voltaren https://blog.dnevnik.hr/voltaren-salt

četvrtak, 19.06.2014.

1.1.1

ako je trebalo biti iznenađenje tamo gdje se činilo da iznenađenjima više mjesta nema - uspjelo je! s ovih par zadnjih tekstova otkrila si mi nešto sasvim drugačije. mora biti da nisam dovoljno pozornosti obraćao na raniji šareni svijet, pa mi je sad čudno. vidiš što su navike - naviknuo sam se na ping-pong prepisku o galaktičkim dubinama naših razmišljanja - teško ih se riješiti. imam dojam da sam tijekom vremena sasvim smetnuo s uma taj tvoj šareni planet, a stvarno mi nije jasno kako to, s obzirom da je jedan član posade s njega. uglavnom, iznenađen sam i vjerujem da će ti biti drago zbog toga.

čak razmišljam da bih i sam napisao nešto novo i iznenađujuće. tebi.

19.06.2014. u 10:23 • 7 Dijagnoza?#^

<< Arhiva >>