subota, 02.02.2019.


Jedna od mojih najdražih noći :-))

Noć muzeja, narafski :-)). Kako već dugo nisam tipkala o tim noćima, krajnji je čas da opet počnem. I ovo je nakon dugo vremena muzejska noć u kojoj sam solo obilazila, frendice su obaveze zadržale. Lijepo je u društvu, ali uopće nije loše samostalno :-)).

Počela sam s Zbirkom Richter. Nikad nisam bila pa sam presretno primijetila da sudjeluje. Izložba je o projektu vile Zagorje. Za Advent sam bila u toj vili pa sam mladiću koji je vodio mogla opisati koliko se namještaj razlikuje od projektiranog. I vidjela sam nacrte parketa za koje sam odmah rekla da ih hoću doma, frendica je komentirala: Kako da ne, koštaju k'o sv. Petra kajgana (mah-mah kad pročitaš :-)) ).

Digresija: Ta priča o adventskom posjetu vili Weiss pa Zagorje zahtijeva opis :-)). Bila sam po drugi put, znam da nas pregledavaju prije ulaza. Zaboravivši na to, uspjela sam ruksak pretrpati svim mogućim i nemogućim poklonima. Dođemo tamo, meni neugodnjak, mislim ono, da su me vratili, ne bih se bunila, fakat nije u redu takva dolaziti. Tak' da sam gosponu časniku, dočasniku se ispričala i rekla kako u mom ruksaku tri mačke ne bi našle crknutog miša. On ga je otvorio, nasmijao se i zatvorio :-)). Dok su frendici bitno manji i bitno prazniji ruksak pretumbali :-)). Rekla je da će mi idući puta bombu staviti u ruksak, ak' ne znam da je, unesem je bez pol frke :-)).

No, to je bio početak :-)). Još prije smo na jednoj kavi, troje nas, od kojih jedan fotograf pričali baš o Weissici i fotograf kaže da je ostao slamnati krov na kaj ga ostalo "pametno" dvoje popljuvamo. Krov je slamnat :-)). Jedan od najboljih hr fotografa, a mi mu solimo pamet, tja :-)).

Dalje adventski posjet, pogledamo, popapamo zlevanku i kuhano vino, oboje odlično :-)) kad nas pitaju želimo li u Ured predsjednice. Pametna moi: Je l' onaj u Visokoj? Ne :-)), nego vila Zagorje, koju samo još prekrstila u Zagorku :-)). Zaboravila nakon tolikih god :-)). Jadni oni koji vode turiste :-)).

Daklem, natrag na Noć muzeja. U Kući Richter je sačuvan gornji, stambeni kat, u vremenu 60-te, 70-te :-)).

Zatim sam planirala Likovnu, ali skužila Pivovaru, a tamo još nisam bila. Došla, čak i popila pivu (koju ne pijem), crnu (jednom u pet god) s vanilijom (koju ne volim) i burbonom (koji volim). Nije loše, sjetila se starih naljepnica Ožujskog i Tomislava :-)).

Likovna, odlična k'o i uvijek pa Glazbeni i obilazak s gđom Nadom Bezić. Nikako nisam prije bila na tom obilasku, najtoplije preporučam :-)).

MUO jer stideći se priznajem da nisam pogledala "Sljedeća će biti bolja" pa Gornjogradska gimnazija ove noći po prvi puta :-)).

Za kraj sam planirala Kabinet grafike, ali sam usput u Modernu, Nikola Mašić, izvrstan :-)). Nakon Kabineta mislila sam još do Knjižnice HAZU. Noćni bus mi je taman bio na stanici, ali hoću još knjižnicu. Približim se, zatvoreno djeluje. Kaj sad, idući noćni je za sat vremena pa stignem usput do Tiftološkog. Sad sam se sjetila da sam još planirala Meštrovićev, zaboravila :-)).

Sve je bilo jako lijepo, osim kaj nigdje, ali nigdje nije bilo besplatne cuge, kave barem. Gdje su one lijepe noći kad je Nescafe imao štandove u svakom muzeju? Di su nestali, šmrc? Tako da sam svu cugu morala platiti, šmrc. Pivu u Pivovari, punč ispred MUO i na kraju kavu u McDonaldsu. Zahvaljujući toj kavi još tipkaram umjesto da ajčim :-)). Nescafe, vrati se :-)). Ako slučajno netko tko može na to utjecati ovo pročita (možeš si misliti :-)) ) ili netko tko zna nekoga ili nekoga tko zna nekoga, dajte urgirajte :-)).

Topla noć ... :-))
Lijepa noć ... :-))
Prekratka noć ... :-))

- 02:44 - Komentari (20) - Isprintajte - #



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2019 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      


Komentari ili ne :-))




Blogovi koje volim :-))

Bookeraj
Čuvarica pinkleca
Dinajina sjećanja
KokošjeSljepilo
MadDog
Medo
Mi. Ljudi s rupama
Mkk3
Morska zvijezda
Nema garancije
Priče s ruba
Pustinjska
Reminiscentio
Ribac
SarahBernardht
Semiramida
Smjehotvorine
Šima



Moj majl :-))

nasmijana@gmail.com



QR code :-))

qrcode