Pradin luksuzni dućan s ograničenim rokom trajanja.Talijanska modna kuća Prada otvorila je u Parizu privremeni dućan koji vrlo lijepo izgleda i prodaje samo njihovu žensku liniju. Parižani su vjerojatno navikli pa možda neće previše žaliti zbog toga što će sve skupa vrlo kratko trajati. Privremena je trgovina otvorena na Place Beauvau. Dizajnirao ju je Roberto Bachiocci, a prostor je uredjen kao spoj Pradinog prvog uopće dućana iz 1913. godine s elementima inspiriranim pariškim mostom Mirbeau. Ovaj će luksuzni prostor biti otvoren svega pet mjeseci, pa bi s posjetom valjalo požuriti. love magazine p.s. Nešto južnije, s Azurne obale javljaju o priličnoj popularnosti velikih retro naočala. Teško je naći osobu koja ih ne nosi. Nešto kao ove na slikama. (naravno, nikako ih ne nositi na vrhu glave). Chanel Balenciaga – 160 GBP (cijena na balenciaga.com) p.p.s Proizvodjač luksuzne robe, pariški Hermes, kroz mali zgodan spot daje prijedloge kako se sve i na koje načine mogu nositi njihove čuvene svilene marame. Naravno da se u spotu može primjetiti Hermesov bicikl. O retro chic biciklima sam jednom pisao u ovom postu, a o luksuznim biciklima (koji idu uz torbicu ) možda neki drugi puta.... Hermes: - All I do is dream - Constance Verluca |
Završni dio velikog ljetnog serijalaVrlo lijepo predstavljanje dizajnera raznih stilova završava ovim možda najživopisnijim dijelom. Tu je meni draga Isabel Marant kao i fantastični Emilio Pucci. Teško je bilo koga izdvojiti osim pohvaliti urednike i stiliste na odličnoj prezentaciji i presjeku nadolazeće modne jeseni. ADN de la Mode – drugi dio ADN de la Mode – prvi dio Peter Cincotti pružio je slušateljima predivne muzičke trenutke svojim koncertom odsviranim u jednoj maloj njujorškoj ulici. Vlasnici autorskih prava redovito zabranjuju prikazivanje tog koncerta preko YouTube servisa, ali uvijek se netko nadje i ponovo stavi snimak. Dvoumeći se izmedju njegove prekrasne izvedbe klasika 'Sway' ili neke druge pjesme, ovaj mali modni prikaz završavam njegovom posvetom gradu svjetla. Peter Cincotti - I Love Paris I ponovni UPDATE. Dragi poznanik Gajo je na svom blogu objavio post o malim, napuštenim štencima. 4 ženke i jedan mužjak. Hitno se traže udomitelji. Sve podatke naći ćete na Gajinom blogu, a ja ostavljam link. Hvala unaprijed! |
I u nastavku ovog velikog ljetnog serijala ima odličnih rješenja, a posebno zanimljivih stilskih kreacija. Možda i pomalo prezaigranih, jer nisam baš siguran da bih bio previše oduševljen da mi dama u McQueenovoj kreaciji kaže. - 'Dobro veče, zoccao'. Je li to ptica, članica ganga ili nepoznati dio aviona? Ne, to je samo jedan zabavni show o kojem nije lako pisati dok je iza mene more, a upravo se približavaju nadzvučni lovci u dvodjelnim badićima..... ADN de la Mode - prvi dio Jack Johnson - Good People UPDATE....UPDATE....UPDATE Dragi poznanik Gajo je na svom blogu objavio post o malim, napuštenim štencima. 4 ženke i jedan mužjak. Hitno se traže udomitelji. Sve podatke naći ćete na Gajinom blogu, a ja ostavljam link. Hvala unaprijed! |
Ove su se sezone dizajneri našli u nezgodnoj situaciji. Kako ići naprijed, a istovremeno pokazati da se razumije i prihvaća realnost? Kako izbjeći moguće optužbe za bahatost u teškim vremenima i zadržati kreativnost? Kako biti predvodnik, poduprijeti imaginaciju i samopouzdanje onih koji prate i cijene njihov rad, a da se to ne osjeti previše na ograničenoj situaciji koja je odjednom zavladala globalnim novčanikom? Život bi trebao imitirati umjetnost, kako je mislio Oscar Wilde, no ovoga se puta umjetnost odlučila prilagoditi situaciji i vježbati 'Novu skromnost'. Chloe – reklama za sezonu 2009 / 10 Pecanje, poslovi u vrtu, disco 80-ih i stari chic video spotovi naglo su pronašli svoje mjesto na dizajnerskim stolovima i umjetnost je počela pratiti život. Prada je krenula prva i pokrenula lavinu. Gdje krene Miuccia Prada ostali ju slijede. Ona odredjuje trendove, a njen je rad za iduću sezonu - od ribarskih čizama do toplih džempera - sasvim dovoljno predstavljen na ovom blogu. Marc Jacobs je takodjer jedan od onih koji odredjuju trendove, a inspiraciju je potražio u klubskoj sceni New Yorka 80-ih godina. Marc Jacobs - – reklama za sezonu 2009 / 10 Izgleda da se njujorška klubska scena osamdesetih ne razlikuje previše od današnje zagrebačke klubske scene, gdje dečki i cure na otprilike sličan način, prikazan kao na donjoj reklami, uživaju u slobodi modernih vremena. Jedino možda u izboru vikend glazbene kulise ne dijele ukus svojih njujorških uzora. Bitno je da su posljedice iste - u kojima su vjerojatno nešto manje uživali. Marc Jacobs - – reklama za sezonu 2009 / 10 Balmain se takodjer vratio unatrag, ali u disco osamdesete. Kod njega sve blješti i disco kugla je odigrala svoju značajnu ulogu inspiracije. Tu baš i nema 'Nove umjerenosti', ali postoje nova tržišta koja vole sjaj i raskoš. Ako je taj sjaj na rubu disco kiča – još bolje. Naravno, blještavilo ima svoju prikladnu cijenu Balmain – detalj s revije 2009 / 10 Balmain – detalj s revije 2009 / 10 Giorgio Armani je ovdje nedavno spomenut povodom nove reklamne kampanje. Njegov rad funkcionira unutar svake dekade i kod njega je nepoznanica slijede li mu najnovije kreacije stvaran život ili su nastale iz umjetnosti osamdesetih godina, kao što su bili kultni video spotovi Roberta Palmera. Ili je možda sjajni i nažalost prerano preminuli Robert Palmer vizualizirao svoju glazbu prateći Armaniev rad koji se uvijek iznova uspješno obnavlja predstavljajući svoje kreacije kao vrhunac mješavine seksipila i elegancije. Robert Palmer – Simply irresistible |
Jučer je izašao novi Pradin svijet fantazije. Pradin lookbook za jesen / zimu 2009. nastavio se na upravu objavljenu reklamnu kampanju koje je dio prikazan ovdje. Koncept netaknute prirode i urbane dekadencije osmislili su i kao grafičke teme oblikovali Pradini suradnici iz AMO dizajnerskog studija. Portfolio sadrži 29 snimaka od kojih samo neke izdvajam, a sve se mogu vidjeti ovdje. |
Američki magazin 'Vanity Fair' u broju za kolovoz ove godine donosi mali, veseli i podosta aktualan “Ain’t We Got Style?” portfolio, kroz ponovni prikaz filmskih scena iz klasičnih filmova ere 'Velike depresije' 30-ih godina prošlog stoljeća (i onih kasnijih filmova koji se bave tom temom). Odličan styling vrhunske ekipe slijedio je orginalne scene danas pomalo zaboravljenih filmova, ali ne i zaboravljenih vremena. Nove nadolazeće zvijezde holivudskog filma bile su modeli ovog editoriala, a na snimanju je korištena odjeća od D&G, preko Armania i Galliana do Brioni, Marc Jacobs i Givenchy kreacija. Remake scene iz filma - I konje ubijaju, zar ne? (1969) Odjeća: Viktor & Rolf, Marc Jacobs, Michael Kors, kapa Borsalino Hoće li se show nastaviti? pitaju se u Vanity Fairu i odmah odgovaraju. A kada nije? Editorial počinje s jednom od najpoznatijih filmskih scena uopće. Scenom dramatičnog reality showa ondašnjeg vremena koja umnogome simbolizira vrijeme 'Velike Depresije'. Remake scene iz filma 42nd Street Odjeća svih: - Emporio Armani Haljina koju je u filmu 'Letty Lindon' nosila Joan Crawford postala je senzacija i u doba 'Depresije' prodano je preko 500.000 kopija upravo te haljine. Remake scene iz filma Letty Linton (1932) Haljina - Givenchy Remake scene iz filma - It happend one night (1934) Odjeća: on - Ralph Lauren, ona - Sportmax Košulje i šorcevi - Emporia Armani remake scene iz filma - My Man Godfrey (1936) Odjeća: on - Giorgio Armani, ona - John Galliano Ova sjajna Gallianova haljina koju nosi glumica Amanda Seyfried je na ovom blogu već ranije prikazana u dva posta. John Galliano – mašta, fantazija i drama Pogodak ili promašaj - jesen '09 John Galliano - prikaz s revije za jesen '09. Scene iza kamere i sa snimanja "Ain’t We Got Style?” portfolia. |
Nicholas Kirkwood - jesen / zima 09/10 Njegova proljetna '09 kolekcija inspirirana 'Zvjezdanim stazama' postigla je veliki uspjeh i lansirala ga medju najtraženije dizajnere obuće danas. U medjuvremenu se, iz meni nepoznatih razloga, dogodio medijski embargo i N. Kirkwood je dozvolio objavljivanje samo samo nekoliko slika svojih modela. Tek nedavno je rijetkima na mail poslao slike svoje najnovije kolekcije. Čeka se ostatak kolekcije koja uključuje visoke čizme. imelda.com.au |
Objavljene su fotografije Pradine reklamne kampanje za nadolazeću jesen. Njena kolekcija se u modnom svijetu uvijek napeto čeka, isto kao i reklamne kampanje. Malo je kritičara koji se Pradi usude nešto reći, jer joj vrijeme obično kasnije daje za pravo, a drugi ju kreatori bezpogovorno slijede. Prada: jesen / zima - 2009/10. Foto: Steven Meisel. Ribarske čizme i povratak u 80-te spomenuo sam prilično skeptično u ‘post scriptum’ dijela posta - Samo se ti zezaj, Knjaz.. (miu miu). Sad kad su svi na tržište izbacili razne sexy varijante jako visokih čizama, Pradina mi varijanta postaje vrlo simpatična. Ipak ništa od ribičije i sadnje krumpira u Prada opravici, draga povuci – potegni. Naći ćemo nekog drugog dizajnera za rad na polju. Prada je i u doba krize vrlo ženstvena i rafinirana. Za operu. Nicola Conte - Like Leaves In The Wind |