2007 Srpanj (1)
2007 Ožujak (2)
2007 Siječanj (3)
2006 Prosinac (1)
2006 Studeni (2)
2006 Listopad (2)
2006 Rujan (4)
2006 Kolovoz (3)
2006 Srpanj (13)
2006 Lipanj (20)
2006 Svibanj (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

...još jedna djevojka ukradenog srca...

Tinchy design

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ČITAM
Tonka-zanimljiva i draga,
Selma,
All alone,
Skladateljica snova,
Provincijalka,
Rainbowsky,
Avatea,
bottomofmysoul,
unfaithful girl,
popocatepetl,
FemFem,
cvjetovi zla,
Amy,
Čudo,
Miki,
Teuta,
Megane,
lolita,
zara,
poeta,
pozoy,
PROdotes,
Fem,
Nice Guy,
vrag s licem anđela,
sss,
angel in dark,
cranberriesica

Moj mail doe_doris@yahoo.com

MOJA ARHIVA

tijelom žena, srcem stijena
ponovo na istom
kao nekada
ne mogu više ovako
mislila sam da te neću sanjati
to što vidiš, suza to je
uz tebe izgubim dah…
zašto?
lijep i sunčan dan
zločesto…
nikada…
nemam riječi
zdravo za gotovo
put putujem...
povratak kući
nešto drugačije
vrijedi, zaista…

svatko ima Nekog Svog
nažalost
dok ljuljaju se kreveti
kontrola podsvijesti
vatromet
vječna nada

još jedan kraj
sve se vraća, sve se plaća
da li sam nešto značila tebi
poneki leptir
vjerujem
srušio se moj svijet...
c´est la vie
nije me briga
posljednji oproštaj
još poneka istina
zalazi sunce
priznanje
jedna bajka
hvala ti što nisi
slučajno te sretoh...
srce je zapelo
kako divan dan!
zanimljivosti
smućeno jedno more
vrijeme i prostor
vruće, vruće
bojim se...
usne kao čokolada
ljeto ide,kako si mi ti?
Bolje biti sam, nego sa bilo kim
Najveća pobjeda
Filmski nestvarno
sjećanje, samo to
ludim
nesuđeni
-sinoć-
nešto veoma dugo
vidjela sam mu u očima
ljubav
Hm...da...
I ti tiho ode
From here to eternity


 

petak, 12.05.2006.

Došla doma...

Evo, vratila sam se kući. I to još jučer ujutro, a trebala sam doći tek danas naveče. Eh, duga priča... Sve što želim danas je odmoriti se, lijepo naspavati i uživati. To želim i vama, da vam ovaj praznik rada stvarno prođe bez ijedne misli o poslu, školi i sličnom.
Jučer sam išla van...ha ha...nije ono što mislite. Nisam išla tamo i nisam vidjela njega. Nego, dogodilo se nešto što ni sama ne mogu objasniti.
Ne želim sve to u pojedinosti pisati, reći ću samo da se vani našao dečko kojeg znam iz viđenja otprije. Malo stariji, zgodan, šarmantan... I počeo on nabacivat sprehice, dok je meni automatski u glavi bilo i iz ustiju izlazilo odbijanje... Međutim, naočigled sviju prisutnih, nakon gotovo cjelonoćne priče i plesa, kada me krenuo poljubiti, ja nisam okrenula glavu. Naravno, ništa više od malo diranja preko hlača nije dobio. To ni pod razno. No, svejedno, začudila sam samu sebe. I ne mogu reći da je kriv alkohol, kad nije. Nisam baš bila raspoložena, onako umorna s puta, pa sam cijelu noć pila sokić.
Ali, ljudi, ja sam uspjela poljubiti drugog dečka! Dobro, nije da nisam razmišljala o njemu, ali ipak...
Jer, otkad sam njega upoznala, drugog dečka nisam ni poljubila... A ima već...godina dana...
Mislim da je počelo. Iako će on uvijek biti najdraži, najbolji i najvažniji, nikad zaboravljen, vječno voljen i neopisivo poželjan, bilo je i vrijeme da se počnem opušteno družiti s drugim ljudima. Ali, nakon ovog jučer, shvatila sam da to nikada neće biti kao prije... Naivno i nepromišljeno. Jučerašnji poljupci meni su bili samo neobavezno slatko druženje.
Ne želim više u nikakve veze, viđanja i odnose takovoga tipa ulaziti. Jednostavno mi se ne da.
Dalo mi se s njim...
Ne želim da se jednom možda opet prepustim, zaljubim i da se dogodi ista stvar.
Zato me jako iznenadilo kada me je nekako sramežljivo zatražio brojček... Ja sam mislila da je to bilo onda i više nikad. Barem sam tako željela. Navikla sam da od mene traže samo jedno. Iako ni ne dobiju, on to uvijek iznova traže.
A, dala sam mu broj, šta sam mogla. Uhvatio me na prepad. Samo, valjda neće nazvat.
Ne želim nikakva mučenja. Da, dobro ste čuli, mučenja.
Žalosno...



| komentari (0) | print | # |


<< Arhiva >>