Preview: Vodafone Rally de Portugal

09.04.2013.



Nakon duge stanke od mjesec dana, WRC automobili se ponovo vračaju u akciju. Nakon prašnjavih cesta Mexico-a i visoke nadmorske visine slijedi nam Vodafone Rally de Portugal. Čeka nas četiri sunčano prašnjavih dana, ali opet ne tako vruće. Tokom cijelog vikenda nas očekuje prosječna temperatura do 20 Celzijevih stupnjeva. Vodafone Rally de Portugal je drugi od ukupno šest rally-a koje očekujemo da će se voziti po šljunčanim podlogama. Sam Vodafone Rally de Portugal nam donosi dosta novosti, kao prvo najveća je novost da Volkswagen nastupa sa tri automobila. A druga je veliki broj prijavljenih vozača u kategorijama WRC2 i WRC3, sve ukupno će se natjecati 72 vozača. Jedno od najznačajnijih imena ovog rally-a je bivši vozač Formule 1 Robert Kubica, koji će se ponovo aktivno natjecati nakon što je doživio strašnu nesreću prije dvije god.



Sama ceremonija otvaranja održat će se u Vilamoura. a servisni park će biti u blizini Vilamoura i Faro-a. Jedino će se održavati super special stage po asfaltnim cestama u glavnom gradu Lisabonu oko Praça do Império na kraju prvog dana. Na Vodafone Rally de Portugal nas očekuju sveukupno 15 brzinaca u ukupnoj njihovoj duljini od 386,73 km. A vozači će proći sveukupni put od 1 640 km. Tako nas očekuje puna tri dana velikih borbi na jednom od tradicionalnim šljunčanim rally-u u kalendaru, sa jako puno dugih ravnica i dijelova koji su jako tehnički zahtjevni. Sve skupa očekuje se jako zanimljiv rally.



Za razliku od prošle godine koji nam je ponudio jako puno kontraverze i prve pobjede Osteberga koja mu je naknadno dodijeljena radi diskvalifikacije Hirvonena. Prošlogodišnji Vodafone Rally de Portugal nam je pružio priliku da vidimo da je Loeb samo čovjek, jer odmah na početku rally-a je izletio radi manjka koncentracije. Tako ne možemo uspoređivati prošlogodišnji rally sa ovime. Sada su najveći konkurenti za pobjedu Ogier koji je pobijedio u Mexico-u i koji ima u Portugalu dvije pobjede sa Citroenom. Nadalje tu je nesuđeni prošlogodišnji pobjednik HIrvonen, kojemu leži takva podloga i koji je pokazao prošle godine da može biti brz u Portugalu. Nadalje tu je Ostberg kojemu je dodijeljena prošlogodišnja pobjeda i Latvala koji može biti jako brz kad mu se sve posloži i da nema manjka sreće kao što je bio primjer na prošlom rally-u. I tu su dvije zvijezde prošlogodišnjeg IRC natjecanja, Mikkelsen i Hanninen, koji bi se mogli umiješati u borbi među prvih pet, i moguće je da se bore čak i za postolje. Ujedno čeka nas jedan jako zanimljiv i neizvjesan rally.



Na Vodafone Rally de Portugal nas očekuje šljunčane ceste, ali ako padne kiša sve se to pretvara u blato. Još k tome su moguće jutarnje magle, koje prašinu pretvaraju u jako sklisku podlogu za voziti. Kao i prijašnjim rally-ima tako bude i sada, glavnu stvar će imati odabir guma i kakva će se strategija koristiti. Tako je za Vodafone Rally de Portugal svakoj momčadi biti na raspolaganju 24 tvrđih komponenti guma za šljunak i 16 mekanih komponenti guma za slučaj vlažnih i kišovitih uvjeta. Ali svaki vozač smije iskoristiti sveukupno 24 komada guma kroz cijeli rally. Michelin donosi svoje gume za šljunak, najnoviju revouciju Latitude Cross koja će se koristiti na svim sljučanim podglogama tokom sezone.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.