lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DOBRODOŠLI U CARSTVO SVJETOVA

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us
vjestica111@net.hr





da vas vidim

Counter
Counter


hihihihi




Image and video hosting by TinyPic

Ti samo budi dovoljno daleko

Ti samo budi dovoljno daleko
Za mene postoji drugi neko
Čije će riječi manje da bole
Čije će ruke lijepše da vole

Ti samo budi tamna sjena
Za mene stižu lijepša vremena
Ulice nove, nova lica
I vedro nebo, prepuno ptica

Ti samo budi u srcu trag
Još će mi neko biti drag
Još ću sa nekim pronaći sreću
Nikad te više voljeti neću

Nekom ćeš biti dobra žena
Odana, vjerna i poštena
Sve nek ti bude drugi neko
Ti samo budi dovoljno daleko





Image and video hosting by TinyPic



petak, 30.06.2006.

KLOTILDINE ŽVRLJOTINE O IŠČEKIVANJU

Dragi moji, donosim vam danas neke Klotildine žvrljotine. Inače mi za blog sve ostavlja isprintano i čitko. Ovo sam uspjela razabrati. Pisala je jučer. Što li samo sprema? Čim sznam javim vam. Želim vam ugodan vikend. I njoj. Čini se malkice napeta.



IŠČEKIVANJE...... ČETVRTKOM
Ili noć uoči....

Već dugo nešto nije bilo tako teško. U silnoj želji da se kontroliram postadoh nervozna. Što već dugo nije moje stanje svijesti. Zašto sam se kontrolirala? Da preživim. Pa jasno! Inače ne bih mogla izdržati napetost. Neizvjesnost. Ali ne lošu, nije povod bio loš. Dapače, bio je genijalan. Baš je stoga čekanje bilo teško. I sada, bih rekla, apsurdno, ali, .... brzo je prošlo. Da, možda sada kad je prošlo. A koliko je trenutaka napetosti tome prethodilo? Podosta. Idem spavati. Idem pobjeći. Od sebe, od napetosti. A što mi vrijedi, kad znam da ću te sanjati..... nema bijega više. I dobro je. To je dobro.



| komentari (7) | print | # |

četvrtak, 29.06.2006.

MALO ŠALE


Dragi moji,
Već vam dugo ništa ne napisah o sebi. Ovo Klotildina zaljubljenost poptuno je okupirala NAŠ blog. A čujte, ja sam dobro. Zapravo, ja sam uvijek dobro. Moj Jordan, ja i djeca, spremamo se na more. Tam pak ne bumo imali interneta. Falićete mi. Neću se javljati punih mjesec dana. Možda nam zgasnu blog. Joj, to bi bila šteta. Kaj ne? A, niš, bum ga otvorila i 14. put. Kaj se more? Kažu da je smijeh najbolji lijek. Pa dobro. Danas vam dajem neke viceve, da se malo zabavite. Pusa od Matilde.

Viceva ima dosta ali ovaj prvi mi je najdraži:

Glup i gluh
Pričaju gluhi i glupi.
Pita gluhi glupog: "Kol'ko su četiri i četiri?
"Šest", odgovara glupi.
"Nos ti posran!", uzvikne gluhi.


Suljo na vozačkom

Polaže Suljo vozački i u vožnji ga instruktor pita:
"Kakav je ovo znak?"
Suljo odgovori:
"Aluminijski, gazda"


Gdje se gradi sljedeća staza za Formulu 1?
-Oko Slovenije!
Tri žene
Tri su žene igrale golf jednog sunčanog nedjeljnog prijepodneva.
Jedna od njih nije bila previše spretna i njezina loptica odleti u šumu. Ode ju potražiti i umjesto loptice pronađe žabu uhvaćenu u zamku.
"Oslobodi me", reče žaba, "i ispunit ću ti 3 želje".
Žena se nije dugo dvoumila. Oslobodi žabu, na što ova kaže;
"Hvala ti, ali zaboravila sam nešto napomenuti. Sve što poželiš tvoj muž će dobiti 10 puta toliko."
"Nemam ništa protiv", bila je zadovoljna žena. Njezina prva želja bila je da postane najljepšom ženom na svijetu.
"Ali jesi li ti svjesna", upozori je žaba, "da će tvoj muž postati daleko najljepši muškarac na svijetu? Pravi Adonis. Sve će ga žene proganjati".
"Nema problema. Pa ja ću biti najljepša žena na svijetu i on će vidjeti samo mene."
I tako žena postade najljepšom na svijetu. Nakon toga poželi postati najbogatijom.
"Ali to će učiniti tvog muža deset puta bogatijim od tebe". "To me uopće ne smeta", odgovori žena. "Ono što je njegovo je i moje.
I tako žena postade najbogatijom na svijetu.
"A što je tvoja zadnja želja?", bila je radoznala žaba. "Želim dobiti LAGANI srčani udar!"
Pouka pričice je da su žene inteligentne. Nemoj se nikad šaliti sa njima!

NAPOMENA: Ako si žensko ne čitaj dalje. Za tebe je vic gotov. Stani ovdje i osjećaj se superiorno :)
Ako si muškarac odi na dno stranice...


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Čovjek je imao deset puta LAKŠI srčani udar!


Pouka pričice je da žene stvarno misle da su jako inteligentne.
Pustimo ih nek tako misle i uživajmo u spektaklu :D
P.S. Ako si žensko i još čitaš ovo je dokaz da žene NIKAD NE
SLUŠAJU!!! :

Ljevoruka


Žena: "Šta da ja umrem? Da li bi se ponovo oženio?"
Muž: "Ne bih!"
Žena: "Što? Ne voliš biti oženjen?!"
Muž: "Naravno da volim."
Žena: "Zašto se onda ne bi ponovo oženio?"
Muž: "Dobro, oženio bih se."
Žena: "Bi?" (s tužnim izrazom lica).
Muž: (uzdiše).
Žena: "Da li bi živjeli u našoj kući?"
Muž: "Naravno, ova kuća je super."
Žena: "Da li bi spavali u našem krevetu?"
Muž: "A gdje bi drugo spavali?"
Žena: "Dao bi joj da vozi moj auto?"
Muž: "Vjerojatno, novi je."
Žena: "Da li bi stavio njene slike, umjesto mojih?"
Muž: "Vjerovatno bih morao."
Žena: "Da li bi ona koristila moje palice za golf?"
Muž: "Ne, ona je ljevoruka."
Žena: Tišina....
Muž: "E, jebi ga."

Novi hardware

Fićo ne uspijeva zakočiti na crveno svjetlo i svom silinom udara u
zadnji kraj najnovijeg BMW-a serije sedam, koji stoji na križanju.
Na displeju BMW-a pojavljuje se informacija:
"Found new hardware. Do you want to install now?"




Lažljivi gad
Ženu zaustavlja policajac i ....
Žena: "Ima li kakvih problema?"
Policajac: "Gospođo, vozili ste prebrzo."
Žena: "Ah, to."
Policajac: "Mogu li vidjeti vašu vozačku dozvolu?"
Žena: "Dala bih vam je ali je nemam."
Policajac: "Nemate je?!!"
Žena: "Već sam je četvrti put izgubila zbog alkohola."
Policajac: "Ahaaa, dajte mi onda prometnu dozvolu."
Žena: "Ne mogu ni to..."
Policajac: "Zašto?"
Žena: "Zato jer sam ukrala ovaj auto..."
Policajac: "Ukrali ste ga??!!!"
Žena: "Aha, i ubila vlasnika, i raskomadala ga..."
Policajac: "Uradili ste ŠTO??!!"
Žena: "Dijelovi tijela se nalaze u plastičnoj vreći u prtljažniku, ako želite vidjeti..."
Policajac pogleda ženu i polako se vrati do svoga auta i pozove pojačanje. Za 5 minuta dolazi jos 5 policijskih auta i okružuju ženin auto. Stariji policajac polako prilazi do žene, s pištoljem u ruci.
Policajac: "Gospođo, molim vas izađite iz auta!"
Žena izađe van.
Žena: "Ima li kakvih problema?"
Policajac: "Jedan od mojih policajaca kaže da ste ukrali auto i ubili vlasnika."
Žena: "Ubila vlasnika??!!"
Policajac: "Da, molim vas otvorite prtljažnik."
Žena otvara prtljažnik, unutra nema ništa, prazno.
Policajac: "Je li ovo vaš auto??"
Žena: "Naravno, evo imam prometnu dozvolu; tu sve piše." Policajac gleda malo zbunjen.
Policajac: "Jedan od mojih policajaca je rekao da nemate vozačku dozvolu."
Žena kopa po torbici i vadi vozačku dozvolu, daje je policajcu. On je pregleda i zaključuje da je sve u najboljem redu.
Policajac: "Hvala gospođo, jedan moj policajac je rekao da nemate vozačku, da ste ukrali auto, ubili vlasnika i strpali ga u komadima u prtljažnik.
Žena: "KLADIM SE DA VAM JE LAŽLJIVI GAD REKAO DA SAM JOŠ I PREBRZO VOZILA!!!"

Biseri iz 'Najslabije karike'

Od čega se pravi acedofil? - Od acetona.
Jager je prvi čovjek koji je letio brzinom većom od...? - Od svijetlosti.
Petak 13., spada u koji žanr filma? - Povijesni.
Proslavljeni Spielbergov film o velikom bijelom morskom psu ljudožderu se zove...? - Ratovi zvijezda.
Otac Mickey Mousea je...? - Šiljo.
John Cleese je glumio u poznatoj komediji 'Riba zvana...?' - Fish.
Najdeblji od tri tenora se zove...? - Bas.
Predmet koji se baca sa plovila u vodu u svrhu zaustavljanja je...? - Podmornica
Vodu u krutom stanju zovemo...? - Kamen.
Film 'Ralje' u orginalu se zove...? - Ajkule.
Sa kojom državom Hrvatska ima najmanju granicu? - S Austrijom.
Najpoznatiji derby Španjolske se igra između Reala i ...? - Madrida.
Najmanji dvoznamenkasti broj je...? - 99.
Na tablici periodičnih sustava elemenata, koji je element prvi? -Kisik.
Kako nazivamo veliku količinu snijega koja se spušta niz padinu ili planinu...? - Gruda.
Koje je slovo dekadskog prefiksa mili...? - C.
Kako se zove poznata kolumnistica iz 'Globusa'...? - Marija Jurić Zagorka
Od koliko se znamenaka sastoji broj 808? - Dvije.
Tko je rekao: "Ne srljajte kao guske u maglu?" - Franjo Tuđman.
Nogometni klub Velež dolazi iz kojeg grada...? - Celje!
Kako glasi hrvatski prijevod od BON VOYAGE...? - Dobar provod!
Koje je nebesko tijelo najbliže Zemlji...? - Mars!
Kako još nazivamo slonovaču...? - Bijelo!
Kako se razmnožava ameba? - Jajima



| komentari (7) | print | # |

srijeda, 28.06.2006.

D J E C A

Sinoć je Klotilda došla do mene. Za čudo, bile smo same. Vodile smo razgovor o djeci. Zaljubljena je, pa valjda razmišlja o tome da osnuje svoju obitelj. Razgovor je teko otprilike ovako. Ovo su samo neke misli kojih se sjećam. Ja imam djecu, ona nema, ali smo se složile u svemu.


Djeci smo posuđeni.
Djeca su nam darovana.
Na kratko. Samo na kratko.
Svaki dan živite sa tim, dok ih gledate.
Ona su toliko čarobna. Njihove su oči žive, znatiželjne, upijajuće. Djeca žive život u punini. Djeca žive u trenutku i za trenutak. Kada bismo barem i mi mogli tako. Tako lako i tako jednostavno. Umijeće je to. To je doista prekrasno. Djeca su tako savršena u svojoj jednostavnosti. U svome predavanju životu bez zadrške. Djeca nas toliko vole. Toliko im jako trebamo. Ona ne znaju za rezerve, kočnice, posustajanje. Njihova je energija neiscrpna. Njihova je Ljubav prekrasna. Njihovi su osmjesi sjajni. Njihovi su glasovi kao zvončići. Njihove oči su bistra jezera. Njihovi su pokreti nemoćni, neskladni, prekrasni. Lijepo je biti djetetova desna ruka. Djetetov zagrljaj, utjeha, oslonac. Lijepo je moći utješiti dijete nakon nemirnog sna. Lijepo je moći učiniti sve što ono još ne može. Uistinu: roditeljstvo je najjajča moć.



| komentari (13) | print | # |

ponedjeljak, 26.06.2006.

KLOTILDINA SREĆA

Dragi moji, evo jučer mi je sestra priznala da je zaljubljena. Nije se, naravno, naljutila što sam objavila pjesmu. Ne može se ona na mene naljutiti. Osim toga, ona kaže, da nema što skrivati. Ja se slažem. A što bi se Ljubav skrivala? Nakon toliko godina čekanja, trebala bi ić na Jelačić plac i vikati naglas: JA SAM ZALJUBLJENA!!!!!!!!!!!! JA VOLIM!!!!!! Kaj ne? Zar nije baš to ono pravo? Baš me zanima kaj bu sad pisala. Hihihihi. Tak se veselim zbog nje. Evo sad je to pokraj mene. Zagrlila me i ljubi me u obraze. To već dugo nije učinila. Sva blista. Tak mi je drago. A i ja blistam. Sinoć se vraćala sa puta. Bila je na sajmu stoke u... ma ne znam. Negdje tam u Zagorju. Vraćala se autoputem. Bila je velika gužva. Kolone i tako to. Putem mi je slala gomilu poruka. Već se dugo nisam tako nasmijala. Baš je bila raspoložena. Još ne znam u koga se zaljubila, ali saznati ću ja. Neće ga moći dugo kriti. Ne od mene. Danas vam dajem jedan Klotildin stariji tekst. Koji je napisala dok je bila nešto ljuta. Sada više nije. (rekla mi je).

Haniball Lecter je zatočen čovjek pomračena uma koji se hrani i napaja pričama izvanjskoga svijeta. On je perfidan, lukav, izopačen, ali i inteligentan. Ima njih.... nisu svi kanibali i ubojice. Ima, tako malo, ponešto sumračnijih umova. U ovom našem svijetu. Ono što je najopasnije kod njih, oni dobro poznaju ljude. Imaju jako izraženu intuiciju. Često su škorpioni – horoskopski. Oni bude u ljudima ono najdublje. Sakriveno od ostalog svijeta. Oni učine da se osjećate posebni. Tada shvatite da to čine i drugima. Njima su svi posebni. Osobito oni, poput Clarice, koji imaju priču. Što težu – to bolje. Zašto se igraju? Ne znam. Lecter se igrao iz dosade. Čak mi nije ni oduran. Moram priznati. U svoj toj surovoj istinitosti, toliko je snage. Ili ja njušim kod njega i onu ljudsku crtu, one neke kvalitete, kojih je možda malo, ali ih ima. Zašto pišem o njemu. Zato što me fascinira. Ovna je teško fascinirati, ostaviti bez riječi (to ste već shvatili). Ali kad me netko fascinira, to je to. Odmah se udam za njega (šalim se, iako nije to tako daleko od istine). Mislim, naslućujem, da se i na ovim stranicama muvaju IGRAČI. Sve je dobro dok se igra, dok ne bude ranjenih, dok se spoznato ne zloupotrijebi. To ne bi bilo fer.



| komentari (9) | print | # |

petak, 23.06.2006.

DA LI JE KLOTILDA ZALJUBLJENA?

Dragi moji, evo prekapajući po Klotildinim papirima na stolu u njezinoj sobi, pronašla sam jednu pjesmu. Mislim da je napisala sama. O sebi. Malo me čudi. Pjesma se zove Ja sam zaljubljena. Datum je 1.6. a Klotilda ništa ne govori. Inače, mi , moj muž, ja i djeca, živimo u kući naših (Klotildinih i mojih) roditelja, koja je dosta velika. Tako da smo se Jordan i ja dogovorili da ostavimo Klotildinu sobu kakva je i bila. Dok smo bile male. Soba je uređena na njezin način. Ona je sama učinila sve. Od bojenja zidova (svaki u svojoj boji) do izrade namještaja. Dobro to je radio tata, ali je ona mjerila i napravila nacrt. I tako. Sviđa nam se svima. Obilazimo je kao muzej. I sada me čudi, ako je Klotilda zaljubljena, zašto mi to nije rekla. Mislim, ja vidim da se nešto s njom događa. Osjećamo se. Ipak smo blizanke. I znam da je dobro pa ne pitam puno. Inače mi sve kaže. Sad ništa. Zbunjena sam. Ali dok je moj osjećaj pozitivan neću joj se nametati. Evo vam pjesma. Valjda se neće ljutiti. Ionako je bila u fasciklu gdje piše ZA BLOG.

JA SAM ZALJUBLJENA 01.06.2006.

Tu sam.
Ne boj se.
Pokraj tebe.
Da otklonim nemir.
Da odagnam strah.
Nema za njega mjesta.
Ne između nas.
Zato sam poslana.
Da ti se dam.
Cijela.
Sva.
Pobjedo moja.
Znala sam.
Ljubav, treći dan.
Znala sam.
Vještica.
Ali ipak tvoja.
Znaš ti dobro
Što ćeš sa njom.
Zato si mi poslan.
Od igre
Do srca
I natrag
Do Ljubavi silne
Samo se silina silnima daje.
Nema na malo.
Prožeti u trenutku
Ni ne sluteći.

Kao da bi to
nešto promijenilo.



| komentari (8) | print | # |

srijeda, 21.06.2006.

RAZBIJTE MONOTONIJU

Dragi moji, evo čeka nas još jedan poduži vikend. mislim, meni su svi isti. Ali dragi će biti malo više domeka. To me baš veseli.
Razgovarala sam neki dan sa Klotildom i ispričala mi je ovo:

Ima jedna dobra igrica između dvije odrasle prijateljice. Sjedile one tako, iz dana u dan, na kavici, naravno. I reče jedna drugoj:» Dosadile su mi moje šalice od kave a nemam love da kupim nove (pazi to se rimuje).» a druga će na to: « I meni isto.» I dosjete se i zamijenen se za šalice, na izvjesno vrijeme. Zgodno zar ne? Lukavo. Nisu trošile novac na nove (koje će im ionako dosaditi uskoro) a razbile su monotoniju. Drugi par prijateljica ne voli glačati rublje. A mora se.. Da bi si olakšale, dogovorile su se da će jedan dan obje glačati kod jedne, a drugi dan kod druge. I tako su radile i čarvljale, a posao je tekao glatko da ga nisu ni primjetile.

Moram priznati da mi se sviđa svaki način razbijanja monotonije. Treba samo malo mašte. Ne mnogo.



| komentari (6) | print | # |

utorak, 20.06.2006.

DA NE ČUJE ZLO



Dobro sam. O kako sam dobro. Svakoga dana kad otvorim stranicu i vidim da ste bili. Mili moji. Uvukoste se u moj život kroz pukotine moga srca, za koje nisam ni znala da postoje. O kako sam vam zahvalna. Kako sam zahvalna što ste mi darovani. Kao što možete vidjeti iz mojih postova ja se uvijek s nekim «svađam». Sa vragom, sa zlom, sa ljubomorom, sa pakosnicima... inače, po prirodi nisam uopće svadljiva. Dapače, ja sam mirotvorac. Pomirljiva, tolerantna, umirujuća, kad je frka, naravno. Znam ušutjeti. Kako kaže pjesnik:»Most se pruži gdje ja stanem.» to je moja misija. Ali, s druge strane, ne volim bonacu. Ma, je ona lijepa. Ali ipak.... nešto mi tu fali.



| komentari (8) | print | # |

ponedjeljak, 19.06.2006.

TEBI KOJI DOLAZIŠ

Vapila sam. A nisam smjela.
Žudjela sam. I umalo sagorila.

Danas te čekam u Miru. Sa Mirom.
Sa svime što mogu ti dati.

Zbog tebe su čarobna jutra u ovoj dolini suza.

Ne žuri se!
Ne žuri se, anđele, života moga.
Kada god došao darovati ću ti sva čuda svijeta.
Do tada darujem ti ono što mi je dragocjeno, čega imam najmanje – darujem ti svoje strpljenje, kao cvijet.
Vrijeme ionako ne možeš ubrzati, kao ni događaje. A ako, i kada možeš, kad uspiješ, uvijek ispadne loše. Ne dozvoli to! Nemam snage za nove poraze.

Sve nas još čeka.
Još možemo osvojiti svijet.

Čudesna je spoznaja da dišeš sa mnom ispod istog neba.

Izazivam te! Usudi se! Jer ja čekam hrabrost. Tvoju, njegovu, nečiju. Umorna od kukavica i slabića. Trebam hrabrost da bih je mogla proslijediti dalje. Jer u tom sam krugu pakla već bila. Sama. Znam da slabima ne treba mnogo. Ali im trebam. Kukavica – to nije pogrdan izraz. To je samo izraz. Svi smo mi to ponekad. Ili smo bili, ili ćemo biti. To je kratkotrajno stanje svijesti. Van uma i razuma.
Heroizam ignorira strah, on daje krila. Herojska osoba očarava. On je ponosan, na vlastitim snagama izgrađen izazov okolini.
Jer hrabrost nije odsustvo straha. Hrabrost je, učiniti nešto uprkos strahu.



| komentari (6) | print | # |

petak, 16.06.2006.

OPET PJESMA

Bok ljudi, evo spremam se pak za vikend. Nemam puno vremena. Klotilda je na stolu za vas ostavila pjesmu. Opet piše o nekoj ženi. Da nije ona ipak....? ma ne. A onda, tko to zna... Nemam sada vremena razmišljati. Pusek. Bumo se vidli u pondelek.



VRATILA SE

Izišla je ka nasmijanom suncu proljetnoga dana
Izišla je iz teške i sumorne, preduge zime
Izišla je sretna što je iza nje
Trudeći se još sretnijom biti.

Krenula je davati se
Krenula je dijeliti sve.
Imala je što za dati
Imala je što za reći

Osmjehnula se suncu što je budi
Osmjehnula se dragim ljudima

Vratila se životu
Vratila se sebi
Vratila se ženi
Što je u njoj zaspala

Čuvala je izgubljeno
Davala je pronađeno
Primila je nedohvatno
Shvatila je ponovljeno

Otkinula dio sebe
Uzeto joj najdraže
Darovala preostalo
I pronašla sve ostalo

Nikad nije izgubljeno
Nikad nije potrošeno
Uvijek ima toga još
Što se može dati

Sve što je preostalo
Tu je samo
Da bi se dalo

Ništa se zadržat ne može
Ništa naše nije

Odlučna da potraži
Odlučna da odluči
Odlučna da krene
Kroz prostor i vrijeme

Među ljude među svijet
Povratak u život svet.

Tek mrvica sjećanja
Dočeka je noćima
Zaostali osjećaj
Podsjeti je na taj kraj
Odagna ga osmjehom
Ublaži ga molitvom
U zoru je opet nova
K'o sa slika, k'o iz snova

I ujutro odmah piše
Onima što čitaju
Svima što razumiše
Koji za nju pitaju

Vratila ti se živote
A sad ti je prihvati
Novu, jaču, mudriju
Ponekad je utješi

Sama sebi dovoljna
Na to je naučila
Nije bio izbor njen
Ali to je dobila

Morala je prihvatiti
Morala se promijeniti
Daruj joj bar milost tu
Da je dragi spoznaju

Za sve suzne noći
Za umorne njene oči
Za svu ljubav što ti dade
Daruj joj bar trunku nade

Da će mir joj ipak doći
Ublaži joj teške noći
Da je stiže nagrada
Tvog mira toplog naslada

Umiri joj srce
Veliki živote
Podari joj nadu
I svoje ljepote.



| komentari (8) | print | # |

utorak, 13.06.2006.

žene i muškarci

Komplicirano vs. vrlo jednostavno!
Kako muškarac može usrećiti ženu?
Da bi žena s vama bila sretna, morate biti:
- prijatelj, psiholog, ljubavnik, brat, otac, učitelj, odgojitelj, kuhar, zidar
vodoinstalater, mehaničar, dekorater unutarnjeg prostora, stilist, seksolog
- ginekolog, čitač misli (i želja), psihijatar, terapeut, drzak, organiziran,
dobar otac, čist, simpatičan, atletičar, dražestan, pozoran, kavalir,
inteligentan, pun fantazije, kreativan, sladak, moćan
pun razumijevanja, tolerantan, oprezan, ambiciozan, sposoban, hrabar
odlučan, pouzdan, popustljiv, zagrižen, pun komplimenata, kupovati s njom
ne raditi probleme, jako bogat, ne težak, ne gledati druge ženske.

Također, muškarac mora paziti: da nije ljubomoran, ali niti
nezainteresiran, mora se slagati sa svojom obitelji, ali ne smije im
posvetiti previše vremena, davati joj daje prostor, ali se mora brinuti
gdje je ona.
Od svega toga jako je važno ne zaboraviti slijedeće datume :
- obljetnice (vjenčanje, zaruke, prvi poljubac...)
- diplome
- njezine godine
- njezinn rođendan
- rođendan njene najbolje prijateljice (ali ne pokazati prevelikog
interesa u tom - samo spomenuti pravi dan)


A sad - kako žena može usrećiti muškarca?
1. dođe gola...
2. ...i donese hranu



| komentari (10) | print | # |

petak, 09.06.2006.

DOBRODOŠLI I DANAS


Bok ljudi!
Napravila sam plan za vikend. Sad vam se mogu javiti. Dolazi nam Febo Kurtović, prijatelj, moga muža, još iz srednje škole. Ne bum vam se stigla javiti jer imam puno posla. Moram se urediti, otići sa Jozefinom na manikuru, i svi skup idemo na špicu. Klotilda je otišla na selo gdje honorarno radi, kada su velika, neka ispitivanja, pa je neće biti do nedjelje navečer. Ostavila mi je jednu pjesmu za vas i rekla da vas puno pozdravim. Vi valjda znate tko vam ih šalje. I kome su namijenjene. Ona je u to uvjerena. Danas čitam u cajtungima da je neko djetešce zgrizel pes. O Bože dragi. Pa to je strašno. Čujte i mi imamo cucke. Ali da se to može dogoditi. Ja bi se mam odrekla svih žvotinja iz kuće. Pa kaj god moja seka pričala o tome. Ona vam životinje uvijek brani. Kaže da se ljudi treba čuvati, a ne živine. I još je jednom rekla kad smo hodale po groblju. Išle smo vam na grob naših roditelja. Bila je zima, večer i bile smo same. Opće ne znam kam je Jordan prešel da nije išel s nama. Mene vam je bilo jako strah. A ona kaže meni da se živih ljudi treba bojati. A ne mrtvih. Ma ima praf. Neki su ljudi zbiljam smeće. Ali ja svejedno sve više pazim na cucke. Ovo vam je KLOTILDINA pjesma. Nemam pojma zakaj piše ženi.


USPAVANOJ KRALJICI

Uspavana kraljice
Vladarice žudnje
Zaspala ljepotice
Trgni se, osmjehni se

Došao te probuditi
Došao te taći
Došao se tebi dati
Došao pronaći

Pozdravi ga s osmjehom
Osmjehni se pobjedom
Čekala si uspavana
Baš na njega ovog dana

On te ima snage nosti
On te ima volje prosit
Snovima ti cjelov daje
Dok mu oči žudnjom sjaje

On te budi, probudi se
On te ljubi, otvori se
Da ti daje, da te prima
Dodirima i mislima

Poljupcem te probudio
Osmjehom te otvorio
Podigao zaspale
Dotak'o oživjele

Zagrlio Ljubav vječnu
Utješio neutješnu
Nadu, beznadnoj je dao
U oči te pogledao

Mirisom te osvojio
Osmjehom te pridobio
Milošću te obasjao
Ljubalju sav zasjao

Nedirnutu dotakao
I od sreće zaplakao
Velika si, topla li si
Sama dugo bila ti si.

Sakrivena daleko
Od očiju i od misli
Sad si budna i još snena
Žudnjom silnom opijena

Sačuvana, njegovana
Narasla si čekanjem
U podnožju tvoga hrama
Stoji kao za te stvoren

Otvori mu, udostoj se
Pusti ga, osmjehni se
Toplinom ga ti privuci
I iz svijeta ga odvuci

U sve svoje odaje
I u more žudnje svoje
Sve mu čari svijeta daj
Nikad ga ne ostavljaj

Uspavanu pronaš'o te
Čekao je, tražio te
Sva mu blaga svijeta pruži
Toplim rukama ga tu zadrži

Svojom snagom ti ga krijepi
Sve mu daj u čas taj lijepi
Od svijeta ga očuvaj
Nikad ga ne napuštaj

Borio se samo za te
Zahvali mu, budi s njim
Neka sva ta čekanja
Nestanu u prah i dim

I na kraju tebi pjevam
Uspavana kraljice
Vladarice nagona
Robe svoga iskona.



Gledala sam danas nebo. Bilo je tako plavo, svjetlo plavo. A tek oblaci. Maleni grumenčići vate prekrasnih oblika. Nevjerojatnih. Jedinstveni u svojoj jednostavnosti. Čisti. Daleki a dostupni. Dopalo mi se jako. I to što vidjeh i spoznaja da još mogu uživati u tome. Da me može podići.



| komentari (21) | print | # |

četvrtak, 08.06.2006.

Dobrodošli na moj 13. jubilarni blog!

Ja sam Matilda Prponić. Rođena sam 6.9.69. Ne sjećam se u koliko sati. Udata sam i imam kćer Jozefinu. Koja ima 14 godina. Moj muž se zove Jordan. Pa da, kaj vam je smiješno? Jordan Prponić. Visok je 192 cm, težak 89 kg i dugačak 22 cm. A čujte, to je ipak podatak za unijeti. (osobito unijeti.) E tako on vam je vlasnik kafića.... ups. Skoro izlanuh. Znate ja sam već imala blog i prije. 12 puta. Ali uvijek nekaj izlnem pa moram ispočetka. Evo jednom sam opisala kak je u kafiću moga muža jedan dripec napravil skandal. A izletilo mi je i njegovo ime. A kaj se može. To vam je tak. (skoro mi je opet izletilo.) morala bih opet ptvarati blog, a tak mi je teško smišljati sva ona juzer imena i te gluposti. Znate već.
Znate ja vam imam sestru Klotildu. Mi smo blizanke. No ja sam ona lepa. Ona vam puno piše. Puno više od mene. Ja vam se sam zabavljam. Ja sam vam doma. Ne radim. Moj muž želi da ja uvijek budem spremna za njegov... no pa 22. Jel. Evo baš sad lakiram nokte. Uh, sad mi je zapeo. Di sam stala, aha kod Klotilde. Ja sam starija jedno 25 minuta. Ili manje. Tako nam kažu. Ma vraga oni znaju koja je prva zišla vun. Ja je jako volim. Ona vam je veterinarka. Po cele dane se bavi sam životinjama. Rekla je da je to izabrala jer joj je dost ljudi. A hm, ima ona pravo delati kaj oće. Kaj ne? Inače moj muž vam je bil ragbijaš, vaterpolista, karatista, ma svašta. Trenira po cele dane. Radil je i ko izbacivač. I on veli da mu je dosta ljudi. A ko zna. Morti i je. I tak, da ne duljim. Malo bum vam pisala ja, a malo Klotilda. Tek tolko da znate. Bumo vam napomenule koja je koja. Da vam bu lakše.



DRAGI MOJI! VRATILA SAM SE SAMO ZBOG VAS!!!!!!!!!!!!!!!!

UNDO ACTION

Pitala sam se jučer: Da postoji u životu „undo“ iliti tipka spasa (kad fulamo), da li bih postupila drugačije? I kada bih je upotrijebila? Mislim da ne bih. Sve što sam učinila bilo je pri punoj svijesti. Ne baš razumno, ali nije sve u životu dohvatno razumu. Uostalom sve u čemu sam fulalal nečemu me naučilo. I zato je vrijedilo i fulati. Osobito ako je bilo dobro dok je trajalo. A bilo je dobro. Pa čemu onda žaliti?
Čak sam čula izreku: Da je sve na ovom svijetu razumno, ništa se ne bi ni događalo.
Ne znam baš, al' ajde neka.

Obećala sam vam Patricijinu priču. Nisam zaboravila. Nitko nije vrijedan da zaboravim nju. Mojega maloga anđela. Moja kćer. Devet godina. Drugi put.

PRIČA O TRI SNJEGOVIĆA
Bila tri brata. Tri snjegovića. Jedan drugome do okrugle glavice. Prvi je imao na glavi cilindar, drugi slamnati šešir, a treći – lonac. Onaj sa cilinderom bio je silno umišljen pa nije ni sa kim razgovarao. A da je razgovarao ne bi stradao. Ovako se vjetar na njega naljutio i odnio mu šešir.
Drugi, sa slamnatim šeširom, rugao se onom siromašku s loncem. Dok jednoga dana nije naišla neka stara žena koja je rekla: „Tko je još vidio da snjegović nosi slamnati šešir. To je još dobar šešir. Biti će meni za ljeto. Kad zagrije sunce.“ To reče, skide slamnati šešir s njegove glave.

A što je bilo s trećim snjegovićem?
I tako ostade samo onaj snjegović sa loncem. Putem su naišla dva čovjeka. Jedan od njih nosio je fotografski aparat.“ Gle, ovo je pravi pravcati snjegović. Moramo ga fotografirati.“ Rečeno-učinjeno.

Slika snjegovića s loncem na glavi dospjela je u novine, a ona druga dva ostadoše kratkih rukava i nepokrivene glave.

Kraj


E, tako. I za kraj jedan stihić:

Neka ide dođavola tuga moja
Ne treba mi nikad više Ljubav tvoja.

Ja za danas toliko. Sutra ćemo ispočetka. Pusa svima blogerima.



| komentari (27) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.