H.A.N.N.A.H.

četvrtak, 01.11.2007.

SRODNA DUŠA

Dok ulicom prolazim,
pogledom te nesvjesno tražim.
Ugledam nekog nalik tebi,
da to nisi ti, znam duboko u sebi.

Ipak, srce mi zatreperi na tren,
osjećaj ljubavi u meni je vrel.
Osmjeh mi se spušta na usne,
i ulice najednom postaju puste.

Svi ljudi nestaju, ostaješ samo ti,
usne nam se spoje u tihoj melodiji.
Ružine latice padaju s neba,
ljubiš me polako, s okusom meda...

Ali iluzija nestaje,
jer to nisi ti,
ulice nisu puste
i osmijeh mi nestaje s usne.

Nema glazbe, nema ruža,
postoji tek osjećaj što nadu mi pruža.
Nadu u budućnost, neki bolji dan,
Nadu u ljubav ili je to samo san?
- 01:13 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.