu u roku.

Image and video hosting by TinyPic



A ovo je Malta.La Valletta,njihov glavni grad.Tu sam ja potrosila nesto euricha na sebe.

Image and video hosting by TinyPic



Glavna ulica La Vallette i moje razocarenje.Sporko je,usluga losa,skupo.......

Image and video hosting by TinyPic

Put smo nastavili prema Tunisu.Od tamo nemam slika,rekli mi da nije pozeljno izlazit vanka s aparatom,jer mi ga mogu ukrast i dobit bubac u glavu.Mozda su u pravu,a mozda nisu,ja nisan vidila nista opasno,a i spiza in je dobra.





- 20:30 - Komentari (27) - Isprintaj - #

četvrtak, 14.02.2008.

Trogirska špica

Nemate je samo vi u Splitu ili Zagrebu,ima je svako misto,malo ili veliko.Mi na moru preferiramo rivu,sunce,more,bas nam je cool bit na rivi i satima ispijat kave.Blago nama dokonima.
Przi sunce ove dane,skoro pa bonaca,divota jedna.Meni je ipak najdraze doba tamo negdi u prolice kad prve jedrilice pocnu stizat.Onda se usidrin na rivu i gledan.Prvo me preplavi osjecaj da ja to imam stalno,a oni moraju platit za doc.I gustan,gledan ih i zavidin sama sebi.U to doba godine uglavnom dolaze muske ekipe,zene ostaju doma na proljetni tretman ljepote (odmor od muskog zanovijetala),a onda ce na lito svi skupa negdi.
Cekan prve jedrilice,one su mi naznaka da je lito vrlo blizu.
Ovih dana na nasu rivu ima puno dice.Izvele mame i pokoji tata dicu na spicu.Lipo ih je vidit,smisna su,draga,jos nisu postali krvopije svojih roditelja.Daj,kupi....sretantriba mi ovo,triba mi ono......







Ovo je moja necakinja.Kaze mi:"Dobro jutro teta,evo ljubac za Valentinovo."

Image and video hosting by TinyPic



Ocemo li sad narucit kavu?

Image and video hosting by TinyPic



Bas san lipo marendala,a ova teta konobarica nikako da mi donese sok.

Image and video hosting by TinyPic



Vidi mene,brza san od bicikle.

Image and video hosting by TinyPic



Bizin brzo dok mama ne gleda,ovako cu i kad narastem.

Image and video hosting by TinyPic



Danas ja biran stol di cemo sest.

Image and video hosting by TinyPic



Umorija san se trcat,ajmo i mi na sok.Necu doma.

Image and video hosting by TinyPic



Ovi golubovi bi na pojili svu marendu,ish ish.....

Image and video hosting by TinyPic



Mama je danas jako pazila na izbor moje odjece i uskladila mi boje.Di je sad fashion guru?

Image and video hosting by TinyPic



Ajme ovoga moga oca,stalno nemoj Ante ovo,nemoj Ante ono,ne trci Ante past ces.Kad cu trcat ako necu sad,bas su ovi roditelji pijavice.Necu in dat mira dok piju kavu.

Image and video hosting by TinyPic



Kad narastem kupit cu prave ocale,marku bijesnu,a ne ove,ma necu ih na glavu stavljat.Sad bi ih bacija u more.Ovo vise niko ne nosi.

Image and video hosting by TinyPic



Zurin doma,nemam ja vrimena za dangubit na rivi,ubit ce me mater ako zakasnin.

Image and video hosting by TinyPic



I za kraj svima pozdrav od moje necakinje Ele.

Image and video hosting by TinyPic





- 17:00 - Komentari (40) - Isprintaj - #

nedjelja, 10.02.2008.

Vrag je usa u me

sretanVidi vraga crkva sluzbeno uvela egzorcista.Ajme sta je jedna moja prija skakala od srice.To ste tribali vidit.Mislila san da je vrag usa u nju,kad ono radost neizmjerna.Otkrila zena napokon kako istirat vraga iz svekrve.Nek joj je sa sricom party
Onda slusan na tamo neku teve da ima jedan kafic di ne placas kavu u kunama nego molitvama.Odma san se poveselila da ce mozda otvorit lanac takvih kafica.Mozda je crkva napokon odlucila pomagat narodu.
E sad san se sitila onog vica kad je pop pa u more,a ne zna plivat.I govori mu covik s ruba rive :Daj pope ruku!!Daj pope ruku!!!
Ali ovi nista i utopi se.Kaze mu oni drugi sta je bija kraj njega :Triba si mu rec,na pope ruku,nisu oni navikli davat!!
Vec san vidila nase hrvate kako uz molitvu blazeno ispijaju kave.Ali sve mi to nekako cudno,slike mi se misaju u glavi,ne moze najednom bas sve bit tako dobro,negdi su moja razmisljanja krenila u krivom smjeru.....hmm...sigurno.
I sitin se.Tu je caka.Kad mi pohrlimo na te besplatne kave,jer jasno,mi smo takav narod.I ko viruje i ko ne viruje isa bi na te kave.Neko bi molija,a neko bi se pravija da moli i smija se u sebi.
Tu bi oni nas sacekali,kad se opustimo.Pa bi gledali ko gleda u kriz,ko ima cudni mladez,ko je trepnija vise puta od normalnog i krenilo bi.Istirali bi vraga iz nas,potaracali nas u cas.Srednji vijek bi za njih bija disnyland.
Mene bi odma pripoznali,nije zalud reka moj Popaj da san vistica.
Zato cu ja i dalje uredno placat svoje kave,nece mene niko vatat na baketinu.
Platit cu i vama bez da trazin protuuslugu,ne morate mi rec ni fala mah


Image and video hosting by TinyPic

Spoznala san jos nesto ovih dana.Ako pises o crkvi i izadjes na naslovnicu,moras brisat post smokin


- 22:09 - Komentari (23) - Isprintaj - #

utorak, 05.02.2008.

Umrla zbog ideala??????

Ma ne mogu sad smisleno niti komentirat ovo.Je li ovo poziv da svi koji su bili zrtve silovanja sebi presude?Ili da im neko presudi???
Di ovo idemo,katolicki narode??

Danasnja Slobodna Dalmacija i clanak Zlatka Galla

TURBO CATTOLICO Skandalozne poruke dubrovačkog biskupa

Silovanje silovanoga

Posvetivši uvodni dio misnoga slavlja na blagdan sv. Vlaha veličanju monstruozne ideje da je smrt jedini pravi i moralni ‘izbor’ za svaku potencijalnu žrtvu silovanja, biskup Puljić je bešćutno ‘hračnuo’ i na svaku žrtvu silovanja

Piše Zlatko GALL

Ajmo povjerovati napuhanim statistikama pa – zaboravivši čak da su nam nacionalne sportske ikone “pakleni” - kazati da smo zemlja ”turbo cattolico”.
Ajmo za tren zaboraviti na pedofilske afere unutar crkvene zajednice, skandale “inokosnih organa” iz Caritasa, na brutalne “interpolacije” vjerskih objekata, sve one tragikomične “gospe od Kauflanda”, pa i mise zadušnice za ratne zločince te – katolički smjerno i pomirljivo – reći da su i Crkva i njezini službenici “moralne vertikale” Hrvatske i blistava luč u tranzicijskom mraku.

Triljski martirij
I konačno – ajmo povjerovati da se baš svaki istup s oltara, onog crkvenog ili onog “priručnog” na improviziranim pozornicama, temelji samo na brizi pastira za ovozemaljsko dobro i onozemaljsku budućnost, svojeg vjerničkog stada. No, čak i tada je teze poput onih nedjeljnih izrečenih za dubrovačkog slavljenja Sv. Vlaha nemoguće nazvati ikako osim – opasnom i primitivnom budalaštinom.
“Postoje vrijednosti za koje se valja žrtvovati”, zagrmio je u svojoj ”nadahnutoj” moralizatorskoj ognjici dubrovački biskup msgr. Želimir Puljić na samome početku nedjeljnog misnog slavlja u dubrovačkoj prvostolnici. Predmet njegova divljenja nije, kako bi se moglo pomisliti, mučenička smrt nekog hrvatskog misionara koji je šireći riječ Božju skončao u bespućima Amazone ili “na meniju” domorodaca u džunglama Bornea, nego nedavni “triljski martirij”.
Puljić je u zlosretnoj sudbini djevojke Kristine Šušnjare, žrtve okrutnog ubojstva, prepoznao put kreposti koji – pouzdanije nego naramci plastičnog eksploziva oko pojasa šehida – vodi ravno u raj. Posvetivši uvodni dio misnog slavlja veličanju monstruozne ideje da je smrt jedini pravi - i moralni - “izbor” za svaku potencijalnu žrtvu silovanja, Puljić nije samo odvalio žestoku pljusku zdravom razumu nego je s nevjerojatnom bešćutnošću “hračnuo” i na svaku jučerašnju, današnju i sutrašnju žrtvu silovanja te na sve one koje su umjesto mučeničke “smrti u kreposti” odabrali – život.

Moralno rasulo
Teza o bezvrijednosti života “uprljanog” silovanjem i drska manipulacija tragedijom, nažalost, nije slučajno otkliznuće i gaf biskupa koji se malo više “zaigrao” nego – očito je – ideja koja uživa podršku, sada je već jasno, najšire crkvene “baze”. Ne samo stoga što ju se već ranije čulo i na “nižim razinama” nego što je ona i te kako “kompatibilna” i s glavnim tonom i sadržajem propovijedi krčkog biskupa msgr. Valtera Župana.
Naime, posveta “djevojci koja je dokazala da postoje vrijednosti za koje se valja žrtvovati” dala je šlagvort kasnijoj propovijedi u kojoj se, kao glavno od svih zala, spominjalo moralno rasulo, raspad (bogobojažljive) obitelji i moralna nizbrdica koja nas vodi u uništenje. Budući da su biskupi i svećenici na svim raznama pred koji mjesec dali podršku HDZ-u i aktualnoj vlasti, iskreno sumnjam da se pod moralnim rasulom o kojem je žestoko zborio krčki biskup mislilo na afere poput “Brodosplita”, korupciju u državnoj upravi, reketarenje poput onog dubrovačkog, divljanje građevinskih lobija, spregu politike i kriminala, kaos na sudovima... ili pak na bešćutno “deranje” sve bjednije vjerničke i nevjerničke sitneži sa “dna kace”.
A i čemu bi. Finese toga tipa valja ostaviti nekim doista sekularnim državama kod kojih se dobro znade kakva su pravila igre i gdje je čvrsta granica između trona i oltara.

- 13:10 - Komentari (13) - Isprintaj - #

nedjelja, 03.02.2008.

Za Decembar 2001


Da ispunim zeljicu teti koja pise coooool price.Mogu i drugi gledat sretan
Na prvoj kopiram poznatog nam Wermera..Ova njegova slika u ulju mi je odlicna.Ja sam se odluclila kopirat je u pastelu,jer mi je to trenutno najdrazi medij.

Image and video hosting by TinyPic

A ovo je bista,ne znam koga,ali kad sam je "obukla" izgledala mi je jaaako zanimljivo
sretan

Image and video hosting by TinyPic





- 17:40 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.