petak, 13.12.2019.


U ovo doba :-))

Rijetka sam k'o lova :-)). Jednako "dugo" trajem :-)). No, fala Smjehotvorini kaj me potakne :-)).

Daklem, godine Gospodnje 2017 pročitah negdje na netu da je u prodaji kalendar skloništa za pse, prihod ide njima ... blablabla, ne obraćam pažnju da to di ide lova, ufam se tamo di tvrde da ide (nisam od Opaka, od Hlebina sem :-)) ), ali na kalendaru su bilderi i psići :-)). Zapamtim gdje se prodaje i pravac u Polleo Sport (vidjet ćete, zavrijedili su reklamu) na Bijelu stijenu Europskog trga.

Uđem, pitam, dečki ljubazni, ali pojma :-)). Idem do isto navedene teretane, voditelj čuo, ali kako nije ni on ni njegovi bilderi opet pojma. Ah da :-)).

Niš, drugi dan, opet nađem na netu, opet u isti Polleo Sport, ali sad su bile djevojke :-)). Nemaju pojma, ali su zainteresirane :-)). Nađemo link, stvarno je pravi Polleo Sport, zovu šefa i saznaju da su kalendari u skladištu, jedino fale kutije za donacije. No frks, za koji dan će biti u trgovini.

Lijepo ih upozorim da ću češće svraćati, imam u planu dva kalendara, treba razveseliti žene :-)). I tako dan za danom, ponekad i dva puta :-)), zlica u Polleo Sport, dobar dan, dobar dan, čim me vide, nema još :-)). Dok konačno, nisam ni rekla dobar dan kad: Stigli su :-)). Uzmem dva, još malo gleduckam po trgovini i svaki prodavač koji me ugledao me obavijestio da su kalendari tu :-)))))))))))))))))))))))). Kako ostati u sjećanju :-)))))))))))))))))).

Poklonim prvoj ženi :-)). Malo gleduckamo mjesec za mjesecom, detaljno :-)). Toliko detaljno da sam na listopadnom konačno uočila pesa :-)). Tja :-)).

Ove godine kalendar za mace sa klubom australskog nogometa :-)). Svakako ću uzeti :-)))))))))))))))))))))).

Volim poklone koji imaju još neku svrhu. Jedne nove sam ispoklanjala crvene noseve, sve je išlo kao donacija :-)). Bilo je tijekom prošlog ili čak preprošlog zagrebačkog adventa. Ovog (možda i prošlog) nikaj od kućica gdje možemo kupiti nekaj za poklon i time donirati. Mrmlj.

Božić dolazi, ionako većina poklona je malo do puno nepotrebna. Pa nek' to nepotrebno ima svrhu :-)).

Ulice zabijelio je snijeg ... :-))
Okićen i blag naš je grad ... :-))
Ni petardi ni pucnjave ... :-))

- 12:27 - Komentari (12) - Isprintajte - #



<< Arhiva >>

< prosinac, 2019 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Komentari ili ne :-))




Blogovi koje volim :-))

Bookeraj
Čuvarica pinkleca
Dinajina sjećanja
KokošjeSljepilo
MadDog
Medo
Mi. Ljudi s rupama
Mkk3
Morska zvijezda
Nema garancije
Priče s ruba
Pustinjska
Reminiscentio
Ribac
SarahBernardht
Semiramida
Smjehotvorine
Šima



Moj majl :-))

nasmijana@gmail.com



QR code :-))

qrcode