Vrlo sofistificirani chic izgled novog minimalizma nije nimalo jednostavno postići. Uz Givenchy ili modnu kuću Celine i njenu glavnu dizajnericu Phoebe Philo, čiji radovi medju utjecajnim modnim insajedrima doživljavaju kultni status, Stella McCartney svojom kolekcijom za sezonu jesen / zima 2010.11 takodjer doživljava zaslužene zvjezdane trenutke.
Kako to rade drugi za nadolazeću sezonu? Dries Van Noten, nenadmašni belgijski dizajner, uvijek u svojim kolekcijama ima kreacije koje plijene pažnju minimalističkim chic izgledom, upotpunjene s drugim glavnim trendovima sezone (kao blejzeri, preveliki džemperi ili 50-e godine). Celine i Givenchy daju minimalističkom izgledu pariški glamour, a američki dizajneri takodjer ne zaostaju u toj elegantnoj jednostavnosti.
|
Za ovu su jesen svi dizajneri pripremili čarape kao bitan modni detalj. Ovisno o stylingu čarape će se nositi u svim bojama, dezenima i na sve moguće maštovite načine; od decentnih sokni i dokoljenki pa do visokih sexy modela koje idu preko koljena. Čarape se kao detalj ističu, kako na visokim čizmama, tako i na sandalama. Dućani brze mode takodjer su vrlo brzo prihvatili taj trend i naglašavaju ga u svojim katalozima za iduću jesen.
|
Love magazin, britanski lifestyle magazin, svojim je prvim brojem izazvao senzaciju objavivši na naslovnici razodjevenu amričku umjetnicu Beth Ditto. Treći broj se pojavio s osam različitih naslovnica na kojima su se najpoznatiji super modeli pozirali takodjer bez odjeće, pa se već zbog toga svaki broj ovog časopisa očekuje s posebnom pažnjom.
Ovoga puta će biti manje obnaženih fotografija, no sad su se briljantnim radom istaknuli frizeri i make-up artisti. Models. com je objavio sve od ukupno osam naslovnica koliko će ih biti. Stilisti, frizeri i make-up artisti napravili su izvanredan make-over s Alessandrom Ambrosio. Ovog Victoria's Secret andjela u potpunosti su preobratili u tamnu i vrlo sofistificiranu verziju modela iz posljednje reklamne kampanje za Givenchy. Ledeni, vampirski chic koji dominira Givenchy estetikom briljantno je prenesen na naslovnicu novog broja Love magazine.
Mladi engleski model Rosie Huntington Whiteley koja je takodjer postala Victoria's Secret andjeo zasjala je kao raskošna pin-up sirena iz 50-ih godina prošlog stoljeća noseći Dolce & Gabbanu iz najnovije kolekcije. Još jedan odličan posao frizera i make-up artista jer je gotovo neprepoznatljiva u usporedbi s nedavnim reklamnim fotografijama za Burberry.
|
Dva mlada momka, Jack McCollough i Lazaro Hernandez, stoje iza njujorškog modnog branda 'Proenza Schouler' (naziv potječe od djevojačkih prezimena njihovih majki) koji iz godine u godinu postaje sve važnije ime luksuzne dizajnerske mode. Ovi ljubimci medija i trenutno izuzetno popularni (medju mladim bogatašicama) ne nude nikavu kontroverzu od koje bi podigli obrvu, već su prvoklasnim stilom daleko odmakli od standardne pop-corn mode za brzu upotrebu i još brže odbacivanje koju možemo naći u svakom shopping centru. |
Jahaće čizme, šminkerske, vojne ili motorističke; blistave ili prljave, s krznom ili bez - svi su tipovi muških čizama za sezonu jesen / zima 2010-11 popularni i moderni. Gotovo da nema top dizajnera koji ih nije uključio u svoju ovosezensku zimsku kolekciju, a kako žene prilikom ocjenjivanja muškog roda imaju oštro oko i precizno paze na svaki detalj (što se dobro može vidjeti u ovom postu opasnog ljevokrilnog napadača – blogerice Omladinke) treba obratiti pažnju što će momci ove zime staviti na sebe. Evo nekoliko prijedloga.
|
Internet je prepun ponude raznih stvari (netko bi rekao, luckastih) za one s viškom novca. Ukoliko imate 2 milijuna dolara slobodnih sredstava lako si možete priuštiti osobnu mini podmornicu za ugodno ljetovanje na morskom dnu (prevozi dvije osobe). Luksuzna pariška kuća Hermes nema u svojoj online ponudi za američko tržište samo kožne kapute i torbe, već i mnoštvo stvari koje bi vlasnik takove podmornice možda mogao ponijeti na morsko dno zbog malo dodatne razbibrige. Uostalom, svi mi ponekad volimo biti djeca. Pa da vidimo što to po zanimljivim cijenama Hermes nudi najmladjim chic naraštajima. Evo manjeg izbora.
Doista, valja početi na vrijeme. Pravi chic početnik mora imati kvalitetnu opremu za igranje. Plišani konjić je ljubav svakog pravog dijeteta, a pogotovo mali drveni konjić kojeg mališanko može vući uzicom (50cm dugačka) po prostorijama svog dvorca.
Kad se mališanko umori od igre s konjićem i pritom ogladni, tu su prigodni srebrni Hermesov nož i viljuška da se malo prezalogaji. Naravno, u kolicima mu ne smije biti hladno i zato je tu adekvatna Hermes dekica.
Naš chic poletarac ubrzano raste i vjerojatno će uskoro početi primati poslovna pisma. Jasno je da mu treba kutija za odlaganje važne korespondencije. No, kako danas nitko nikome ne piše, ova kutija za pisma od ružina drvata odlično će poslužiti za odlaganje neplaćenih računa za stuju vodu i plin. Treba naglasiti da kutija ima pretinac za posjetnice i odlagalište za olovke, pa ta komplicirana izrada zasigurno opravdava cijenu.
|
Mnoge top manekenke ne koriste niti twitter niti facebook, te naglašavaju kako su sve takve adrese s njihovim imenima i desecima tisuća sljedbenika - lažne. Druge manekenke znaju direktno s revija slati zanimljive fotografije, ali i izvještavati o svemu i svačemu, kako je već red. Upravo zbog toga web stranica Modelinia na jednom mjestu donosi sve njima poznate twitter adrese top modela za koje tvrde da su potpuno provjerene, na zadovoljstvo onih koji žele pratiti dnevni ritam top modela. Evo ih abecednim redom:
|
Intergalaktičko pivo za odabrane..!!
Kako postoje alternativni trendovi, tako postoje i alternativne pivovare. Jedna od njih, i to ona s najbržim rastom prodaje u Velikoj Britaniji je škotska pivovara BrewDog. Sami za sebe tvrde da su protiv institucija, trendova i pravila, ali da prije svega proizvode vrhunsko pivo. U zemlji s ogromnom tradicijom proizvodnje whiskeya i piva, dva mlada momka su prije samo tri godine unajmili jednu zgradu, uzeli grozan bankovni kredit (nužan taktički punk manevar) i krenuli u proizvodnju, ali i briljantan anti-marketing svog Hardcore punk piva.
Duhoviti nazivi njihovih proizvoda poput 'Trashy Blonde', 'Tactical Nuclear Penguin', 'Chaos Theory' ' R.I.P.' ili '5 A.M. Saint' govore ponešto o publici na koju ciljaju. Kako je kod ovih momaka sve naopako, tako je i njihovo pivo pod nazivom 'Punk' - bezalkoholno. S ostalima bi trebalo opreznije postupati prilikom slijevanja u grlo jer neka dosežu do 50% alkohola.
'Sink the Bismarck' je pivo koje dobilo naziv po slavnoj naredbi britanskog premijera Churchilla o potapljanju njemačkog bojnog broda 'Bismarck', izdanoj početkom drugog svjetskog rata, a momci su to popratili video spotom u svom stilu.
'Tactical Nuclear Penguin' takodjer ima zasluženi video spot.
Jedno od piva nosi naziv 'End of History', ima 55% alkohola i boca se nalazi unutar preparirane lasice ili vjeverice. Žedni i dalje? Ne brinite. Po cijeni od 500 funti prozvelo se svega 12 boca koje su odmah rasprodane.
Već sama imena njihovih prozvoda (ali i postoci alkohola), kao i duhoviti promo filmovi napravljenji gotovo u stilu sjajnog dvojca iz zagrebačke 'Normalnofobije' govore da će inovativni marketing i približavanje buntovnom duhu modernih potrošača biti presudno u uspjehu ove mlade pivovare, koju su (osim mene) primjetili Financial Times, Independent, Guardian i druge ugledne britanske novine. Vlasnici ove pivovare (dečki su startali s 24 godine) inspiriraju se proročanskim riječima Steve Jobbsa, osnivača tvrtke Apple, koji je poslao poruku svim buntovnicima, luckastima, onima koji prave probleme i koji vide stvari drugim očima – 'Ljudi koji su dovoljno ludi da misle kako mogu promijeniti svijet, oni su koji to i naprave.' |
Prije nekoliko mjeseci članovi kraljevske obitelji države Katar kupili su od Mohameda Al Fayeda slavnu londonsku robnu kuću 'Harrods' za otprilike 2 milijarde €. Holding koji stoji iza te kupovine vodi katarski premijer. Posjet vrijednoj nekretnini upriličen je super ekskluzivnim automobilima i začinjen malim prometnim prekršajem.
Glasnogovornik lokalne vlasti izjavio je da su automobili bili u 'ozbiljnom prometnom prekršaju' te da su vozila oslobodjena nakon što su vlasnici platili kaznu u iznosu od 70 funti ( to je s popustom, jer su kaznu platili unutar 14 dana. Inače je kazna 120 funti). Lako za novac. Jedino je malo ponos stradao... |