2007 Srpanj (1)
2007 Ožujak (2)
2007 Siječanj (3)
2006 Prosinac (1)
2006 Studeni (2)
2006 Listopad (2)
2006 Rujan (4)
2006 Kolovoz (3)
2006 Srpanj (13)
2006 Lipanj (20)
2006 Svibanj (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

...još jedna djevojka ukradenog srca...

Tinchy design

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ČITAM
Tonka-zanimljiva i draga,
Selma,
All alone,
Skladateljica snova,
Provincijalka,
Rainbowsky,
Avatea,
bottomofmysoul,
unfaithful girl,
popocatepetl,
FemFem,
cvjetovi zla,
Amy,
Čudo,
Miki,
Teuta,
Megane,
lolita,
zara,
poeta,
pozoy,
PROdotes,
Fem,
Nice Guy,
vrag s licem anđela,
sss,
angel in dark,
cranberriesica

Moj mail doe_doris@yahoo.com

MOJA ARHIVA

tijelom žena, srcem stijena
ponovo na istom
kao nekada
ne mogu više ovako
mislila sam da te neću sanjati
to što vidiš, suza to je
uz tebe izgubim dah…
zašto?
lijep i sunčan dan
zločesto…
nikada…
nemam riječi
zdravo za gotovo
put putujem...
povratak kući
nešto drugačije
vrijedi, zaista…

svatko ima Nekog Svog
nažalost
dok ljuljaju se kreveti
kontrola podsvijesti
vatromet
vječna nada

još jedan kraj
sve se vraća, sve se plaća
da li sam nešto značila tebi
poneki leptir
vjerujem
srušio se moj svijet...
c´est la vie
nije me briga
posljednji oproštaj
još poneka istina
zalazi sunce
priznanje
jedna bajka
hvala ti što nisi
slučajno te sretoh...
srce je zapelo
kako divan dan!
zanimljivosti
smućeno jedno more
vrijeme i prostor
vruće, vruće
bojim se...
usne kao čokolada
ljeto ide,kako si mi ti?
Bolje biti sam, nego sa bilo kim
Najveća pobjeda
Filmski nestvarno
sjećanje, samo to
ludim
nesuđeni
-sinoć-
nešto veoma dugo
vidjela sam mu u očima
ljubav
Hm...da...
I ti tiho ode
From here to eternity


 

utorak, 16.05.2006.

Dok ljuljaju se kreveti...ti da bu di bu da...

Kako smo mi žene promjenjivog raspoloženja i želje nam se tako lako mijenjaju... Od nemogućih snova drugi dan pređemo na mrvu ili postanemo brutalno perverzne... A sve su krivi prokleti hormoni... Kad same sebe ne shvaćamo kako će nas shvatit muškarci...?!?
Danas nisam tužna. Ne razmišljam previše o tome što je bilo. Ne razmišljam zašto je bilo, ni kako se desilo. Ne zanima me ni zašto je završilo. Ta i slična razmišljanja danas se ne motaju po mojoj glavi, iako ne mogu garantirati da se sutra neće... Sve je relativno... A moje raspoloženje posebno...
Danas nisam tužna, ne žalim, ne patim, ne boli me i ne plačem...
Danas je jedan od onih dana. Znate, cure, oni dani kad vas počnu šorat hormoni tolikom brzinom da vam se zavrti u glavi. Oni dani kad razumijete konstantne nezasitne muške tjelesne potrebe. Oni dani kad baš vas ne zanimaju razgovori i slično, kao što njih nikad, a danas iz baš za inat ˝boli glava˝. Ili su umorni. E, danas je takav dan. A ja nemam Onog Svog pored sebe.
Danas mi nije do razgovora, objašnjavanja, ispričavanja, opraštanja i svih tih komliciranih stvari. Da ga vidim, ne bih ga ništa pitala. Bilo bi mi svejedno. Samo bih ga zatražila da bude još jedanput. Ništa me drugo ne bi zanimalo. Samo mi, mrak, strast, želja i zadovoljstvo. A najveće je s njim. Jer, nije sve u fizičkom spajanju tijela. Potrebno je, osim kemije i želje, određena doza....ne bih to nazvala ljubavi, jer je očito da on to nikada nije osjećao baš toliko kao ja da bi se to moglo nazvati ljubavlju...određena doza...nečega...jednostavno nečega...vjerujem da svi znate što mislim, ali ne mogu to opisati.. Uz to, užitak je neopisiv. A i moji hormoni se smire.
No, ja nemam njega. Ja nemam nikoga. Sve se uvijek vrati na isto.
A stvarno ga ništa ne bih pitala ni tražila. Ništa ne bi morao obećati.
Danas mi je na pameti samo to. S njim. Ponovo.
Pitam se...da sve ovo zna, bi li i on želio?



| komentari (3) | print | # |


<< Arhiva >>