Related Posts with Thumbnails

petak, 31.07.2009.

Gucci, Prada......punk!




Kad bi nekom mladom punkeru ili darkeru uopće spomenuli da zamijeni svoju modnu uniformu Gucciem ili Pradom, lako je moguće da bi vam u glavu demonstrativno doletjela prva knjiga Hermana Hessea koja bi užasnutoj pravednici ili mladom buntovniku našla pri ruci. Ono što je vjerojatno većini srednjoškolaca nezamislivo i odbojno, britanski je magazin Dazed & Digital bez većih problema uklopio u zanimljivu, malu modnu priču. Naravno da ekipa iz Dazeda ne bi bila to što je da ipak nije dodala elemente submisivnosti i pomiješala sve skupa s dozom pritajene erotike.

Foto: Ben Toms
Styling: Katie Shillingford
Model: Anna de Rijk


Haljina i čizme – Hussein Chalayan



Image Hosted by ImageShack.us

Jakna – Dsquared2
Body – Gareth Pugh, homme




Košulja – Alexander McQueen




Jakna – Gucci
Body s čarapama – Leg Avenue
Jeans – prilagodba stilistice




Haljina – Dolce & Gabbana
Ovratnik s tacnom – Fetteredpleasures.com




Jakna – Moschino
Košulja i jeans – D&G
Ovratnik, remen i rukavice – Camden Market




Isto kao prethodna slika




Jakna – Temperley
Body – Gareth Pugh, homme
Jeans – prilagodba stilistice




Haljina – Ann Sophie-Back
Korzet – Rachel Freire
Čizme – Alexander McQueen




Body – Leg Avenue
Jeans – Diesel
Ogrlica – Lanvin




Ogrtač – Balmain
Body – Ann Summers
Gaćice – Stella McCartney
Čizme – Prada



Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 30.07.2009.

Trendovi za jesen '09 - osamdesete

Veliki muški sakoi na ženskim ramenima



Image Hosted by ImageShack.us



Veličina je važna i muški, malo preveliki sakoi vraćaju se iz 80-ih. Neće to ženama osobito teško pasti, jer su se uvijek znale sasvim ugodno, seksipilno i udobno osjećati noseći pojedini komad muške odjeće. Neke su ideje pomalo futurističke (Comme des Garcons), neke androgene (Jean Paul Gauliter), netko kombinira dijelove smokinga s minicom (Just Cavalli), netko je spojio sako, kaput i haljinu u jedan komad odjeće (Miu Miu), a dalje je na vama. Sakoi se mogu kombinirati kako je kome volja i mislim da kombinacije na slikama vrlo nosivo izgledaju. Bitno je samo osigurati njegovu dozvolu za pristup i kopanje po ormaru.


Photobucket
Burberry



Photobucket
Comme des Garcons


Photobucket
Hussein Chalayan



Photobucket
Costume National


Photobucket
Derek Lam


Photobucket
Jean Paul Gauliter



Photobucket
Isabel Marant


Photobucket
Just Cavalli

Photobucket
Louis Vuitton


Photobucket
Miu Miu

Photobucket
Prada

Photobucket
Stella McCartney


Photobucket
Yves Saint Laurent

nymag
prva slika. Scarface; Miami vice



Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 29.07.2009.

Rip It Up and Start Again

Dazed & Confuzed predstavlja nove buntovnike








Glavni editorial utjecajnog magazina Dazed & Confused predstavlja nam novu generaciju kreativnih buntovnika spremnih odbaciti sva pravila i krenuti ispočetka. Ono što je tajna želja mnogih, tim stilista je kao svoju viziju prenio na stranice časopisa. Naši junaci su rodjeni i omotani krznom i perjem i kreiraju svoja vlastita pravila. Dakako, tu su Louis Vuitton, Prada, Alexander McQueen, D&G i ostali koji će im u tome rado pomoći.






Magazine: - Dazed & Confused, srpanj 2009
Editorial: - Devoted to Its Occult and Its Faithful Black Crow, a Gang of Rebels is Born Swathed in Fur and Feathers
Modeli: - Kendra Spears, AJ Abualrub & Roy Pratt
Styling: - Nicola Formichetti
Foto: - Mariano Vivanco




Kendra nosi jaknu Boss black, top Calvin Klein i čizme Louis Vuitton
AJ nosi gaćice Calvin Klein





Jakna Prada, čizme Louis Vuitton,
Rukavice bez prstiju Alexander McQueen,
Lanac i štitnik na ruci – Tem.





Ona: Haljina D&G, čizme Louis Vuitton
On: Jakna Burberry Prorsum, čizme Prada, ogrlica Tem.





Jakna - Prada, ogrlica Tem




Jakna Tom Ford, gaćice Calvin Klein, čizme Prada




S lijeva na desno:
Ron nosi sako Jil Sander, dolje Loewe
Kendra nosi haljinu D&G, krzno Pologeorgis, remen Alexander McQueen
Aj nosi gaćice Calvine Klein, ogrlica Tem



Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 28.07.2009.

Bilo jednom u Parizu…

Pradin luksuzni dućan s ograničenim rokom trajanja.







Talijanska modna kuća Prada otvorila je u Parizu privremeni dućan koji vrlo lijepo izgleda i prodaje samo njihovu žensku liniju. Parižani su vjerojatno navikli pa možda neće previše žaliti zbog toga što će sve skupa vrlo kratko trajati. Privremena je trgovina otvorena na Place Beauvau. Dizajnirao ju je Roberto Bachiocci, a prostor je uredjen kao spoj Pradinog prvog uopće dućana iz 1913. godine s elementima inspiriranim pariškim mostom Mirbeau. Ovaj će luksuzni prostor biti otvoren svega pet mjeseci, pa bi s posjetom valjalo požuriti.





Image Hosted by ImageShack.us

love magazine



p.s.

Nešto južnije, s Azurne obale javljaju o priličnoj popularnosti velikih retro naočala. Teško je naći osobu koja ih ne nosi. Nešto kao ove na slikama. (naravno, nikako ih ne nositi na vrhu glave).


Chanel






Balenciaga – 160 GBP (cijena na balenciaga.com)

Image Hosted by ImageShack.us




p.p.s

Proizvodjač luksuzne robe, pariški Hermes, kroz mali zgodan spot daje prijedloge kako se sve i na koje načine mogu nositi njihove čuvene svilene marame. Naravno da se u spotu može primjetiti Hermesov bicikl. O retro chic biciklima sam jednom pisao u ovom postu, a o luksuznim biciklima (koji idu uz torbicu naughty) možda neki drugi puta....



Hermes: - All I do is dream - Constance Verluca




Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 27.07.2009.

Svaka je sekunda važna

Najljepši satovi za žene.









Uredništvo luksuznog dodatka njemačkog dnevnika 'Die Welt' odlučilo se na težak zadatak; prikazati po njihovom izboru najljepše satove - posebno namjenjene ženama. Satove za svakodnevnu upotrebu, ili za posebne prilike, za žene, kao i za cure. Prikazali su tehnološki napredne satove za one koje žele nešto više od običnog ukrasa na ruci, satove od zlata, čelika ili keramike. Teško se bilo odlučiti, jer tu će svatko imati nešto za dodati ili oduzeti, no pod naslovom 'Every second counts...' donijeli su dosta širok izbor, a sve zajedno ih ujedinjuje da su – vrlo lijepi.



Lady Serenade by Glashütte Original



Glashütte je za Njemačku ono što je Ženeva za Švicarsku. Ove je godine njemačka firma Glashütte Original izdala izuzetno ženstven i elegantan sat - the Lady Serenade. Remen u pink boji može biti stvar osobnog ukusa. Ova je ljetna boja vrlo uočljiva, a moguće je odabrati diskretnije varijante, recimo primjerak zlatne boje sa smedjim remenom.



Brasilia by Ebel



Oko kombinacije čelika i zlata mišljenja su podijeljena. Ili ju volite ili mrzite. Tržni status te kombinacije napreduje i sad se 10% luksuznih satova radi u toj kombinaciji. Novom se trendu priključila firma Ebel s modelom Brasilia.



Women Time Zone by Blancpain

Image Hosted by ImageShack.us


Trend satova bijele boje zamjenjuje trend u raznim tonovima smedje boje. To može biti pomalo čudno, ali rezultat je mnogo elegantniji nego što bi se to moglo pomisliti. Slijedeći taj najnoviji trend, firma Blancpain stavila je na tržište novi 'Women Time Zone' sat u smedjoj varijanti s pripadajućim elegantnim smedjim remenom od satena. Ova firma ograničava vlastitu proizvodnju čineći tako svoje prizvode još ekskluzivnijim. Vrlo tanko kučište ovog sata napravljeno je od bijelog zlata, a okružuje ga 30 malih dijamanata, čineći ga pravim umjetničkim djelom.



J12 by Chanel



Briljanti, safiri, rubini; crni li bijeli; razne kombinacije. Na slici je J12 Joaillerie Limited Edition, bijeli sat od keramike u koji je ugradjeno 12 dijamanata i 36 safira. Serija je limitirana na samo 12 komada.



GMT Master II by Rolex



Ovo nije ženski sat u tradicionalnom smislu, na kako mnoge žene ne žele nositi satove dizajnirane samo za njih i on se našao na listi. Na slici je redizajn orginalnog sata kojeg je Rolex 1954 godine napravio u suradnji s avio kompanijom Pan Am i prava je klasika. Žene daleko više nego ranije vole nositi velike muške satove i evo prilike za pokazati jedan primjerak.



Tank Americaine by Cartier



Čisti luksuz na ruci. Superiorna kvaliteta i najbolji materijali. 150 godina iskustva koje donosi Cartier ovim satom stila i ljepote ima i svoju cijenu. 20.000 €.



Happy Diamonds Sun by Chopard





Ženski satovi firme Chopard mogu se uvijek smatrati više nakitom jer su dekorativni i živopisni. 'Happy Diamonds' serija radi se od 1976 godine, a najnoviji primjerci iz kolekcije prikazuju sunčeve zrake. Najbolje ih je nositi u posebnim prilikama, a moguće je kupiti pripadajući nakit i dodatno pojačati efekt.



La Dona by Cartier



Kad Cartier izdaje novi sat na tržište možete biti sigurni u zadivljujući rezultat. Grupa satova pod imenom 'La Dona' posvećena je Mariji Felix, meksičkoj filmskoj zvijezdi 40-ih godina; glamuroznoj, urbanoj femme fatale onog vremena. Reklamno lice ove linije je holivudska ljepotica Salma Hayek, a prodavat će se varijante od običnih primjeraka do onih optočenih dijamantima.



Radiomir 10 Days by Officine Panerai



'Officine Panarei' je omiljen medju modno naprednim ženama što je pomalo čudno jer taj proizvodjač radi luksuzne satove samo za muškarce. Trenutna zaludjenost žena prema velikim muškim satovima je razlog velike popularnosti modela 'Radiomir 10 Days'. Ova limitirana, ekskluzivna serija od samo 250 komada napravljena je od ružičastog zlata i vrlo su male šanse da je neki uopće u prodaji. Čekajte i vrebajte.



Reverso by Jaeger-LeCoultre



Nije potrebno posebno se opravdavati onima koje se odluče potrošiti značajnu količinu novca na ovaj luksuzni proizvod. Ovo je savršen sat za žene koje paze na detalje, superiornog je dizajna, najviše kvalitete i čuvenog imena proizvodjača. Klasika za one koje traže posebnost.



Calatrava Travel Time by Patek Philippe



U Brazilu je već odavno riječ ‘Patek’ uobičajeni izraz za ‘sat’, bez obzira o kakvom se satu radilo. To govori o statusu švicarskih proizvodjača luksuznih satova. Patek Philippe je medju mnogim ekskluzivnim proizvodjačima i skupim satovima čije prosječna cijena počinje s otprilike 12.000 € i sjajan je izbor za žene koje vole zadivljujući dizajn i savršenu kvalitetu. Ovaj model ima dodatak u odnosu na klasični Catalava model. Remen od krokodilske kože i pokazuje vrijeme u dvije vremenske zone.



Happy Sport by Chopard



Ovaj sat iz Happy Sport kolekcije svakako je malo djelo luksuza na vašem zapešću i glavni je model njemačko – švicarskog proizvodjača Chopard. Posut je s 41. svjetlucavim briljantom, što je više nego dovoljno da se mnogi okrenu za vama, a proizvodjač ga opisuje kao predstavnika ‘ženske odvažnosti’.
worlds-luxury-guide.com




Spustimo se ipak na Zemlju. Točnije u Pariz, na nedavno završeni tjedan visoke mode od kuda dolazi ova prigodna slika dana. Ova je mlada dama uz podosta nakita s prilično stila na svojoj lijevoj ruci ukomponirala i nekoliko satova. Posebno mi se dopalo da joj satovi pokazuju – različito vrijeme. Pa nije baš uvijek svaka sekunda važna.


jakandjil.com





Diana Krall - Just The Way You Are

Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 25.07.2009.

Vogue Pariz / kolovoz '09. – ADN de la Mode – #3

Završni dio velikog ljetnog serijala








Vrlo lijepo predstavljanje dizajnera raznih stilova završava ovim možda najživopisnijim dijelom. Tu je meni draga Isabel Marant kao i fantastični Emilio Pucci. Teško je bilo koga izdvojiti osim pohvaliti urednike i stiliste na odličnoj prezentaciji i presjeku nadolazeće modne jeseni.












































ADN de la Mode – drugi dio
ADN de la Mode – prvi dio



Peter Cincotti pružio je slušateljima predivne muzičke trenutke svojim koncertom odsviranim u jednoj maloj njujorškoj ulici. Vlasnici autorskih prava redovito zabranjuju prikazivanje tog koncerta preko YouTube servisa, ali uvijek se netko nadje i ponovo stavi snimak. Dvoumeći se izmedju njegove prekrasne izvedbe klasika 'Sway' ili neke druge pjesme, ovaj mali modni prikaz završavam njegovom posvetom gradu svjetla.



Peter Cincotti - I Love Paris






I ponovni UPDATE.

Dragi poznanik Gajo je na svom blogu objavio post o malim, napuštenim štencima.
4 ženke i jedan mužjak. Hitno se traže udomitelji.
Sve podatke naći ćete na Gajinom blogu, a ja ostavljam link.





Hvala unaprijed!


Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 24.07.2009.

Dsquared2 – jesen '09

Dsquared2 je prikazao svoj set reklamnih fotografija za jesen / zimu 20009 - 10








Nakon malog čekanja i Dsquared se ugurao na ove stranice. U glavnoj je ulozi supermodel Lara Stone sa svojim momcima, koje vrti oko malog prsta. Solidna reklamna kampanja koja prodaje atmosferu i lifestyle lagodnog života. Sama odjeća je u drugom planu, a kako je riječ o Dsquaredu, bilo je i za očekivati pomalo trash ugodjaja. No, nedostaje humora i vjerojatno su PR majstori uvjerili naručioca da njihovi klijenti noćne izlaske shvaćaju i više nego ozbiljno.
Foto: Mert & Marcus

























Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 23.07.2009.

Vogue Pariz / kolovoz '09. – ADN de la Mode - drugi dio






I u nastavku ovog velikog ljetnog serijala ima odličnih rješenja, a posebno zanimljivih stilskih kreacija. Možda i pomalo prezaigranih, jer nisam baš siguran da bih bio previše oduševljen da mi dama u McQueenovoj kreaciji kaže. - 'Dobro veče, zoccao'. Je li to ptica, članica ganga ili nepoznati dio aviona? Ne, to je samo jedan zabavni show o kojem nije lako pisati dok je iza mene more, a upravo se približavaju nadzvučni lovci u dvodjelnim badićima.....







Image Hosted by ImageShack.us








































ADN de la Mode - prvi dio




Jack Johnson - Good People





UPDATE....UPDATE....UPDATE

Dragi poznanik Gajo je na svom blogu objavio post o malim, napuštenim štencima.
4 ženke i jedan mužjak. Hitno se traže udomitelji.
Sve podatke naći ćete na Gajinom blogu, a ja ostavljam link.





Hvala unaprijed!


Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 22.07.2009.

Jessica Stam & Karl Lagerfeld za Fendi

Reklamna kampanja za jesen 2009 - 10.




Photobucket



Karl Lagerfeld odlučio se za maglovitu, pomalo mističnu atmosferu i snimio je lijepi set reklamnih fotografija za Fendi, a model mu je bila žena s tisuću lica, prekrasna Jessica Stam.



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 21.07.2009.

Vogue Pariz / kolovoz '09.

ADN de la Mode - prvi dio



Image Hosted by ImageShack.us




Francuski Vogue u broju za kolovoz ove godine donosi ogroman, gigantski editorijal na čak 64 stranice pod naslovom 'ADN de la Mode'. Svaki je dizajner predstavljen jednom stranicom i sve zajedno čini zanimljivu mješavinu stilova i ideja za nadolazeću jesen '09. Najbolji modeli, stilisti i urednici uključili su se u projekt i ponudili za svakoga ponešto. Ovaj portfolio će, zbog svoje veličine, tokom idućih nekoliko dana biti na ovome blogu prikazan u tri dijela.



































Image Hosted by ImageShack.us









fashionindie.com




the thing things- that's not my name




Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 20.07.2009.

Mačke u čizmama (...čuvaj se vuka)

Photobucket


Ekonomija dolje - čizme gore? Spremaju se novi uzbudljivi izazovi za jesen. Istraživanja koja su naručila kozmetičke kompanije pokazuju da u težim ekonomskim vremenima tržište sjajila i ruževa za usne procvjeta. Slično je s nekim tipovima obuće. Pete odjednom postaju sve više, a sad je na red došao i apsolutni hit nadolazeće sezone. Čizme preko koljena uvod su u vruću modnu jesen 2009.


Photobucket
Louis Vuitton

Photobucket
Hussein Chalayan

Photobucket
Roberto Cavalli


Neki modeli su kožne čizme - tajice.


Photobucket
Rodarte

Photobucket
Rodarte

Photobucket
Rodarte

Photobucket
Stella McCartney

Photobucket
Stella McCartney


Kolike su cijene?


Photobucket
Azzaro - 1.340 €

Photobucket
Chloe - 750 €

Photobucket
Diego Dolcini - 1.080 €

Photobucket
Giuseppe Zanotti - 1.670 € (takodjer na modelu, na uvodnoj slici)

Photobucket
Sergio Rossi - 860 €

Photobucket
Christian Louboutin - 1.140 €

Photobucket
Giuseppe Zanotti - 790 €

Photobucket
Lanvin - 1.375 €


style.com
luisaviaroma.com




Lucio Dalla - Attenti al lupo




Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 18.07.2009.

Imitacija stvarnosti


Ove su se sezone dizajneri našli u nezgodnoj situaciji. Kako ići naprijed, a istovremeno pokazati da se razumije i prihvaća realnost? Kako izbjeći moguće optužbe za bahatost u teškim vremenima i zadržati kreativnost? Kako biti predvodnik, poduprijeti imaginaciju i samopouzdanje onih koji prate i cijene njihov rad, a da se to ne osjeti previše na ograničenoj situaciji koja je odjednom zavladala globalnim novčanikom? Život bi trebao imitirati umjetnost, kako je mislio Oscar Wilde, no ovoga se puta umjetnost odlučila prilagoditi situaciji i vježbati 'Novu skromnost'.



Image Hosted by ImageShack.us

Chloe – reklama za sezonu 2009 / 10



Pecanje, poslovi u vrtu, disco 80-ih i stari chic video spotovi naglo su pronašli svoje mjesto na dizajnerskim stolovima i umjetnost je počela pratiti život. Prada je krenula prva i pokrenula lavinu. Gdje krene Miuccia Prada ostali ju slijede. Ona odredjuje trendove, a njen je rad za iduću sezonu - od ribarskih čizama do toplih džempera - sasvim dovoljno predstavljen na ovom blogu.

Marc Jacobs je takodjer jedan od onih koji odredjuju trendove, a inspiraciju je potražio u klubskoj sceni New Yorka 80-ih godina.



Photobucket
Marc Jacobs - – reklama za sezonu 2009 / 10



Izgleda da se njujorška klubska scena osamdesetih ne razlikuje previše od današnje zagrebačke klubske scene, gdje dečki i cure na otprilike sličan način, prikazan kao na donjoj reklami, uživaju u slobodi modernih vremena. Jedino možda u izboru vikend glazbene kulise ne dijele ukus svojih njujorških uzora. Bitno je da su posljedice iste - u kojima su vjerojatno nešto manje uživali.



Image Hosted by ImageShack.us

Marc Jacobs - – reklama za sezonu 2009 / 10



Balmain se takodjer vratio unatrag, ali u disco osamdesete. Kod njega sve blješti i disco kugla je odigrala svoju značajnu ulogu inspiracije. Tu baš i nema 'Nove umjerenosti', ali postoje nova tržišta koja vole sjaj i raskoš. Ako je taj sjaj na rubu disco kiča – još bolje. Naravno, blještavilo ima svoju prikladnu cijenu





Photobucket
Balmain – detalj s revije 2009 / 10



Photobucket
Balmain – detalj s revije 2009 / 10



Giorgio Armani je ovdje nedavno spomenut povodom nove reklamne kampanje. Njegov rad funkcionira unutar svake dekade i kod njega je nepoznanica slijede li mu najnovije kreacije stvaran život ili su nastale iz umjetnosti osamdesetih godina, kao što su bili kultni video spotovi Roberta Palmera. Ili je možda sjajni i nažalost prerano preminuli Robert Palmer vizualizirao svoju glazbu prateći Armaniev rad koji se uvijek iznova uspješno obnavlja predstavljajući svoje kreacije kao vrhunac mješavine seksipila i elegancije.




Robert Palmer – Simply irresistible

Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 17.07.2009.

Femme Fatale - Vogue Germany '08. 2009


Photobucket
Body – BCBG Max Azria
Šešir s maramom ukrašen Swarovski kristalima – Alexander Wang
Platformke – Nina Ricci




Najnovije izdanje njemačkog Vogua za kolovoz '09. donosi nekoliko editoriala. Jedan od njih pod nazivom 'Femme Fatale' prikazuje više zanimljivih komada odjeće po još zanimljivijim cijenama. Crna boja obično nekako ide uz te fatalne pojmove, a sudeći po nekim cijenama kupci bi doista mogli biti zavijeni u crno. Još sve cijene nisu objavljene, ali po vidjenom Vogue se nikad neće pretvoriti u 'Recession Daily'.
Foto: Patrick Demarchelier




Photobucket
Rukavice obrubljene perjem – Rodarte
Čizme preko koljena – Nicholas Kirkwood za Rodarte




Photobucket
Mini suknja, sako i rukavice – Gucci, 1.300 €
Kožne čarape – Fleet Ilya




Image Hosted by ImageShack.us

Jednodjelni kožni kostim s remenom – Hermes, 8.440 €



Photobucket
Kožni grudnjak – 1.100 €, YSL Rive Gauche
Jakna – 1.250. YSL Rive Gauche




Photobucket
Mantil od nerca i satena – Balenciaga by Nicolas Ghesquiere, 24.500 €



Photobucket
Kožni grudnjak – Alexander Wang



Photobucket
Haljina – 10.970 €, Balmain



Photobucket
Kožna haljina s crnim kristalima – 6.350 €, Prada
Pripadajuća podhaljina od satena (nije na slici) – 3.350 €, Prada




Photobucket
Pulover – Roberto Cavalli
Krzno oko ruku – Dolce & Gabbana




Photobucket
Body – Nina Ricci, 750 €


Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.07.2009.

Prada Fall / Winter 2009 Look Book


Photobucket


Jučer je izašao novi Pradin svijet fantazije. Pradin lookbook za jesen / zimu 2009. nastavio se na upravu objavljenu reklamnu kampanju koje je dio prikazan ovdje. Koncept netaknute prirode i urbane dekadencije osmislili su i kao grafičke teme oblikovali Pradini suradnici iz AMO dizajnerskog studija. Portfolio sadrži 29 snimaka od kojih samo neke izdvajam, a sve se mogu vidjeti ovdje.


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 15.07.2009.

Giorgio Armani – klasika 2010.

Photobucket


Armani je takodjer izdao prve reklamne snimke kolekcija za iduću sezonu i neka ovo bude mali nastavak na prošli post. Senzualna 1920. ili ipak 2010. godina? Armani tvrdi da se i on vratio u osamdesete i da mu te godine simbolizira beretka od lakirane kože koju nosi supermodel R. Zimmermann. Teško je vidjeti razdoblje, a mislim da nije niti previše važno osim da uvijek izgleda superiorno.

Styling: Katy England.
Fotografije: Mert Alas & Marcus Piggott.
Modeli: Raquel Zimmermann i Sean O’Pry














Grace Jones - Strange

Komentari (0) - Isprintaj - #

Svijetla budućnost – crno bijeli svijet.


Američki magazin 'Vanity Fair' u broju za kolovoz ove godine donosi mali, veseli i podosta aktualan “Ain’t We Got Style?” portfolio, kroz ponovni prikaz filmskih scena iz klasičnih filmova ere 'Velike depresije' 30-ih godina prošlog stoljeća (i onih kasnijih filmova koji se bave tom temom). Odličan styling vrhunske ekipe slijedio je orginalne scene danas pomalo zaboravljenih filmova, ali ne i zaboravljenih vremena. Nove nadolazeće zvijezde holivudskog filma bile su modeli ovog editoriala, a na snimanju je korištena odjeća od D&G, preko Armania i Galliana do Brioni, Marc Jacobs i Givenchy kreacija.



Image Hosted by ImageShack.us

Remake scene iz filma - I konje ubijaju, zar ne? (1969)
Odjeća: Viktor & Rolf, Marc Jacobs, Michael Kors, kapa Borsalino

Hoće li se show nastaviti? pitaju se u Vanity Fairu i odmah odgovaraju. A kada nije? Editorial počinje s jednom od najpoznatijih filmskih scena uopće. Scenom dramatičnog reality showa ondašnjeg vremena koja umnogome simbolizira vrijeme 'Velike Depresije'.





Photobucket
Remake scene iz filma 42nd Street
Odjeća svih: - Emporio Armani





Haljina koju je u filmu 'Letty Lindon' nosila Joan Crawford postala je senzacija i u doba 'Depresije' prodano je preko 500.000 kopija upravo te haljine.

Photobucket
Remake scene iz filma Letty Linton (1932)
Haljina - Givenchy





Photobucket
Remake scene iz filma - It happend one night (1934)
Odjeća: on - Ralph Lauren, ona - Sportmax




Photobucket
Košulje i šorcevi - Emporia Armani



Photobucket
remake scene iz filma - My Man Godfrey (1936)
Odjeća: on - Giorgio Armani, ona - John Galliano



Ova sjajna Gallianova haljina koju nosi glumica Amanda Seyfried je na ovom blogu već ranije prikazana u dva posta.

John Galliano – mašta, fantazija i drama

Pogodak ili promašaj - jesen '09


Photobucket
John Galliano - prikaz s revije za jesen '09.




Scene iza kamere i sa snimanja "Ain’t We Got Style?” portfolia.




Komentari (0) - Isprintaj - #

Nicholas Kirkwood - jesen '09

Photobucket


Nicholas Kirkwood - jesen / zima 09/10

Njegova proljetna '09 kolekcija inspirirana 'Zvjezdanim stazama' postigla je veliki uspjeh i lansirala ga medju najtraženije dizajnere obuće danas. U medjuvremenu se, iz meni nepoznatih razloga, dogodio medijski embargo i N. Kirkwood je dozvolio objavljivanje samo samo nekoliko slika svojih modela. Tek nedavno je rijetkima na mail poslao slike svoje najnovije kolekcije. Čeka se ostatak kolekcije koja uključuje visoke čizme.



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
imelda.com.au


Komentari (0) - Isprintaj - #

Njiva ili opera? (….Svi čekaju Pradu)


Photobucket



Objavljene su fotografije Pradine reklamne kampanje za nadolazeću jesen. Njena kolekcija se u modnom svijetu uvijek napeto čeka, isto kao i reklamne kampanje. Malo je kritičara koji se Pradi usude nešto reći, jer joj vrijeme obično kasnije daje za pravo, a drugi ju kreatori bezpogovorno slijede.
Prada: jesen / zima - 2009/10.
Foto: Steven Meisel.




Photobucket



Ribarske čizme i povratak u 80-te spomenuo sam prilično skeptično u ‘post scriptum’ dijela posta - Samo se ti zezaj, Knjaz.. (miu miu). Sad kad su svi na tržište izbacili razne sexy varijante jako visokih čizama, Pradina mi varijanta postaje vrlo simpatična.



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket



Ipak ništa od ribičije i sadnje krumpira u Prada opravici, draga povuci – potegni. Naći ćemo nekog drugog dizajnera za rad na polju. Prada je i u doba krize vrlo ženstvena i rafinirana.
Za operu.



Photobucket





Nicola Conte - Like Leaves In The Wind




Komentari (0) - Isprintaj - #