slobodni stih https://blog.dnevnik.hr/zagubljenemisli

četvrtak, 07.01.2010.

uvijek civiliziran...

(on): trebamo se odmaknuti od svega onoga što je bilo u prošlosti...
...i konačno početi gledati u budućnost...
...svatko za sebe, ali zajedno...

(ona): zajedno?

(on): znaš, moramo zajedno, zbog djece...

(ona): svatko za sebe?

(on): ...pa znaš... bi li ti mene mogla zamisliti da sam naprimjer sa drugom ženom...? onako, teoretski govorim...

(muk)

(on): ja, kad bi tebe vidio s nekim, čestitao bih ti... jer si se konačno trgnula...
to ne znači da ne bih bio ljubomoran, da bi mi bilo svejedno... ali bih ti čestitao... zbog tebe...

???

(ona): dobro što ti sada hoćeš?

(on): pa želim početi graditi budućnost, ne mogu više živjeti u prošlosti... s tobom ili bez tebe... odluči...

(ona): a što od mene očekuješ?

(on): da se trgneš i postaviš svoj život na svoje mjesto...

(ona): a kako možemo zajedno, ako mi ne pustiš da se ponovno priviknem na tebe, da ti počnem vjerovati?

(on): ni ne trebaš mi vjerovati... zašto bi mi vjerovala..?!
u tebi je problem, draga moja što želiš sve ili ništa...

(ona): jbg. a ja mislila da mora tako... kad si u jebenom braku...

(on): u zadnje vrijeme previše prostačiš... a zašto bi se uostalom morala privikavati...?

(ona): zato što te godinama nema doma... zato što sam organizirala svoj život bez tebe... naučila živjeti bez cviljenja i iščekivanja, hoćeš li se sjetiti gdje živiš ili ne...
i onda se ti opet pojaviš sa željom da bismo trebali graditi budućnost?!?

razjebeš mi s tom novom željom da opet budemo obitelj, sve što sam uspjela organizirati da se ne poraspada,.... , pa se onda opet malo predomisliš??

(on): ne sekiraj se... dolazit ću ja povremeno... ti sve shvaćaš previše tragično... uživaj...
...ali svejedno malo pripazi da ne psuješ toliko...






07.01.2010. u 19:32 • 19 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.