Giorgio Armani je objavio cjelokupnu reklamnu kampanju za svoju prvu, najskuplju liniju. Kao i uvijek, dominira klasika i luksuzna elegancija. Armani je uvijek bio dobra pratnja životnom stilu bogataša pa tako i ovaj katalog tamnijih tonova naglašava otmjenost i diskretni glamour koji njegova klijentela za zadovoljstvom prihvaća i plaća.
|
Dolce & Gabbana su nakon crno-bijele reklamne kampanje s Madonnom u glavnoj ulozi, gdje su učvršćivali svoj image sicilijanskih krojača s bogatom tradicijom (Stefano Gabbana je rodjen i živi u Milanu) izdali i mali studijski lookbook s glavnim trendovima za sezonu jesen / zima 2010. 11. Leopard print dominira u svim mogućim bojama zajedno s cvjetnim uzorkom i vrlo živim bojama haljina. Klasična crna odjeća je, naravno, uvijek prisutna.
|
'Ako žene mogu nositi hlače, tad muškarci mogu nositi nakit' – zaključio je Alber Elbaz, briljantni glavni dizajner luksuzne pariške modne kuće Lanvin. Ogromni komadi nakita od kojih bi neki mogli poslužiti kao oružje samo su dio sjajne revije, prepune detalja odlične odjeće i modernog stylinga, koju je Elbaz priredio za sezonu proljeće 2011.
|
Prada je za sezonu jesen / zima 2010. 11 potpuno u znaku 60-ih godina. Trend je to koji Prada snažno diktira zajedno s još nekoliko najvećih modnih kuća. Naočale se naravno uklapaju u taj trend, no Prada ne bi bila to što je kad ne bi uspjela spojiti prošlost s futurističkim izgledom pojedinih modela naočala.
Modeli se u nekoliko kratkih popratnih video spotova lagano ljuljaju uz zarazni ritam poznate pjesme 'Fever' koju izvodi Katey Judd.
|
H&M svojom 'divided' kolekcijom prati najnovije streetwear i klubske trendove. Nosiva u svim prilikama 'divided' kolekcija po povoljnim cijenama nudi ono što je bilo dominantno na revijama poznatih dizajnerskih kuća. Za jesen ove godine H&M je ponovo angažirao svjetske top modele i slijedeći Givenchy, Pradu i ostale modne velikane, kao casual trend naglašava trenirke, škotski uzorak, vojni stil te sveprisutni leopard, tigrasti i zmijski print.
|
Izvanredna suradnja avangardnog japanskog dizajnera Yohji Yamamota i njemačkog Adidasa, pretvorena u kultni brand Y-3, donosi još jednu odličnu kolekciju i reklamnu kampanju punu naglašene atmosfere koja samu odjeću stavlja u drugi plan. Zinedine Zidane je uvjerljivo glavno lice ove vizualno promišljene i sofisticirane kampanje tamnih tonova, gdje vrlo urbani likovi daju dojam naglašene individualnosti, usamljenosti i otudjenosti.
|
Novi reklamni spot za Diorov muški miris koristi scenu s Alain Delonom iz filma 'La Piscine' (1969). Bilo je zanimljivo vidjeti film u kojem nastupa nekada možda najljepši ljubavno – filmski par europske kinematografije - Alain Delon & Romy Schneider.
Uz zanosnu Romy Schneider, u filmu ljubavnih trokuta koji se odvijaju u ljetnoj atmosferi bogataške vile u Saint Tropezu, pojavljuje se i Jane Birkin. Bio je to ovoj Engleskinji prvi nastup u francuskom filmu. Kako je moda 60-ih danas ponovo u velikom trendu, obje glumice izgledaju nevjerojatno moderno, posebno Jane Birkin koja izgleda kao da nosi najnovije dizajnerske kolekcije za ljeto 2011. Romy Schneider, velika glumica tragične sudbine, izgleda kao briljantan Pradin model za nadolazeću sezonu. Film i titlovi mogu se naći na Internetu.
Romy Schneider, koja je zbog ljubavi prema Delonu napustila rodnu Austriju, preselila u Pariz i odlično savladala francuski jezik (jer on nije htio savladati njemački) za vrijeme snimanja ovog filma više nije bila u ljubavnoj vezi s Alain Delonom, ali su uvijek ostali vezani prijateljstvom. Preminula je u 44. godini života, 10 mjeseci nakon tragične smrti svog 15-godišnjeg sina Davida koji je preskačući ogradu njihove kuće pao na metalne šiljke ograde i iskrvario. Bila je to bol s kojom se Romy nije mogla nositi. Alkohol i tablete za spavanje uzeli su svoj danak i srčani udar je bio službeni uzrok njezine prerane smrti. Alain Delon je povodom njene smrti 1982 g. u pariškom listu Paris Match napisao dirljivo ljubavno – oproštajno pismo. Pokopana je u Francuskoj, a Alain Delon je organizirao prijenos posmrtnih ostataka njezinog sina u majčin grob.
|
Julianne Moore, američka glumica i nositeljica 4 nominacije za Oscara, u prosincu ove godine napunit će 50 godina. Godine joj nisu smetale za gola pozira za najnoviju reklamnu kampanju talijanskog proizvodjača luksuznog nakita i modnih dodataka Bvlgari, pokrivši strateška mjesta njihovim dijamantima, ogrlicama, narukvicama i torbama. Nakon prve kampanje gdje su joj društvo pravile velike australske papige, Julianne Moore se ovoga puta nalazi u društvu neodoljivih beba lavića od kojih se jedan samo pravi da spava, a zapravo zainteresirano obilježava njezinu desnu nogu kao mogući slastan obrok.
|
Alessandra Ambrosio, brazilski top model i najpoznatija kao Victoria's Secret andjeo, snimila je za Moschino novu reklamnu kampanju za sezonu jesen / zima 2010 - 11. Pomalo neobična retro kampanja vraća nas izgledom i stylingom u kasne osamdesete gdje Alessandra kombinira vrlo kićeni piratsko – zatvorski – poslovni izgled.
Ideja i studijska relaizacija ovih snimaka neobično me podjsećaju na scenski izgled Adam Anta, britanske glazbene zvijezde 80-ih.
|
'Život kao bajka' - slogan je nove reklamne kampanje za sezonu jesen / zima 2010 – 11 u kojoj se luksuz diskretno pojavljuje u mističnoj i dramatičnoj atmosferi noći. Uobičajeno izvrsna produkcija za Hermes i briljantna airbrush prezentacija stvari od kojih većina ima kultni status na tržištu luksuzne robe. Detalji s revije za nadolazeću sezonu mogu se vidjeti u postu Hermes - špijunski chic.
|
Otkako se prvi put pojavio u prodaji davne 1937 godine, kraljice, princeze i razne slavane osobe poput Jackie Kennedy, Audrey Hepburn, Romy Schneider i mnogih drugih nosile su i nose ovaj jednostavan Hermesov predmet od svile. Dosad se na Hermesovim maramama koje su postigle kultnu popularnost pojavilo više od dvije tisuće najrazličitijih ručno printanih kreacija i motiva, često u suradnji s poznatim dizajnerima. Ovaj luksuzni predmet je i do današnjih dana ostao bitan predmet ženske garderobe i može ga se nositi na milijun malih načina. Grace Kelly ju je nosila kao podlogu kad je slomila ruku. Mašta i opuštenost su uključeni.
|
Jean Paul Gaultier je u velikoj formi. Kako je i najavio, potpuno je posvećen vlastitim kolekcijama i vidljivo je da ih radi gotovo sa strašću početnika, bez skrivanja iza rutine. Haute Couture kolekcije ne donose novac, na njima nema zarade, ali Gaultieru je ranijim kolekcijama ipak pošlo za rukom povećati prodaju super bogatim klijenticama koje traže ekskluzivnost u svakom detalju. Elegancija i zavodljivost nekih prohujalih vremena su osnova ove kolekcije, a show je svojom pojavom i laganim svlačenjem na pisti začinila zvijezda burleske i Gaultieova prijateljica Dita Von Teese.
|
Ove me reklamna kampanja za sezonu jesen / zima 2010. 11 podsjetila na kultni video spot s kraja 80-ih, 'Simply Irresistible’, u kojem sjajni britanski pjevač Robert Palmer nastupa potpomognut malom trupom glamuroznih ljepotica. Promjene su uvijek dobrodošle i ondašnja MTV vremena zamijenilo je techno doba, ali nedostižni glamour sjajne estetike ostaje nepromjenjen i uvijek jednako privlačan.
|
Miu Miu je na svojim web stranicama objavio fotografije i kratki, efektni video sa snimanja reklamne kampanje za ‘Generations of love’ kolekcije jesen / zima 2010 – 11. Mladenačka kolekcija prepuna veselih boja s izvanrednim modnim detaljima biti će bez sumnje veliki hit nadolazeće modne jeseni, kako u originalu, tako i u uobičajenim interpretacijama. Detalji s revije održane ovog proljeća u Parizu mogu se vidjeti u ovom postu.
|
Ovo je neki novi, drukčiji Versace. Teško je ovakvu crno-bijelu reklamnu kampanju za sezonu jesen / zima 2010 – 11 spojiti s imenom branda koji uvijek pršti bojama. Ipak, izvanredan styling, odlične frizure svih modela i minimalistički detalji u nimalo spektakularnom ambijentu dali su rezultat glamuroznog i vrlo urbanog izgleda. Jednostavne linije gotovo futurističke odjeće za netipičan sofistificirani glamour. |
Dojmovi s nedavno završenih tjedana muške mode održanih u Milanu i Parizu su različiti. Od općeg oduševljenja kako se muškarci oslobadjaju modnih stega do zaključaka kako nema ničeg novog. Inspiracije su bile razne. Odjeća kakvu nose medicinske sestre i doktori u operacionoj sali (Prada), bogato naslijedje klasičnih brandova, Maroko (J.P. Gaultier ) aristokratska opuštenost (Haider Ackermann) nasuprot punk nabrušenosti (Versace) bile su samo neke od tema.
|
Miu Miu, mladja Pradina sestra, za ljeto iduće godine odlučila je spojiti disco 80-ih s modernim techno vremenima. 'Neka bude jednostavno', poručuje Miuccia Prada i isporučuje veselu, mladenačku 'Resort 2011' kolekciju, snažne palete boja i vrlo bogatu u brojnim modnim detaljima.
|