2007 Srpanj (1)
2007 Ožujak (2)
2007 Siječanj (3)
2006 Prosinac (1)
2006 Studeni (2)
2006 Listopad (2)
2006 Rujan (4)
2006 Kolovoz (3)
2006 Srpanj (13)
2006 Lipanj (20)
2006 Svibanj (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

...još jedna djevojka ukradenog srca...

Tinchy design

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ČITAM
Tonka-zanimljiva i draga,
Selma,
All alone,
Skladateljica snova,
Provincijalka,
Rainbowsky,
Avatea,
bottomofmysoul,
unfaithful girl,
popocatepetl,
FemFem,
cvjetovi zla,
Amy,
Čudo,
Miki,
Teuta,
Megane,
lolita,
zara,
poeta,
pozoy,
PROdotes,
Fem,
Nice Guy,
vrag s licem anđela,
sss,
angel in dark,
cranberriesica

Moj mail doe_doris@yahoo.com

MOJA ARHIVA

tijelom žena, srcem stijena
ponovo na istom
kao nekada
ne mogu više ovako
mislila sam da te neću sanjati
to što vidiš, suza to je
uz tebe izgubim dah…
zašto?
lijep i sunčan dan
zločesto…
nikada…
nemam riječi
zdravo za gotovo
put putujem...
povratak kući
nešto drugačije
vrijedi, zaista…

svatko ima Nekog Svog
nažalost
dok ljuljaju se kreveti
kontrola podsvijesti
vatromet
vječna nada

još jedan kraj
sve se vraća, sve se plaća
da li sam nešto značila tebi
poneki leptir
vjerujem
srušio se moj svijet...
c´est la vie
nije me briga
posljednji oproštaj
još poneka istina
zalazi sunce
priznanje
jedna bajka
hvala ti što nisi
slučajno te sretoh...
srce je zapelo
kako divan dan!
zanimljivosti
smućeno jedno more
vrijeme i prostor
vruće, vruće
bojim se...
usne kao čokolada
ljeto ide,kako si mi ti?
Bolje biti sam, nego sa bilo kim
Najveća pobjeda
Filmski nestvarno
sjećanje, samo to
ludim
nesuđeni
-sinoć-
nešto veoma dugo
vidjela sam mu u očima
ljubav
Hm...da...
I ti tiho ode
From here to eternity


 

srijeda, 19.07.2006.

Filmski nestvarno

Neki dan me draga Rainbowsky jako razveselila i raznježila svojim zadnjim postom...dogodilo joj se nešto lijepo, nešto jako lijepo, nešto o čemu sam ja zadnjih mjeseci sanjala...dogodio joj se jedan filmski nestvaran razgovor...toliko iznenadan, a istovremeno toliko poželjan...sve sam to čitala sa osmijehom na licu..i to ne bilo kakvim, od uha do uha :) dok nisam naišla na zadnja tri retka. Tu sam pustila suzu...i više njih...pa evo...kopiram...

...potrebna je jedna minuta da uočimo osobu koja je posebna, jedan sat da je počnemo cijeniti, jedan dan da ju zavolimo, ali poslije cijeli život da ju zaboravimo...

Tu sam stala i razmislila o nama, Njemu i meni...
Uočili smo se istovremeno, a bila je potrebna čak samo sekunda do obostranog osmijeha i očaranja...eksplozija...
Ja sam njega zaista nakon jednog kratkog zajedničkog druženja počela cijeniti. Tu je nastao problem... Sad sam tek shvatila, kad sam si prevrtila cijeli film... Shvatila sam da je on mene počeo cijeniti tek nedavno, tek onda kada je počeo pričati kako sam ja iznimna osoba, draga. Trebala mu je godina dana... Godina dana u kojoj sam ja njega stigla stoput zavoljeti, a on je bio tek na početku...na poštovanju...
Nije me želio upoznati. Ja sam njemu bila dosta kao lijepa djevojka koju je mogao pokazivati pred prijateljima i kasnije ševiti. Nije želio ništa više. Zato me nikad i nije nazvao djevojkom.
A ja sam se čudila što smo se prestali družiti baš onda kad je počeo pričati lijepe stvari o meni.
Upoznao me. Shvatio je da sam takva kakva jesam i vidio je da se ponašao kao gad. I vidio je da sam ja sve to trpila iz ljubavi. Povukao se i napravio još gore.
Zajebao je cijelu stvar. Nadam se da mu je ponekad žao. Jer meni više nije.



| komentari (16) | print | # |


<< Arhiva >>