subota, 28.01.2023.


Friška Noć :-))

Stigla je :-)). Najdraža noć :-)). Fino, friško, mrzlo.
Da počnem nabrajati kaj mi se nije svidjelo, da to odvalim s jezika pa onda mogu na lijepo. Lijepog je bilo puno, puno više :-)).

Daklem, Noć muzeja. Noć, ponavljam! HDLU, čujete li me? Devet sati je večer, ne noć! Mrmlj! Isto Memorijalni centar Dražen Petrović, Arhiv na Marulićevom. Zločesti, zločesti, zločesti! Iduće Noći biti bolji ili ću opet cendrati! Dixi :-)).

Noć nam je počela u Kali Sari, Savezu Roma, izložbama Ljubi Roma i Upali radio. Odlične izložbe, tako dragi i lijepi ljudi. Uz to, sokovi i kolači, mljac :-)). Volim kad te žurne noći možemo utažiti žeđ i zasladiti se. Vidimo se opet :-)).

Kako je u pola 8 bilo vođenje u Etnografskom, usput smo do Galerije Arheološkog pa u Arheološki. U Galeriji Bestiarirum Antiquum, taman za dvije klasičarke :-)). Izložbu Lobor sam pogledala, frendica nije pa sam detaljnije Priču o Haninom kovčegu u povodu Međunarodnog dana sjećanja na žrtve holokausta.

Etnografski, stižemo :-)). Lica gladi sam bila pogledala, znači Kapa dolje! Priča o (ne)pokrivanju glave. Dok smo čekale vodstvo malo Jedan okrug, jedan proizvod, indijski obrtnički predmeti.
Obredni, magijski i religijski aspekti pokrivanja glave, nevjerojatno vodstvo. U takvim situacijama mi feminizam skoči ne do vrha Galaksije nego preko krova Svemira. Ah. Svi znamo karakteristične Meštrovićeve marame na glavama žena. No, ni na pamet mi nije padalo da to ima unutarnju strukturu. Da su žene imali ušiveno, koncem ili vlasima, strukturu koja je držala te marame. Tako su spavale, živjele. To se micalo jedino prilikom pranja kose, rijetkog. Uši, stjenice, ostale bube! Neke su u tome imale novac za sprovod.

Školica za 5, radionička galerija potresenog Školskog muzeja, baš slatko i: taj sam udžbenik imala, tu igračku isto :-)). Po prvi puta u Svijetu gljiva. Gomila gljiva, berem samo vrganje i to poneke i lisičke :-)). Ostalo, prepuštam drugima :-)). Institut Liszt, prije puta u Mađarsku, preporučam otići do njih, imaju izvrstan izbor brošura.

Na Gornji grad :-)). Klovićevi dvori: U čast muzeja i izložba biskupa Đure Kokše, jako lijepo, jako lijepo. Muzej grada Zagreba, bile smo na otvorenju IvanaStandla- - zagrebačkog fotografa pa smo još jednom prošle Halo 193, Zg potres.

Nenamjerno i ne našom krivnjom tu je bio kraj. Šmrc. Puno ljudi, ali ne preveć, puno mladih, zanimljivo i lijepo :-)).

Vidimo se ... :-))
Opet ... :-))
I opet i opet ... :-))

- 07:43 - Komentari (13) - Isprintajte - #



<< Arhiva >>

< siječanj, 2023 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Komentari ili ne :-))




Blogovi koje volim :-))

Bookeraj
Čuvarica pinkleca
Dinajina sjećanja
KokošjeSljepilo
MadDog
Medo
Mi. Ljudi s rupama
Mkk3
Morska zvijezda
Nema garancije
Priče s ruba
Pustinjska
Reminiscentio
Ribac
SarahBernardht
Semiramida
Smjehotvorine
Šima



Moj majl :-))

nasmijana@gmail.com



QR code :-))

qrcode