The Last Broadcast

srijeda, 10.08.2005.

Kako postati, ostati i zavrsiti kao zena


Tek nakon ovih tisucu i pedeset godina koliko imam skuzila sam da ce zenski rezon uvijek ostati samo to: zenski rezon, sve da se i pocne dubiti na trepavicama i obrvama zajedno. Pri tome mislim na davanje i primanje komplimenata od zena za zene (zvuci kao neka reklamna kampanja za tampone). Znam, sudionik sam u zlocinu I treba me kazniti. Jedna od kazni koja mi pada na pamet jest da mi se oduzmu sva prava buljenja u Vincent Galloa ikad. Mozda me to dovede u red.

Zasto zena nikad nece priznati da, ukoliko joj se udijeli kompliment, je zbog razloga komplimenta ulozila sav svoj trud, znoj, krv, 3 prasadi i jednu kravu te prodala svoje ideale samo da to postigne? Nije samo da su zene u tome krive. Kriva sam i ja koja se samo okvirno moze nazvati zenom. Dakle, 3 stvari koje zenu (ne)cine.

Linija:
Recimo, nedavno kolegica mi udijeli kompliment snova svake takozvane zene tipa da imam dobru liniju ("I have not met anyone slimmer than you." Umjesto da joj odbrusim “Draga moja, i vrijeme ti je bilo da to primijetis jer da samo znas koliko krvi, znoja, trudbenickog muke, ulupanih sati, blesavog odricanja i pickaranja iziskuje takva linija??!” Aaa, ne. Kao najblesavii muzgavac blesavo se zahihocem i velim joj “Ma daaaj, nemam ja uopce dobru liniju, kaj ti je?? To je cisto slucajno!” Vec izgovarajuci ovakcvu svemirsku glupost htjedoh navuci boksacku rukavicu na ruku i samonokautirati se u arkadu.

Frizura:
Ista stvar sa komplimentom jedne zene jos jednoj zeni. “Eeej, super ti stoji ova nova frizura.” Umjesto da zena s frizurom veli “Bogati, i bolje da tako kazes,m nakon sto mi je frizer namjestao svaku dlaku pojedinacno 22 sata u komadu!”, ova izjavi “Hihihihi, joooj, hvala, nije to nista, to je frizer sklepao u roku od 2 sekunde, hihihi.” Trebam se suzdrzati da mi saka ne poleti u pravcu isfrizirane. Znala sam da ce mi joga kad-tad pomoci u zivotu.

Moda:
I treci primjer izuzetnog intelekta koji plijeni. Desilo se ovopotpisanoj iks puta. Nikako da nauci. Ocigledno obucem nesto novo. Babe u uredu to uredno zapaze svojim ocurdama sokolovim. Kazu nesto tipa “Bogati, ovo je novo jelda?” Pa naravno da ne kazem “Matere ti, i bolje ti je da kazes takvo nesto. Da si rekla nesto drugo zgromila bih te! Kostalo me ko svetog Petra kajgana i da, super mi stoji, pojedi se od muke.” Mozak mi kaze jedno, ali iz mojih usta izlazi nesto tipa “Hihothihothihot, ma to je nesto prastaro i izjedeno od krde moljaca. I bilo je ultra jeftino, ono, kuzis, kupljeno u nekoj prcvarnici.”

U medjuvremenu moram si nabaviti boksacku rukavicu. Za slijedeci puta. Ukoliko prezivim ovu virozu koju zaradih usred ljeta.

- 11:08 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there