voltaren https://blog.dnevnik.hr/voltaren-salt

ponedjeljak, 24.03.2014.

Jednostavno sjesti na livadu.

I uživati :) Moramo to odmah napraviti! Nema smisla da to još nisam pokušala drugačije osim sama, a moguće da je i sjedenje na livadi bolje ako je u društvu. Pogotovo tvojem. Ali ovaj prijedlog da počnemo projekt ispočetka mi se ipak čini besmislenim. Jer ako malo bolje pogledam, pa ovaj dosadašnji sa svakim novim postom i jest uvijek bio ustaljeni slijed nekih novih početaka koji se uvijek nastavljaju sami na sebe. Pa ako krenemo ispočetka, ništa se neće promijeniti, samo će se nastaviti onaj niz. Stvarno, rijetko se dogodi da nešto bude tako staro kao ovaj blog, a da ostane svježe, ako shvatimo formulu - možemo to primijeniti sa kruhom.

A i brod bismo mogli ostaviti na remontnoj bazi neko vrijeme, dati ugraditi još neke pogonske sile osim mašte, jer gdje ću to kupiti - ipak mi je lakše nabaviti ono mlijeko na Mliječnoj stazi. I onda za to vrijeme možemo prenositi samo zapise iz zemaljskih dnevnika. Makar, ne čini mi se da bi nas to ozbiljnije zaustavilo u velikim putovanjima, jer i dosad se događalo da budemo malo negdje tamo do ruba pa opet ovdje i onda daleko, tako da očito nismo ograničeni poznatim temeljima kozmologije. Znam da su i Q bića imala ljudima neshvatljiv kontinuum i mogla u trenu prelaziti ogromne i vremenske i prostorne udaljenosti, ali mi smo otišli još dalje, sigurno.

Nema se tu što zagovarati ili osuđivati, s votkom ili bilo čim drugim čovjeku možeš ili ne možeš pomoći, a eventualno možeš samo ako taj to i želi. Jedan je moj djed bio pravi pravcati alkoholičar, ali nekako sam ga oduvijek razumjela. Zanimljiv je čovjek bio...Uvijek je nešto piskarao, a o njemu bi se dalo i nekoliko knjiga napisati. Baka ga je na primjer stvarno voljela (još uvijek ga jednako voli), ali ga nije shvaćala uopće. Što je meni pomalo čudno. Meni su kao djetetu rekli da mogu s njim zato jer smo rođeni istog datuma, pa se kužimo. Tako sam si ja tad umislila da mora da sam i ja alkoholičar po prirodi, pa će biti dobro da skroz izbjegavam žestoka pića kad jednom odrastem. Kako sam u obitelji imala svakakvih likova, zbog te svoje smiješne filozifije sam imala sreće slučajno izbjeći mnoštvo poroka :) Izgleda da na žalost baš nitko moj nije bio previše slab na slatkiše.

Jesi li već probao izraditi sam nešto od drveta? Narukvicu, policu, drvenu patkicu? Znam da treba i nešto alata i prostora za takve pothvate, ali sigurno se isplati pomučiti, zapravo je dobar osjećaj napraviti bilo što. Ali drveni predmeti jesu posebni, zbilja.

24.03.2014. u 10:59 • 0 Dijagnoza?#^

<< Arhiva >>