ponedjeljak, 15.10.2018.


Pijane oflajn nebuloze :-))

Za razliku od pijane onlajn nebuloze, ahhhhhhhhhhhhh.
Daklem, popodne koje je prešlo u večer pa u noć u mojoj omiljenoj birtiji :-)). I kako to krene (moram sutra na jutarnoj kavi pitati konobaricu koliko sam zapravo popila :-)) ) čaša pa čaša i odjednom, eto prije 5 min je bilo pola 7, a sad je pola 10. I to me prebacilo. U neka davna chatterska vremena. Lijepo se spojimo oko ponoći i dok trepneš već je 3 ujutro. Vrijeme, čudna pojava :-)).

No, o čemu sam željela tipkati. Ovakvu pijanu puca me sjeta. I sjećanja. Na ona davna, opet chatterska vremena kad smo si cugu slali preko capslocka (zato nam je uvijek bio ugašen :-)) ) i jednog chattera koji je komentirao da ne zna kaj je gore capslock cuga ili sajber seks pa smo svi u jedan glas (tipke :-)) ) povikali: Kaj ti imaš protiv sajbera :-)). Nikaj efikasno, kao i obično :-)).

Je l' uopće još postoji sajbersex? Pojma :-)). Nema ni chata. Ni cuge preko capslocka. I prava je tragedija kad jedna chatterica mora piti oflajn. Umjesto s monitorom. A kad ni monitora nema više :-)).

Uvijek je bilo nekih davnih "boljih" vremena. Trenutaka koje pamtimo, nickova koje zaboravit nećemo. Eto, kad na netu tipkam o starim netovskim vremenima :-)). I kad me puca i kad bih voljela da se ovakva ulogiram na chat i spojim s nekim davnim nickovima, nekim davnim vremenima.

Gdje smo bili svi nekakvi, svi slični, svi različiti :-)). Mikrokosmos, rupa u vremenu. To sad imam oflajn, birtija u centru Zga, gdje ponekad, svi smo čudni, svi smo različiti, ali se kliknemo. Na riječ, na pogled, na miris. Kao nekad na tipku, na nick :-)).

Nek' to bude slavica za sve klikove, bilo kad i bilo gdje, kad se duše slože, kad se ljudi prepoznaju, kad znaš da si tu :-)).

Salute ... :-))
Za sve nickove, za sve chatove ... :-))
Za sve ... :-))

- 00:15 - Komentari (15) - Isprintajte - #



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2018 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Komentari ili ne :-))




Blogovi koje volim :-))

Bookeraj
Čuvarica pinkleca
Dinajina sjećanja
KokošjeSljepilo
MadDog
Medo
Mi. Ljudi s rupama
Mkk3
Morska zvijezda
Nema garancije
Priče s ruba
Pustinjska
Reminiscentio
Ribac
SarahBernardht
Semiramida
Smjehotvorine
Šima



Moj majl :-))

nasmijana@gmail.com



QR code :-))

qrcode