nedjelja, 16.07.2017.


Prosvjedi, neozbiljno :-))

Ograda/plot: Nije mi namjera omalovažiti svrhe prosvjeda. Nikako. Samo slijedim jednu pomisao i dobrog neupoznatog suprosvjednika :-)). I nikako samo zato se pojaviti. To je onako, usput :-)). Ako se zalomi :-)).

Kako su se u zadnje vrijeme zaredili prosvjedi i kako sam sudjelovala u većini i kako podržavam prosvjedovanje (vratit će se opet osam-šezdeset, vratit će se opet 8-60 :-)) ), tijekom jednog od mi je palo na pamet upoznavanje :-)).

Kaj ima bolje nego upoznati se s nekim dok demonstriramo. Za početak smo ziher da su nam idejna stajališta tu negdje i da ne bu bilo omiljenog prepucavanja u 'Rvata od stoljeća sedmog o partizanima i ustašama pa možemo to vrijeme kreativnije koristiti :-)).

Kak' se upoznati? Pogledajmo uokolo, pustimo da nam za okeko zapne neki komad. Zatim provjerimo je l' samo il' u društvu :-)). Stvarno nema smisla uletavati u društvu drage osobe. Nakon toga surfajmo kroz gužvu (konačno nam se isplatilo mnogonoćnje buljenje u monitor, tako lijepo nalazimo šorkate, jednako kako lako uočavamo zanimljive linkove, pardonček lica :-)), kaj znači praksa :-)) ).

Dalje je na našoj inventivnosti. Uvijek mi se svide uleti s nekom grickalicom, bombonom. Otvoriš, ponudiš uokolo i malo zapričaš. Idealna bi bila voda, sok. Ovo je prijedlog proizvođačima da smisle bočice od deci-dva. Zapravo, kad se malo prisjetim, ima toga. Onih nekadašnjih sokova sa slamkom u onom mišn imposibl probušiti pakiranju koje budi raznorazne uspomene (Digresija: Jednom sam ključevima bušila rupu na dnu, ahhhhhh :-)). ) do modernijih tetrapakčića. Možda ti trokutasti pakunzi dobro dođu, zatražimo pomoć i dobro probijanje šutnje.

Poanta, ako moji tekstovi imaju ikakvu poantu, budimo otvoreni :-)). Nešto će se dogoditi. Otvorimo oči. Uz to, dajmo si malo truda prije odlaska na prosvjed. Obucimo nekaj u čemu smo primjetljiviji. Ne napadni, samo uočljiviji. Šteta bi bilo da se lako izgubimo u gomili. Hoće li to biti duhovit transparent, majica s tekstom, dobar ruksak, frizura ili samo privlačan osmijeh :-)).

Obavezno na Fejsu komentirajte poslije, s prepoznatljivom fotkom. Dajmo si još jednu šansu, ako u gužvi nismo uspjeli izmijeniti gore spomenuto eF čudo :-)).

Kad malo bolje razmislim, uz drugu kavu nakon nedovoljno odspavane noći, zelo me ljeto u Zgu, provodim noći u oflajnu, cugajući fejs tu fejs, uz Fejs :-)), ne uzimajte me ozbiljno. Ne uzimajte me nikako :-)). Zadnja dva, dobro tri, uleta su mi katastrofalno prošla. Jedan je reagirao k'o da sam ga pofurila :-)). Drugi me sanja, manje snovi, više noćne more i budi se znojan :-)).

No, za davanje dobrih tjutorialsa ne moramo to znati dobro raditi. Teorija i praksa, dvije različite stvari :-)). Tješim se, možete me i vi malo :-)).

Otvori oči ... :-))
I pogledaj ... :-))
U lijepi svijet ... :-))

- 12:30 - Komentari (24) - Isprintajte - #



<< Arhiva >>

< srpanj, 2017 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Komentari ili ne :-))




Blogovi koje volim :-))

Bookeraj
Čuvarica pinkleca
Dinajina sjećanja
KokošjeSljepilo
MadDog
Medo
Mi. Ljudi s rupama
Mkk3
Morska zvijezda
Nema garancije
Priče s ruba
Pustinjska
Reminiscentio
Ribac
SarahBernardht
Semiramida
Smjehotvorine
Šima



Moj majl :-))

nasmijana@gmail.com



QR code :-))

qrcode