PA ZA BOGA MILOGA

ponedjeljak, 24.07.2006.

Fascinira me ponedjeljak

Taj uvijek tezak dan. Cak i kada se nista ne radi. Kada je sve kako treba uvijek je takav.
Naravno, ja radim sad i time je ovaj divan dan premaljan nekim ocitim nezadovoljstvom. Bit ce vruce. Jos se nadam onom majstoru, koji je istina u petak dosao i vidio auto, sad ga jos samo treba popravit. Ne bi trebalo kostati vise od 300 kn, no nadam se da ce doci i obaviti to. Naravno sve to obavljam sama, on je zauzet nekim drugim stvarim. A sto ces?
Uglavnom taj doticni ponedjeljak truje i nedjelju, pa je u skladu tome nedjelja bila malo usrana, no tko mi kriv. Jedna lobotomija bi mi dobro dosla. Samo da ne razmisljam unaprijed.
Kaj? Pa postoje ljudi kojiimaju tu srecu ili pamet da se iskljuce i budu u trenutku koji se upravo dogadja, ja nemam tu sposobnost. Mozak mi je prezivahan, neodgojen, zvrkav. Brzo se krece od proslosti prema buducnosti i samo povremeno u nekoj prijelaznoj fazi je u sadasnjosti. Kad je dosadno nije nigdje. Negdje je u paralelnom svemiru..

Ne volim razgovarati s mamom. Ne zato sto ju ne volim nego zato sto svaki put kad sam tuzna ili lose volje (ljuta i sl) ona nadje nacina da to sve pojaca. Taman ovo pisem, praznim se, neke mi stvari postaju jasne, privacam ih... Kad zove me mama i pita me kako je...Rekoh eto, tak, nis. Kaze mama: Jeste se odmorili sigurno ste umori kad oboje radite.....
Gotovo. Iz mene se probija bujica rijeci nevjerojatne brzine. On je radio u subotu, dosao je tek u 20 h, a jucer je otisao u 18 h, nemam(o) auto, opet sranje, kurac palac, nis od vikenda.
Kaze mama: tako je to uvijek, kad te krene, sve te krene.
Sve rit, skoro sam se rasplakala. Zar me ovakvo ljeto ceka. Ja cekam vikend, za vikend nis u ponedjeljak mi se place. Pa to ne bu dobro. Sto je najgore? Oko srijede - cetvrtka, ponekad me drzi do petka, dobijem neku energiju, ideje, bit ce nesto ovaj vikend, idem bilo gdje, neka akcija, idem van ili nesto i onda nista.

Sto mi se to desava. Kako prekinuti ovaj zacarani krug nistavila? kako sam se uopce nasla u njemu?

24.07.2006. u 09:25 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (5)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (10)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (11)
Srpanj 2006 (11)
Lipanj 2006 (7)
Svibanj 2006 (8)
Travanj 2006 (8)
Kolovoz 2005 (1)
Srpanj 2005 (7)
Lipanj 2005 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kako natjerati auto da radi? Tako sto ces za volan ili pored staviti covjeka koji ga uvijek moze popraviti, a ako i ne ti ces uvijek imati drustvo.

Kako raditi, biti sa studentom i sve to povezati u jednu cjelinu koja i vise nego zadovoljava?

ZELJE:

Pa klasika kad narastem imat cu svasta, bazen, punu garazu citroenovih krama, preselit cu se na neki otok, i tako to...


KOGA VOLIM CITATI:
makajgota naravno. mali je mnogo brbljav, takvi su najbolji
ima dole jos prijedloga


RAT JE MIR
SLOBODA JE ROPSTVO
NEZNANJE JE MOC

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
igk.hr

CITROEN KLUB


MaKajGot
horor
zmotancica
tajpvrajter
fotografikinja prava

pametna cura

trigONA

raspisana zmija


sharron