16

ponedjeljak

srpanj

2007

NAPOKON!!!

Izgleda da odlazim..napokon
dragi moji..evo, evo..moj naklon
Iako sam katkad baš oštra jezika ..
možda sam nekad
bljuvao i krv a ona bi tekla teška, gusta, snena..
iz riječi u riječ..
opraštam se mili moji ..tek na kratko..
opet isuviše..daleko od sviju..možda..
ali sretan u svojoj samoći..
ja i moj Marquez pod rukom
gotovo zaljubljeni, izgubljeni u "sjećanju na naše tužne kurve"..
sa sjetom ću se prisjećati kako mi je ljubav nekoć
izlazila na zube ..a obrazi bi se grčili od cereka..
kao neka suluda maska tragikomedije..
kao woodyeva filmometraža..
i wendersov svijet...
U čudu ću se prisjetiti čuda..
prizvati Alice uz zvuke Jeffersona..
Molit ću Boga da još uvijek radi televizor
i da umijem otključati stara vrata.
Postat ću nakratko jedna suluda luda
svojstvena tek sebi..
preteška da zabavlja osmijehom i čašom..
trijezna od svega u pogledu na more..
ogledat ću se o sebe..nestati na kratko..
pružiti šansu galebovima i ribama..
..i kad se srce napokon smiri
krenut ću jednim sasvim drugim putevima..
nekim nepoznatim..sjevernijim cestama..
Opraštam se nakratko i neka Vam fali mojih ustiju
i rečenica gotovo onoliko koliko meni fali svaki prizor
oslikan Vašim slovima i dijelima..
Do tad..
Pozdravljam vas i ljubim..

"I'm goin' missin for a while..
I've got nothing left to loose..
oooohh..I' dont listen to anything.."
M.P.

01

nedjelja

srpanj

2007

NIŠTA ŠTO NE ZNAŠ

Sve je onako kako misliš
dok pružaš ruku kroz bijeli zrak
i nosnice se stežu
nije valjda da misliš
kako naša zaigranost negdje staje
pružam ti ruku nazad
i nevidim, ne vjerujem dok ne osjetim
vrhove tvojih prstiju
i ne osjetim struju koja prolazi
kroz njih
do sada već valjda znamo
do sada je valjda već bolje
sve između nas...
je ludilo naših dana..
sve ovo ovdje je ono čime se hranimo
sav taj znoj i sva ta tekućina..
krv, akohol, suze..prezojavanja...
tvoje ruke..moje mjesto
i tvoje usne..tvoja kosa..
moj umor, zamor naših godina..
povjerenje koje ti nanovo poklanjam..
dimna zavjesa..osjećaj..ljubav..
osjećaj..prevara, osjećam..
više nikad..nikad...nikad iznova....
tvoje usne..vlak..
ideja u glavi..sav taj strah...
put u nepovrat..uvijek s tobom..
i uvijek tvoja...
osjećam...volim..osjećam..znam..
i nemam načina..i stežem papir u ruci danima..
i vjerujem..jer osjećaj je dobar..
i znam..jer volim te, volim te, volim te...
predugo i zauvijek..
volim te!!!!!