Topman, poznati londonski lanac high street dućana, povremeno, kao i mnogo poznatiji Topshop, zna suradjivati s mladim i nadarenim dizajnerima. Ovoga puta za suradnju su zamoljeni Tim Soar (London), Mihara Yasuhiro (Tokyo), B.Blessing (New York) i Alister Mackie (London). Zadatak je bio da reinterpretiraju i naprave svoju savršenu verziju tog klasičnog i vanvremenskog komada odjeće. Sama odjeća i posebno styling daleko su od onoga što se uobičajeno u Hrvatskoj nosi, gdje se trench uz klasične mladenačke cipele ili čizme rijetko vidja. Upravo zato vrijedi pokazati njihove radove koje je na kraju dodatno nadopunio vlastiti dizajnerski studio Topmana.
Muški trench kaputi moći će se kupiti u vodećem Topman dućanima u Londonu i New Yorku, te putem Interneta. U Hrvatskoj je Topman, zahvaljujući lošem radu zastupnika koji bi se istovremeno bavio modom i igračkama te potpomognut velikim neinteresom naše muške populacije, zatvorio svoja vrata. pariški |
Španjolsko izdanje Vogua u novom broju za travanj ove godine donosi cijeli niz atraktivnih priloga, a dobar dio njih posvećen je ljetnoj sezoni, pa za početak ipak biram ovaj proljetni editorial pod naslovom 'Mezcla valiente’. Sve zasluge za izvrstan rad idu fotografu i stilistici koji su precizno i vrlo vješto, pažljivo promišljajući koji će dizajnerski primjerci najbolje odgovarati pojedinom setu, stopili chic odjeću s umjetničkim okruženjem New Orleansa. Model: Keke Lindgard
|
Talijanski supermodel MariaCarla Boscono glavno je lice u dva editoriala novog broja I-D magazina. Prvi, pod nazivom 'The Snow White Princess’, predstavlja dizajnersku odjeću u nekoj misterioznoj i pomalo neugodnoj atmosferi (valjda zato jer MariaCarla nekako asocira na MIchael Jacksona u zadnjoj fazi života). Cijeli se tim na snimanju doista potrudio dati svoje neobično vidjenje Snjegulice, a svakako valja istaknuti izvanredan rad makeup stilistice i ono što se dosta rijetko spominje - odličan set design. Model: Mariacarla Boscono
|
Upravo je iz tiska izašao novi broj izvrsnog londonskog I-D magazina. Taj sjajan časopis napredne uredničke politike koja se ne dodvorava masovnom ukusu i u ovom broju za proljeće 2010 donosi brojne editoriale, razgovore i prati popularnu glazbenu, modnu i općenito art kulturu. Evo jednog manjeg editoriala gdje je zlatnom ambijentu australski top model Abbey Lee Kershaw nastupa kao 'The Space Cadet’.
|
Louboutin zaplesao…
Lijepo je maštati i plesati, a teško kreirati. Christian Louboutin je već ranije pokazao da ima izvrstan smisao za orginalnu promociju. Isto tako, pojavile su se web stranice i portali koji su spremni uložiti značajne svote u vlastito reklamiranje. Tako je web stranica ‘Fashionair’ uspjela dobiti Louboutina i u prilično skupoj produkciji snimila je i upravo objavila mali film gdje veliki mag visokih potpetica - u pratnji lijepih dama - pleše u svojim jazz cipelama (i to sasvim solidno). Rezultat je mali zabavan film koji usput donosi i nekoliko reklama njegove obuće. Obuće koja žene ne oblači, već skida, kako je sam majstor nedavno rekao razmišljajući o tajni svog fantastičnog uspjeha kod žena. Cijeli video, kao i pripreme za snimanje, (ukoliko You Tube linkovi nestanu) može se vidjeti ovdje. Christian Louboutin "Dancer In A Daydream" |
..robu u izlogu ne dirati!!
Samozatajna i vrlo inovativna dizajnerica Rei Kawabuko koja stoji iza svog utjecajnog branda Comme des Garcons, ovoga je puta spojila aktalne kreacije s institucijom muzeja i ponovo pokazala kako dobra ideja prodire globalno. Malo tko bi se osim nje usudio postaviti odjeću koju možete samo gledati. Sada vam nitko u dućanu neće doći s onim '...mogu pomoći?' pitanjem. (...hvala, samo gledam). Iako je kupovina ipak dozvoljena, ideja je bila staviti uživanje u opuštenom razgledavanju prekrasne odjeće u ravnopravan položaj s kupovinom. Tako je kultni brand Comme des Garçons ovom postavom u Tokyu spojio trgovinu s muzejskim eksponatima, a dizajnerica se nada 'vidjeti svijet gdje postoji razlog i priča povezana s proizvodima koje kupujemo, pokazujemo ili prodajemo, te da je taj muzej - trgovina mjesto gdje shopping nije jedini cilj dolaska'.
vezani post |
Vogue je u svom pariškom broju za travanj ove godine na području Maroka snimio još jedan editorial, u vidjenju hippie glamura s kraja 60-ih. Editorialom dominira jedna simpatična kamila i izvrsna odjeća s kojom je teško pogriješiti čak i jednoj od urednica kakva je Emanuelle Alt, koja na začudjujući način u prvi plan snimanja gura svoju prijateljicu Isabel Marant (sve čizme su njene, kao i dosta odjeće). Osim Isabele (koja je bez sumnje izvrsna dizajnerica i više je puta na ovom blogu spomenuta) ostalu odjeću potpisuju imena kao Lanvin, Emilio Pucci, Vivenne Westwood, Roberto Cavalli, Marc Jacobs i ostali.
|
Milanskim i pariškim revijama za sezonu jesen / zima 2010-11. dominirala su prisjećanja na 60-e godine prošlog stoljeća. Nakon Pradinih otmjenih sekretarica s kraja 50-ih, Miu Miu je kao Pradin vrlo popularni brand namjenjen mladim curama otišao do 60–ih godina i osvojio publiku svojom mladenačkom ženstvenošću, svježinom, jednostavnošću i izborom boja. Uz nezamjenjivu crnu boju, paletu su upotpunile boja pijeska, senfa, orange, pistacio i lila boja koje su stilisti majstorski kombinirali, briljantno spojivši ovom kolekcijom prošlost s budućnošću. U taj spoj nepogrešivo se uklopio i glazbeni lajtmotiv revije, nekadašnji hit s početka 90-ih - 'Generations of love'. Pjesma vizionarskog teksta, velikog, neshvaćenog i podcijenjenog umjetnika Boy Georga.
Revija se može pogledati ovdje. Kod Prade, kao i kod mnogih drugih dizajnera, cipele za iduću sezonu su najčešće išle u špic. Miu Miu nudi pravokutni oblik pa ostaje pitanje što će na kraju više doći do izražaja u dućanima.
|
Urednici odličnog britanskog magazina Dazed & Confused u novom broju za travanj ove godine predlažu modni vikend provod u stilu trenutno vrlo popularih 80-ih. Prisjetili su se velikog hita iz tog doba i snimili editorial pod istim naslovom - 'Showing Out'. Dojam dobre pripreme za izlazak pojačali su stylingom i dizajnerskom odjećom inspiriranom muškom modim koju potpisuju velika imena; izmedju ostalih J.P. Gaultier, Versace, Miu Miu, Vivienne Westwood, Kenzo, Chloe i Armani. |
Možda bi bolje bilo reći – pripadnici vrlo popularne avangardne mode. Iako ih u nekim općim podjelama smještaju na rubna područja, ta je moda toliko prihvaćena i utjecajna da je uopće pitanje koliko je avangardna. Kolumbijac Haider Ackermann, sa sjedištem u Parizu, predstavio je vrlo modernu i ženstvenu kolekciju koja pažljivo prati i ističe liniju tijela. Belgijanka Ann Demeluemeester prikazala je svoju viziju nonšalantnog chic izgleda s vrlo precizno izradjenim i zahtjevnim detaljima. Rick Owens, Amerikanac u Parizu i najpoznatiji od ove trojke, umjetnik koji ima brojnu publiku, dao je još jedno svoje vidjenje pomalo agresivnog urbanog izgleda. Evo nekoliko fotografija s nedavno završenih pariških revija. Haider Ackermann Fall / Winter 2010-11 |
Nicolas Ghesquiere, glavni dizajner i suvlasnik luksuzne modne kuće Balenciaga uvijek je bio sklon istraživanju. Ni ovoga puta nije iznevjerio i dobro je došao kao protuteža novoj jednostavnosti koja je vladala nedavno završenim tjednima mode. Kritike njegove nove kolekcije za jesen / zimu 2010-11 bile su podijeljene, Mnogima njegove vizije nisu najbolje sjele. Je li to nosivo? No, kao i uvijek, protokom vremena i navikavanjem na vidjeno, Balenciagini laserski rezani materijali i geometrijske forme hi-tech odjeće i obuće kojom istražuje ljepotu mode i traži nove granice biti će prihvaćeno, kako od kritike, tako i od publike. Balenciaga Fall / Winter 2010-11
|
Dries Van Noten, izvrsni belgijski dizajner, svoju reviju za sezonu jesen / zima 2010-11 priredio je u grandioznom ambijentu svečane dvorane pariškog Hotela de Ville. Taj majstor kontrasta i uz Pradu vjerojatno najbolji poznavatelj slaganja boja nije slučajno odabrao baš taj velebni ambijent kao suprotnost i vizualnu nadopunu svojim uobičajeno opuštenim kreacijama.
Za razliku od proljetne 2010 kolekcije koja je bila prepuna printeva, ovoga puta dizajner se nešto manje bavio printevima, a više se posvetio strukturi same odjeće. Dominirale su precizne linije, bez obzira da li se na pisti pojavljivao military stil, formalni, sportswear ili casual stil. Neizbježna zlatna boja i tigar uzorak niti ovdje nisu izostali. Bila je to kolekcija koja je izmješala nekoliko dekada, od 50-ih do 70-ih godina, a u potpunosti sukladna današnjem vremenu. Dries Van Noten nije opterećen svojim pojavljivanjima u Vogueu ili sličnim časopisima, ne podilazi nikome, ali bez obzira na to gotovo sve glavne urednice pojavile su se na reviji. Evo mani izbor kreacija i nekoliko fotografija dogadjanja iza scene.
|
Odličan fotograf Tommy Ton bio je vrlo vrijedan zadnjih dana i snimio je brojne fotografije sudionika modnih okupljanja koja su upravo završila pariškim tjednom mode. Stilistice, modne urednice, asistentice, manekenke i broje druge učesnice dale su si dosta truda ne bi li tih dana izgledale posebno chic. A i zabavno je pojaviti se na stranicama vrlo popularnih streetstyle blogova. Evo kako je to izgledalo kroz Tommyevu prizmu, gledajući samo dizajnerske cipele.
|
" - I told you she didn't have a dick" |
Giuseppe Zanotti je bez sumnje jedan od najpoznatijih dizajnera luksuzne obuće. Ujedno je uz Louboutina i najkopiraniji. Gotovo da nema Zanottievog dizajna cipela i posebno sandala koje drugi proizvodjači nisu iskopirali i stavili na tržište po daleko jeftinijoj cijeni od luksuznog originala. Nova Zanottieva kolekcija za proljeće / ljeto 2010 je u prodaji i izašlo je nekoliko reklamnih snimaka glavnih aduta nadolazeće sezone.
Giuseppe Zanotti je ujedno i proizvodjač za modnu kuću 'Balmain' pa su na 4 reklamne fotografije gotovo identični modeli obuće (vojni stil, noć, svečana večer i dnevni stil) koji se mogu vidjeti i kod tog ultrasexy pariškog branda.
|
rafinirani luksuz i crni krokodili...
Luksuzna pariška modna kuća Hermes i njen glavni dizajner Jean Paul Gaultier su kao i mnogi drugi inspiraciju za kolekciju jesen / zima 2010 - 11 potražili u 60-im godinama prošlog stoljeća. Gaultier je kao glavni motiv uzeo nekada popularnu tv seriju – 'The Avengers' i glavni lik te serije, špijunku Emmu Peel, koja je zainteresirane navela na guglanje. Već prvim izlaskom modela i glumice Lily Cole, kroz zabavan styling Big Ben špijunke, predstavljena je ozbiljna kolekcija, upravo onakva kakvu Hermes kupci očekuju.
Gaultier je za Hermes vrlo precizan i zna što radi. Sportska elegancija u najfinijoj nappa koži, Birkin (Jane Birkin je sjedila u prvom redu) i Kelly torbe, te sve moguće varijancije krokodila bile su osnova kolekcije. Hermes je čak nedavno u Australiji kupio i nekoliko farmi krokodila ne bi li ubrzao i pojednostavnio proces njihovog pretvaranja u odjeću i novčanike. Jadni kraljevi močvara...
Nije bilo nikakve potrebe na reviji pokazivati poznate Hermes marame. Za njih se ionako u dućanima čeka u redu i trajno su obilježje te kuće. Ipak, našla se kombinacija s naglašenom narandžastom bojom – zaštitnim znakom Hermesa. Evo izbor kreacija i nekoliko scena iza pozornice.
|
...demode chic
Nakon vlastite kolekcije koju je nedavno predstavio u New Yorku, Marc Jacobs, glavni dizajner luksuzne modne kuće Louis Vuitton, današnjom je pariškom revijom, predstavljajući kolekciju za slijedeću sezonu jesen / zima 2010 -11, još jednom otišao u prošlost. Nešto slično kao Prada ili Giles, gledajući samo one velike, udobno se smjestio u 1950-u godinu, vraćajući se u novu jednostavnost.
Prošle godine, negdje u isto ovo vrijeme, manekenke su na Vuittonovoj reviji vrlo odrešito, sigurnim hodom, marširale u sexy cocktail haljinama i čizmama preko koljena koje su postale ogroman hit ove zime. Nakon toga su na idućoj reviji noseći gigantske afro perike promovirale teen chic modu. Sada su se vratile u vremena Grace Kelly i Audrey Hepburn. Postavlja se pitanje – tko je uopće Louis Vuitton dama?
Marc Jacobs je već ranije izjavio da Louis Vuitton ima brojnu klijentelu koja taj brand slijedi bez obzira što će izbaciti na tržište. Moguće je da će se moda doista vratiti u vrijeme prvih crno-bijelih televizora, ali ne čini mi se izgledno. Modeli izgledaju ženstveno, nema sumnje, ali ne čine mi se previše u skladu s današnjim vremenom. Gotovo da mi se ovakav retro stil čini pomalo ekscentričan. Utoliko prihvaćam mogućnost da će trenseteri prihvatiti modu 50-ih, jer ovdje se može naći i pojedinih komada odjeće koji odgovaraju modernom ritmu, ali pak radije biram npr. pomalo futurističkog Balenciagu.
|
Zločesti dečko francuske mode opet je u dobroj formi. Show za sezonu jesen zima 2010-11 započeo je izlaskom prekrasne Sashe Pivovarove, uz taktove pjesme 'Voyage, Voyage', klasikom medju pop pjesmama iz sredine 80-ih godina, a reviju je Sasha, zajedno s Gaultierom, i zatvorila. I na nedavnoj Haute Couture reviji Gaultier je putovao svijetom, što mu i inače mu nije prvi puta, a sad je nastavio u istom šarenom tonu, prepunom boja i raznih utjecaja, zadržavajući svoj prepoznatljiv stil.
Sakoi, vojni kaputi i vojni utjecaji općeniti ostaju i dalje prepoznatljiv dio Gaultierova imagea. Kombinirajući naizgled nespojivo, Gaultier vrlo posebnim stylingom sam sebi zadaje i odredjene probleme oko prepoznatljivosti odjeće. Pa naravno da šarene sandale, kockaste hlače, print haljina iz Uzbekistana, afrička ogrlica i rockerska kožna jakna idu zajedno. Tko bi uopće pomislio suprotno...
Kao i kod Galliana, ni ovdje doista nije lako razaznati odlične komade odjeće odvojene od prikazanog stylinga. No, tko gleda, vidjet će. Gaultier dobro zna što je revija – show boja, glazbe, atmosfere, rasvjete i sjena, a ne običan showroom gdje će ta odjeća kasnije biti uredno posložena kupcima na pregled. Evo manji izbor s revije.
vezani post |
John Galliano je u pripremi sinoć održane pariške revije za sezonu jesen / zima 2010-11 pojasnio svoju inspiraciju - zajednica nomada koja avanturistički ide preko gora i mora u potrazi za novim krajevima. Bila je uobičajeno romantična revija, uz sjajnu paletu boja i impresivnu dramu kakvu Galliano uvijek podari svojoj publici. Styling revije upućuje na teatarske kostime koje ne silaze s pozornice u grad, ali pažljivim gledanjem vidjet će se izvanredni i vrlo nosivi komadi odjeće. U tom kostimiranom stilu predstavljena je različita odjeća uz prebogati niz detalja. Od boemskog i klasičnog dnevnog stila pa sve do red carpet haljina. Evo nekoliko fotografija s revije i istaknutih detalja.
|
ženstvenost, snaga i moć...
Teško je shvatiti što žene doista žele, zaključio je Alber Elbaz, glavni dizajner luksuzne pariške modne kuće Lanvin. Pomalo su zbunjene, kaže: – žele usko, ali da bude široko, željne su veselih boja, ali neka bude crna, žele kratko s tim da bude dugačko. Žele mušku odjeću, ali da izgleda ženstveno. 'Pa što želite?', pitao je žene Alber Elbaz. To je bar lako. Haljinu s dva rukava!, glasio je odgovor upitanih dama.
Novom kolekcijom za sezonu jesen / zima 2010-11, Lanvin je spojio sexy wamp izgled s francuskom elegancijom. Bila je to revija savršenog stylinga, nosive odjeće; kolekcija prepuna elegantnih detalja. Manekenke su na pisti nosile perike u Nefertiti stilu ili, meni bliže, u Pulp Fiction stilu glavne junakinje i učinilo mi se da bi svaka od njih mogla igrati ulogu onog cool 'rješavača problema' iz tog filma.
Lanvin izgleda sjajno, luksuzno i elegantno u naglašenoj tamnoj paleti boja, iako se i kod njega, kao i kod drugih pojavilo zlato kao večernja svečana boja. Svaki komad odjeće bio je bazni komad budućnošću. Elbaz dobro pozna žene i uspio je splet njihovih dilema i različitih karaktera - naglašavajući im prije svega ženstvenost - spojiti u savršenu kolekciju kojoj će one vrlo teško odoljeti.
|
..clubbing u New Yorku
Koji puta trendseterima i party promotorima nije nimalo lako. Prije, kad bi krenuli s provodom po klubovima, ljudi su komentirali da izgledaju kao totalni čudaci. Sad im govore da izgledaju kao lady Gaga (..što je kompliment). Trenutno unutar njujorške klubske scene postoji dobra šansa da ukoliko se skockate u skinny traperice, neku dizajnersku majicu i visoke potpetice (onako, po zagrebački) – nećete moći ući. Dress code se izmjenio i nova modna pravila njujorških klubova krenula su prema ludim Gaga 80-ima..
Razni modni izgledi koji su Lady Gagi priskrbili planetarnu slavu sad se mogu vidjeti po njujorškim klubovima. Nakon njenog uspjeha sve je lakše, pa sad ne trebaju samo trendy cure imati na sebi mnoštvo (neobično) iskombinirane odjeće. I dečki mogu imati svoju verziju (ponekad) avangardne mode. Kožna jakna, kožni hozntregeri, leopard jeans, polucilindar i – evo ga! Lady Gogo (može i Lord Gogo) je spreman za party. Možda koji puta nećete biti u mogućnosti sa sigurnošću prepoznati spol osobe kraj vas, ali to je manje bitno. Veseli provod uz modernu glazbenu produkciju koja podsjeća na 80-e, (kao Hot Chip ili La Roux) praćen adekvatnom modom zamijenjuje stari, umorni način klubskog provoda. Hoće li ova vesela moda doći i u naše malo selo? A tko bi to znao...
Detaljan opis dizajnerske odjeće prikazane na fotografijama, koju potpisuju Jeremy Scott, Comme des Garçons, Adidas Originals. Alexander McQueen, Marc Jacobs, Versace, Gareth Pugh, J.P. Gaultier i brojni drugi umjetnici, može se vidjeti ovdje.
|
Sex & Rock 'n' Roll...
Što je to jednoj firmi koja je prije svega nekoliko godina bila na izdisaju naglo donijelo toliku slavu i popularnost i prodaju po super visokim cijenama? Odgovor se krije u svega nekoliko riječi. Sex & rock 'n' roll. Ta ubojita kombinacija nešto je što svi znaju, ali malo je onih koji ju znaju majstorskim umijećem ostvariti. Žestoki rokeri uvijek su imali najbolje komade, pa sam u tu svrhu i ja svladao ona tri 'Smoke on the water' akorda. Nikad se ne zna... Duže jakne |
chic gothic...
Jučer je, prvog dana pariškog tjedna mode, mladi britanski dizajner Gareth Pugh (28) predstavio svoju kolekciju za sezonu jesen / zima 2010-11. Ovoga puta bila je to vrlo nosiva kolekcija, komercijalna, prihvatljive estetike i za širi krug publike. Od odnosu na prijašnje kolekcije sad je prisutno mnogo manje drame i fantazije. Modeli su bili ispolirani, gotovo ušminkani i bez obzira na stilistički i make-up pokušaj alien izgleda učinilo mi se kao da pistom prolazi neka gothic verzija Armania.
Netko će reći da je Gareth Pugh ovom kolekcijom napravio korak unatrag i komercijalni ustupak tržištu. Nema sumnje da je Gareth Pugh vidljivo spustio ljestvicu vlastite provokativnosti, ali isto tako nema sumnje da je ušao u prvu kreatorsku ligu staviši svoje ime na mapu dizajnera čiji se radovi ne zaobilaze, pa je u tom smjeru ova kolekcija značajan korak naprijed.
|
Veronica Etro, glavna dizajnerica istoimene poznate milanske modne kuće, nastojala je predstavljući kolekciju za sezonu jesen / zima 2010-10 sačuvati svoj prepoznatljivi, lepršavi boemski stil prepun fantastičnih boja. Isto tako, nije propustila u svojoj verziji pokazati trenutno najveće hitove kao što je tigrasti print uzorak i vojni stil oblačenja. Evo nekoliko slika. ETRO Donatella Versace je osim standardnih 'red carpet' večernjih haljina pokazala djevojku uvijek spremnu za večernji provod. Osnova kolekcije je pomalo futuristički izgled s atraktivnim hlačama i metalic mini haljine koje sjaje u svakoj prilici, a pogotovo u nekom noćnom klubu.
Pucci se u idućeoj sezoni nekim kreacijama vraća u 70-e godine, a nekima je u disco 90-ima. Njegove su cure mlade, opuštene, bogate i bezbrižne. Mladenački sexy izgled pomalo se udaljava od prepoznatljivog Pucci psihodeličnog stila. Boemski dnevni izgled ima i svoju atraktivnu večernju varijantu. Sjajne mini haljine biti će zasigurno često prisutne na raznoraznim dogadjima koje pohode bogati i slavni.
|
Romantična sjećanja i urbana perfekcija
Dolce & Gabbana show bio je prenošen uživo u zanimljivoj kombinaciji gdje kamere paralelno prate dogadjaje na modnoj pisti i ono što se dešava iza pozornice. Revija je započela malim filmom kako dizajneri rade i šivaju, a uslijedila su čak 72 različita izgleda jakni, haljina, korzeta i – sakoa. Ali, iz nejasnog razloga, nije bilo novih kreacija. Bila je to neka vrsta emocionalne retrospektive već vidjenih kreacija tijekom prošlih godina, pa i decenija. Dosta kreacija je ponovljeno iz zadnje proljetne sezone. Nekadašnji kraljevi ironije utonuli su u romantična sjećanja vrativši se svom crnom sakou.
Finale je zaslužio klasični crni sako kada je 69 modela preplavilo pistu u spektakularnom mimohodu slaveći tu osnovu mode u različitim oblicima. Crni sako daje praktičan izgled i pristaje svakome.Taj osnovni, najtraženiji i najprodajniji komad odjeće, van vremena i mode, nikad nije bio tako istaknut kao danas. Vremena su takva da potrošači kupuju mnogo selektivnije i trebalo je istaknuti ono što nikad ne izlazi iz mode.
Show je završio kako je i počeo – s videom. Samo ovoga puta na ekranu su bili krojači koji rade u milanskom ateljeu Dolce & Gabbane. Publika ih je oduševljeno pozdravila znajući što znači majstorstvo izdrade. Jedna od krojačica koja je reviju počela pripremati sredinom prosinca, a završne popravke radila je svega nekoliko sati prije same revije, gledajući show iza scene, ostala je u suzama vidjevši sebe na ekranu i slušajući gromoglasno oduševljenje publike. Privrženost dizajnera svom naslijedju i težnji za perfekcijom izrade je sjajna stvar, ali bilo bi dobro pokazati i nešto novoga.
GUCCI I ova je revija na Facebooku prenošena uživo, počevši od dolaska gostiju. Niti Gucci ne želi izlaziti van bilo kakvih sigurnih okvira. Nema eksperimenata, ali barem ima kolekcije. To nije kolekcija za teenagerice, već za malo ozbiljnije žene, sigurne u sebe, koje žele izvanredno izgledati po danu i blistati po noći. Uz nekoliko prepoznatljivih haljina, hlače su bile osnova sexy izgleda. Bila je uspješna revija i ne sumnjam da će ovo biti odlična sezona za Gucci. Svi su komadi odjeće elegantni, glamurozni, nosivi i pogodjeni. Svaki detalj bio je na svom mjestu, kosa zanosno leprša i Gucci dame ne trebaju mnogo razmišljati. Revija je bila podijeljena u dnevni i večernji izgled, a komercijalnost uopće nije upitna. Evo nekoliko slika.
|
Velika većina poznatih modnih kuća koje sudjeluju na tjednu mode u Milanu odlučile su ići na sigurno. Teško je naći napredne kreacije koje gledaju u budućnost. Uglavnom se osmišljaju odmah nosive i prodajne kolekcije. Kritičari nisu baš najzadovoljniji, no morat će se strpiti i uživati u naprednim vizijama tek kad se poplaćaju računi i saniraju dugovanja. Sad je vrijeme da se dizajneri čvrsto drže svoje prepoznatljivosti. Just Cavalli F/W 2010.11 – škotski uzorci i nikuda bez tigra |