Vjerovati radosti...

nedjelja, 27.08.2006.

Iv 6, 60-69

Donosim vam današnje evanđelje:

Mnogi od njegovih učenika čuvši to rekoše: "Tvrda je to besjeda! Tko je može slušati?" A Isus znajući sam od sebe da njegovi učenici zbog toga mrmljaju, reče im: "Zar vas to sablažnjava? A što ako vidite Sina Čovječjega kako uzlazi onamo gdje je prije bio?"
"Duh je onaj koji oživljuje,
tijelo ne koristi ništa.
Riječi koje sam vam govorio
duh su i život su."
"A ipak, ima ih među vama koji ne vjeruju."
Jer znao jeIsus od početka koji su oni što ne vjeruju i tko je onajkoji će ga izdati. I doda: "Zato sam vam i rekao da nitko ne može doći k meni ako mu nije dano od Oca."
Otada mnogi učenici odstupiše, više nisu išli s njime.
Reče stoga Isus dvanaestorici: "Da možda i vi ne kanite otići? Odgovori mu Šimun Petar: "Gospodine, kome da idemo? Ti imaš riječi života vječnoga! I mi vjerujemo i znamo: ti si Svetac Božji."

- 14:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 26.08.2006.

Samo tvoja ljubav, Bože

Lutao sam ovim svijetom,
sam bez cilja i bez nade,
umoran od svojih rana,
umoran od svih lutanja,
sve dok me tvoja ljubav, Bože,
nije dotakla, sve dok me tvoja ljubav, Bože,
nije podigla iz blata.
Samo tvoja ljubav može učiniti da sve procvjeta,
samo tvoja ljubav može upaliti nova svjetla,
samo tvoja ljubav, Bože!!!!

- 20:23 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 22.08.2006.

R.I.P., Varaždinskom biskupu Culeju

U subotu u 7:45 je umro naš Varaždinski biskup. Ovaj post posvećujem njemu. U njegovo sjećanje samo želim napisati ovo:

PA, DA MI JE I DOLINOM SMRTI PROĆI
ZLA SE JA NE BOJIM, JER TI SI SA MNOM OČE,
OČE, OČE MOJ,
PA, DA MI JE I DOLINOM SMRTI PROĆI
ZLA SE JA NE BOJIM, JER TI SI SA MNOM OČE,
TVOJ ŠTAP I PALICA TVOJA UTJEHA SU MENI.

Image Hosted by ImageShack.us

- 20:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 21.08.2006.

Ne brinite se tjeskobno za sutrašnji dan (Mt 6,34)

Ostani samo kod samoga sebe i ne trči prema van, trpi do kraja i ne traži nešto drugo! Mnogi, naime, to čine kad osjete ovu nutarnju bijedu: traže uvijek nešto drugo da bi izbjegli tjeskobu.
Ili se tuže, ili traže savjet kod učitelja, a time još više upadaju u zbrku.
Ostani gdje jesi te nipošto ne sumnjaj: poslije tame dolazi jarko sunce, blistav dan!!!!!

Ivan Tauler

- 22:03 - Komentari (6) - Isprintaj - #

nedjelja, 20.08.2006.

STATUT L&P-a



L&P STATUT


I. OPĆE ODREDBE


Članak 1.

Ovim Statutom određuje se: naziv, sjedište i područje na kojem djeluje Organizacija – Love & Peace ( u daljnjem tekstu L&P ili Organizacija); zastupanje, ciljevi, plan rada i razvoja L&P-a, prava, obveze, stegovna odgovornost članova, način objedinjavanja djelovanja nositelja aktivnosti, unutarnji ustroj L&P-a; tijela L&P-a, njihov sastav, ovlasti, način odlučivanja, uvjeti i način izbora i opoziva, trajanje mandata i odgovornosti članova; imovina i raspolaganje s mogućom dobiti; način stjecanja imovine te prestanak i postupak s imovinom u slučaju prestanka rada L&P-a.

Puni naziv udruge: Love & Peace
Skraćeni naziv glasi: L&P
Uz naziv na engleskom jeziku, L&P može koristiti i nazive na sljedećim jezicima:
-hrvatski: Ljubav i Mir ( LJIM)
-francuski: L'amoure et le Paix
-talijanski: Amore e Pace
-ruski: Ljubov i Mir


Članak 2.

L&P je decentralizirana organizacija s mobilnim sjedištem.
Organizacija ne djeluje u granicama, no podijeljena je na misije djelovanja prema pokrajinama.
Organizacija nema svojstvo pravne osobe i nije registrirana u Ministarstvu pravosuđa, uprave i lokalne samouprave.
Organizaciju zastupa Okrunjeni udruge.

Članak 3.

Radi što bolje povezanosti članova te funkcionalnijeg rada, L&P može osnivati svoje ustrojstvene oblike.
Ustrojstveni oblici Organizacije nisu pravne osobe.
Organizacija teži k objedinjavanju rada i drugih udruga u cilju promicanja ljubavi i mira u svijetu.


Članak 4.

Organizacija ima simbol znaka '&' koji zamjenjuje slova 'and'. U znaku se očituju slova 'L', 'P' koja tvore znak '&'.
Organizacija ima slogan: God's Love & Peace are the final quest.
Himna organizacije je svaka pjesma ljubavi i mira.


Članak 5.

Organizacija može surađivati i učlanjivati se u slične asocijacije i organizacije u zemlji (Hrvatskoj) i inozemstvu.

Članak 6.

Rad L&P-a je javan.
Javnost rada osigurava se i ostvaruje pravodobnim i istinitim obavješćivanjem članova L&P-a i putem javnog priopćavanja.
Članovi se o radu Organizacije obavještavaju elektroničkim medijima (Internet), dostavom pisanih materijala, te putem sjednica tijela Organizacije.



II. CILJEVI I DJELATNOST UDRUGE

Članak 7.

Cilj Organizacije je poticanje, razvoj i širenje ljubavi i mira, ujediniti svijet u ljubavi prema Bogu, stati u borbu protiv Nečastivog. Ostvarivanje cilja iz stavka 1. ovog članka L&P ostvaruje sljedećim djelovanjem:

- kritiziranje i komentiranje, pobuna i savjetovanje svakog članka neopravdano usmjerenog kontra Crkve, kršćanske i općereligijske tematike, bilo čega vezano uz to, morala, čovjeka kao Božjega stvorenja, prirode i okoliša, te L&P-a.
- Zauzimanjem za jadne, siromašne, usamljene, bespomoćne, vjernike, te sve one za koje se Isus prema Svetom Pismu zauzimao
- Redovitom molitvom, pjesmom i obraćanjem Bogu
- Vjernici su obvezni nastaviti ili obnoviti svoj vjernički život redovitim odlascima na mise, ispovijedima i vlastitom izgradnjom u vjeri i ljubavi prema Bogu
- Pravim iznošenjem informacija u javnost putem elektroničkih medija (Internet) u svezi Crkve i L&P-a
- Okupljanjem što veće broja članova, organiziranjem po potrebi i želji prosvjeda, skupova, grupnih molitvi


II. ČLANOVI L&P-a, PRAVA, OBVEZE I STEGOVNA ODGOVORNOST ČLANOVA

Članak 8.

Članstvo u L&P-u je redovno.
Članovi Organizacije jesu fizičke osobe.
Članovi L&P-a mogu biti i druge organizacije i članovih organizacija koji djeluju na istom području.
Članovi Organizacije mogu biti i strane fizičke i pravne osobe, koje podržavaju djelatnost Organizacije.
Članovi L&P-a moraju Odboru dostaviti e-mail adrese, ime i prezime, grad i državu kao obavezno, te godine, opis svog statusa kao vjernika, te adresu mrežne stranice koju uređuje ako ju ima, kao neobavezno.
Unutar Organizacije je zabranjeno vrijeđanje Boga, Crkve, Svetoga Pisma i svega što ima veze s njima. Rasprave o njima su dozvoljene.
Ateisti, sotonisti i sektaši ne mogu biti članovi.

Članak 9.

Odluku o primanju u članstvo donose Okrunjeni i/ili Dragulji okrunjenog s mogućnošću da se da bilo kojem članu mogućnost da i izvan ta dva tijela donese odluku o primanju u članstvo.
Okrunjeni u zajedništvu sa Draguljima okrunjenog donosi odluku o obliku, načinu i vođenju registra članova, te da li će se registar voditi.

Članak 10.

Prava i obveze članova su:

- biranje i izbor u tijela Organizacije
- aktivno sudjelovanje u izvršavanju ciljeva L&P-a i ostvarivanju njenih djelatnosti
- čuvanje ugleda L&P-a
- obavještavanje o radu L&P-a i njegovih tijela te o materijalno financijskom poslovanju ako ono postoji
- predlaganje, mišljenja i primjedbe na rad Organizacije i njenih tijela;
- poticanje i pridržavanje unapređenja djelovanja;

Članak 11.

Članstvo u L&P-u prestaje:

- prestankom djelovanja Organizacije
- priopćenjem člana Okrunjenom ili Draguljima okrunjenog
- isključenjem

Članak 12.

Član L&P-a može biti isključen iz Organizacije ako prekrši ili ne poštuje odredbe Statuta ili ugrozi interese, sigurnost i ugled L&P-a ili prouzroči ozbiljnu štetu Organizaciji i njenim članovima.
Odluku o isključenju donosi Odbor koji se sastoji od Okrunjenog i Dragulja okrunjenog. Isključeni član ima pravo žalbe Biserju Krune koji predstavlja i Sud časti. Rok podnošenja žalbe je 2 dana nakon isključenja ( 48 h). Biserje Krune odlučuje o žalbi prvim zasjedanjem, a ako to ne bude u roku 2 dana, rok žalbe se produžuje do kraja prve sljedeće sjednice.


III. TIJELA ORGANIZACIJE

Članak 13.

Tijela Organizacije su:

1. Okrunjeni
2. Dragulji okrunjenog
3. Biserje Krune
4. Odbor (Okrunjeni, Dragulji okrunjenog)
5. Sud časti (Biserje Krune)
6. Druga povremena tijela

Članak 14.

Okrunjeni L&P-a

Idejni začetnik, osnivač Organizacije, njen provoditelj i zaštitnik. Najviše tijelo L&P-a. Donosi sve važnije odluke, no svaka se odluka može dati na glasanje u kojem sudjeluju svi članovi Organizacije. Pobjeda većine odnosi sudbinu odluke. Većina predstavlja više od 51% glasova. Postoje pozitivni, negativni i suzdržani glasovi. Okrunjeni ne glasa u tim situacijama. Okrunjenog se također može smijeniti glasanjem ukoliko se ustanovi da radi protivno interesima Organizacije, ili ukoliko on nije po interesu većine. Okrunjeni odlučuje o načinu rada Suda časti. Nema mandata.

Članak 15.

Dragulji okrunjenog

Najbliži suradnici Okrunjenog, imaju pravo donositi važnije odluke s pristankom Okrunjenog. Imaju pravo učlanjivati i isključivati članove. Svaka se njihova odluka može dati na glasanje koje se provodi po istom principu navedenom u Članku 14. Dragulji okrunjenog u tom slučaju nemaju pravo glasa. Može ih se smijeniti od strane Okrunjenog, no i ta se odluka provodi na glasanju po istom principu navedenom u Članku 14. Dragulji okrunjenog nemaju pravo glasa pri tom glasanju. Nemaju mandata. Njihov maksimalan broj je troje. Može ih biti manje. Provode odluke Okrunjenog. Tri su titule Dragulja okrunjenog. Smaragd, Dijamant i Rubin.

Članak 16.

Biserje Krune

Predstavljaju ujedno i Sud časti. Provode odluke Odbora.Njihov maksimalan broj je dvadeset. Može ih biti manje. Nemaju mandata. Glasanje koje provodi Sud časti se provodi tako da se za odluku mora skupiti više od devet glasova. Ukoliko glasova bude jednako, pozitivnih i negativnih, presuđuje Odbor.

Članak 17.

Odbor odlučuje o odlukama koje su dobile jednak broj pozitivnih i negativnih glasova.
Postavlja predstavnike misija, te odlučuje o njihovim mandatima. Odbor donosi izmjene Statuta, samostalno ili na prijedlog Biserja Krune. Prijedlozi Biserja Krune se ne moraju prihvatiti. Odbor nema mandata.

Članak 18.

Druga povremena tijela uspostavljena od Odbora traju dok ih ne ukine Odbor. Mogu se predložiti za trajna tijela. O pravima privremenih tijela i novih trajnih odlučuje Odbor.

Članak 19.

Ukoliko dođe do smjene bilo kojeg člana tijela, do novoga imenovanja mora doći na prvoj sljedećoj sjednici. Odbor i Biserje Krune predlažu maksimalno trojicu kandidata, od kojih se izabire onaj koji dobije najveći broj glasova.


IV. IMOVINA L&P-a, NAČIN POSLOVANJA I OBAVLJENJE ORGANIZACIJSKIH, FINANCIJSKIH I ADMINISTRATIVNIH POSLOVA

Članak 20.

Ukoliko Organizacija krene sa financijskim poslovima, svi prihodi će ići u L&P riznicu, koji će se koristiti za dobrotvorne svrhe te izgradnju Organizacije. Naknadni pravilnik o ovomu ima biti donijet ako dođe to financijskih poslova. O administrativnim i organizacijskim, kao i o financijskim poslovima, odlučuje Odbor.

Članak 21.

Tumačenje odredaba Statuta daje Odbor.

Članak 22.

Sva unutarnja pitanja Organizacije, kao i druga pitanja koja nisu uređena Statutom, a zahtijevaju podrobnu razradu, uređuju se općim aktima koje donosi Odbor.


VII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 23.

L&P prestaje djelovati odlukom Okrunjenog. Ukoliko preostali članovi žele nastaviti njegov rad, mogu ga obnoviti sa cjelokupnim preuzetim Statutom, dopušteno im je mijenjati ga.

Članak 24.

Ovaj Statut stupa na snagu danom donošenja. Statut potpisuje imenom i prezimenom, oznakom vlasti u Organizaciji i svim titulama iz privatnoga života donositelj.

Okrunjeni Kruno Stjepanović, srednjoškolac.

Dana 20. kolovoza 2006.


Indigo Touch By L&P

- 17:37 - Komentari (15) - Isprintaj - #

Statut L&P-a

Ukoliko se još netko od vas sjeća L&P-a, vrijeme je da se podsjetite. Donijet je Statut kojim se određuje djelovanje i rad organizacije. Stoga svi zaintersirani i oni drugi, ukoliko želite svratite na moj blog Indigo Touch by L&P i izvidite situaciju. Htio sam staviti Statut na naš zajednički blog Vjerovati radosti, ali nisam znao kako ćete reagirati pa nisam. Ostavljam tu mogućnost za ubuduće, ako netko izrazi želju. Ukoliko vidite pogreške u Statutu (a vjerojatno ih ima), javite mi. BVB

Indigo Touch by L&P

- 16:55 - Komentari (6) - Isprintaj - #

petak, 18.08.2006.

Nitko nije rekao da će život biti lagan

Znate li da u Hrvatskoj na 100,000 ljudi 27 mladih osoba počini samoubojstvo. Taj broj ne bi bio znakovit da nije alarmantan jer svaki dan neka malodobna osoba u Hrvatskoj okončati će samovoljno svoj tek otpočeti život. Prema toj okrutnoj statistici nalazimo se u samom vrhu u Europi. Postavljam pitanje, što mi možemo kao pojedinci, ali i kao društvena zajednica učiniti da takove statistike nestanu ili se u najmanju ruku smanje?
U životu često puta postoje opravdani razlozi za sumnju i razočaranost. Životne brige, problemi i nevolje ponekad nas prisiljavaju, iako to ne bismo htjeli, da na život gledamo kroz prizmu bezizlaznosti. Pročitani stihovi iz Objave otkrivaju lijek za takove trenutke i pomažu da negativne misli u trenutcima beznađa pretvorimo u pozitivne te idemo dalje kroz život svjesni činjenice da ono što život čini životom je potreba da se hvatamo u koštac sa životnim izazovima i pobjeđujemo.

Povjerenje u Svemogućeg, onima koji se Njemu predaju vjerujući da će im pomoći stvara pouzdanje i pomaže da se prebrode mnoge životne neprilike i kušnje. Bog je vječan i nepromjenjiv, izvor snage onima koji se Njemu utječu, ta utjeha zapravo vraća snagu i pomaže da vidimo izlaz iz situacije kada nam se ona čini bezizlaznom. Pouzdanje u Boga smisleno je i zbog činjenice da je Bog vječan, što pojednostavljenim rječnikom znači da nema početka i kraja, a takvog sudruga dobro je imati uza sebe.

Tijekom ljudske povijesti ljudi su se često puta nalazili u bezizlaznim situacijama, nisu svi i nisu uvijek zazivali Boga u pomoć, ipak oni koji su iskreno prizvali Boga u pomoć nisu se razočarali... Oni su iskusili da su istinite riječi zapisane u Svetomu pismu i doživjeli da im se snaga vratila...

Možda poznajete nekoga komu je život na rubu ponora, možda ste i vi u takovoj situaciji, želim Vam prenijeti poruku iznesenu u jednoj ilustraciji: ''Čovjek je odlučio savladati visoku planinu. Pripreme su bile duge i mukotrpne. Konačno je došao dan za početak uspinjanja. Savladavanje je bilo vrlo teško, mnogo problema tijekom puta, mnogo prepreka, loše vrijeme, poteškoće zbog toga što je povrijedio nogu tijekom uspinjanja. U nekoliko navrata je mislio odustati i vratiti se nazad, razmišljao je kako se više nikad neće baviti planinarstvom. Konačno nakon više dana i mnogo sati mučenja popeo se... Tu nije bio kraj, nego predivan početak, pogled koji je dosezao u daljine, predivna panoramo koja se pružala odjednom mu je vratila snagu i uvjerila ga da se putovanje isplatilo...''

U životu je puno puta teško, ponekad mukotrpno, povremeno i mučno ipak sve ima svoj smisao, a život svrhu. Zato, nemojte odustajati, idite naprijed...



Neurotransmiter

- 12:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 16.08.2006.

novosti

Evo, vjerujem da smo svi lijepo proveli jučerašnji blagdan. Svatko na svoj način. Sada se javljam s par novosti za one koji ne znaju što raditi do kraja praznika (iako se uvijek nešto nađe:). Mi djeca za jedinstvo organiziramo nekoliko događaja i voljeli bismo da nam se pridružite.
U subotu 19. 8. djeca i mladi pokreta fokolara priređuju međunarodno sportsko druženje od 16-19 sati u Križevcima, F. Račkog (iza katedrale). Više informacija možete saznati na broj telefona 098/398-140 ili na e-mail adresi dmpf@zg.t-com.hr .
A 25. 8. organiziraju koncert na glavnom Križevačkom trgu u petak u 20 h, ulaz besplatan!
Dođite, garant će bit super :)

yours truly, minervas

- 21:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 15.08.2006.

Uznesnje Marijino i današnji svijet

U drugoj polovici ljeta slavimo blagdan za kojega bi bilo vrlo zanimljivo utvrditi koliko katolika doista zna što slavimo. Blagdan je to kojega popularno nazivamo 'Velika Gospa'. Većina jako dobro zna da se imenica Gospa odnosi na Mariju, Isusovu majku. Ali kako objasniti što znači ono 'velika'. I onda uzmemo katolički kalendar i otkrijemo da se blagdan zapravo zove: Uznesenje Marijino na nebo. Au, a što to znači? Aktiviramo neka znanja i sjetimo se, kad čovjek umre, tijelo pokopamo, a vjerujemo, duša susreće lice Božje i razumije ide li u raj, čistilište ili pakao. Ako je tako, a što je onda tu tako važno? Znamo da je Marija bila dobra i sigurni smo da joj je duša u nebu. Pa što, valjda je i mnogim drugima koji su bili vjerni Bogu. E, a onda saznamo da nas Crkva uči kako je Marija, dušom i tijelom, uznesena na nebo. Tijelom? A mi bili uvjereni da je tijelo ono nešto materijalno, određeno za propast. Pa kad, mi stariji, pogledamo na kioske, TV i tko zna gdje, onda zaključimo: «Sve će to crvi pojest!». I što je na kraju taj blagdan, nešto što je vrijedilo za tamo neke ili nešto što govori i nama, danas?!



Pokušajmo malo razmisliti ima li nečega što bismo mogli razumjeti, sebe obogatiti i razveseliti. Nosi li istina o Marijinom uznesenju na nebo dušom i tijelom neku poruku za naš hod ovom zemljom, smrt na njoj, a onda i susret s Gospodinom? Jer, sve to pripada zajedno i sve nas to čeka. A i još nešto.



Marija je dala tijelo Sinu Božjemu. Svaka Isusova stanica, sve tjelesno, dobio je od nje. Ona je tim tijelom molila, radovala se i plakala, milovala i odgajala svoga sina, kuhala, prala, spremala i pomagala. Tim je tijelom dobro činila. Duša bez tijela to ne može. I ako duša naginje ka dobru, tijelo je ono koje to dobro čini. Ako duša prianja uz Boga, tijelo je ono po kojemu se to stvarno događa. Zato nas Crkva uči da je čovjekovo tijelo hram Duha Svetoga. Ne samo Marijino. Ona je potpuno ostvarila tu istinu, ona ju je živjela, dan za danom. U djetinjstvu, mladosti, materinstvu, svemu.



Naša su tijela hramovi. Od krštenja. U njima prebiva Bog ako ga sami ne istjeramo. Je li nam ikada palo na pamet stati pred ogledalo i tako razmišljati? Jesmo li ikada pogledali u drugu osobu, dobro pogledali njegovo ili njezino tijelo i pomislili: 'Gle hrama u kojemu prebiva Bog'?



Sumnjam da jesmo. A bilo bi dobro i korisno za svakoga od nas. Jer hram je lijep i dostojanstven i svet zbog Božjeg boravišta, a tek onda zbog onoga kako je uređen. Toliki, ili je bolje reći, tolike se danas muče zbog izgleda svoga tijela. Užasno ih brine što ono tako jasno pokazuje propadljivost, na svaki način bi željeli zadržati trenutak punoga sjaja. Kako gledamo na svoje, tako i na tuđe tijelo. Često trenutačni sjaj tako okupira da hram počinjemo pretvarati u boga. Tako umjesto da vidimo čovjeka koji jest duša i tijelo, mi ga svodimo samo na tijelo. A onda i to tijelo više nije netko, postaje nam nešto. Nešto je predmet koji ima svoju korisnost. Kada od predmeta nema više koristi, slomi se, potroši, izobliči, bacamo ga. Tako počinjemo postupati i s tijelom. Tu više ne vidimo osobu, vidimo samo predmet i razmišljamo kako tim predmetom ostvariti čim veću dobit, profit. Predmetom – tijelom (čovjekom) ostvariti predmet – novac.



Razmišljajući o tijelu, razmišljamo o propadljivosti, prolaznosti. Gledamo kako starimo, dobijamo bore i trbuhe, hvataju nas ove i one boleštine. Padamo u napast vjerovati da je samo duša određena za vječnost. A ipak, Vjerovanje nas uči: «…vjerujem u uskrsnuće tijela…» Kako to čudno zvuči! Ono što vidimo da propada, određeno je za vječnost. Ne znamo kako će to biti, izgledati. Ali vjerom znamo da će to biti o sudnjemu danu. Naša će tijela podijeliti onu vječnost koju duša upoznaje osobnim susretom, oči u oči, sa sucem svakoga od nas, Kristom Gospodinom. Jer tijelo je ostvarivalo naume duše, dobre i zle. U vječnosti, ostvarivat će naume našeg konačnog izbora – dobra ili zla.

Vjerujemo: naša će tijela ostvarivati radost i užitak Božje blizine ili užas i patnju Božje daljine koju smo sami izabrali.



Ne zaboravimo: tijela su naša hram Duha Svetoga, u vječnosti ostvarenog u potpunosti, u čemu Marija već živi, ili razoreni hramovi istjeranoga Boga.

Izbor je naš!




- 18:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 13.08.2006.

NOVI ZAVJET

Često uzmem u ruke Sveto pismo i nasumce otvorim neku poslanicu. Evo donosim vam ono što sam danas otvorila:
"Ne sudite i nećete biti suđeni. Ne osuđujte i nećete biti osuđeni. Praštajte i oprostit će vam se. Dajite i dat će vam se; mjera dobra, nabijena, natresena, preobilna dat će se u krilo vaše jer mjerom kojom mjerite vama će se zauzvrat mjeriti." (Lk,37-38)

- 11:58 - Komentari (7) - Isprintaj - #

subota, 12.08.2006.

Velika Gospa

Petnaestog je Velika Gospa i u Osijeku se organizira hodoćašće u Aljmaš. Ako ikako možete, peporučam vam da se uključite. Imate više informacija na ovoj adresi: --->link here<---

Image Hosted by ImageShack.us

minervas

- 16:24 - Komentari (6) - Isprintaj - #

petak, 11.08.2006.

Save Viktor

Dobio sam nedavno mail, s pozivom za pomoć dječaku Viktoru. Grupa ljudi, jako se trudi na mnogo različitih načina da pomogne Viktoru. Molim vas da pročitate ovaj tekst i pomognete na način na koji možete. Navedeno je više razlicitih načina.

Image and video hosting by TinyPic

Viktor je šestogodišnji (rođendan mu je bio 4.8.) dječak iz Sarajeva,koji ima tešku bolest-tumor nadbubrežne žlijezde i treba ići na operaciju. Takvu operaciju nitko ne radi kod nas, pa mora ići u bolnicu u Njemačku. Tamo su obećali da će ga primiti, kada skupe 100 000 eura, operacija Ukupno košta 250 000 eura. Postoji cijeli niz ljudi, koji pomažu Viktoru i svatko novi je itekako dobrodošao.Do sada je skupljen dio potrebnog novca.

Kako se može pomoći:

1. Šaljite dalje ovu poruku preko e-maila, posjetite web stranicu www.saveviktor.com i stavite link na svoj blog,internet stranicu da drugi posjete tu stranicu i saznaju više o Viktoru. Ako poznate nekoga na televiziji, na radiju, zamolite ga da napravi reportažu o Viktoru.

2. Ako živite u BIH,možete nazvati donacijski broj telefona 094/292 018 i darovati nešto novaca.

3. Možete uplatiti novac na žiro-račun Procredit banke:
-za BIH 194-101-47547001-18
-izvan BIH (u eurima) 194-101-4754701282

4.U planu je humanitarni koncert u Zagrebu, pa dođite, kupnjom ulaznice pomažete Viktoru. Ne zna se još kada će biti koncert, ali vjerojatno će se ćuti u medijima. Trenutno, traže one koji su voljni nastupiti.

Njihov slogan je :”Na ovom svijetu, postoje dvije vrste ljudi. Oni sa velikim srcem,spremni da pomognu djeci i oni drugi.”

- 21:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Posljednje stvari

Ne boj se smrti. Već je sada velikodušno prihvati: kad Bog hoće, kako hoće i gdje hoće.
Budi sasvim siguran, doći će u vrijeme, na mjestu i na način koji je za tebe najbolji, poslana od tvojega Boga Oca.

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 10.08.2006.

6 portreta vjernika

Ovih šest tipova
služe nam kao pomagalo
za bolje razumijevanje vlastitoga ponašanja,
kao i ponašanja drugih.

Da bismo se pravilno postavili,
treba razumjeti što se događa.
Nitko se nemože pohvaliti da je potpuno i samo on ostvario neki od ovih porteta. Osobna stvarnost je šarolikija, izmješanija.

A prije svega,
tijek našeg življenja neprestano se kreće između ovih polova: religije, ateizma i vjere.



Vjernik iz straha


...ili točnije, poznatije: integrist. Strah je ono što u dubini pokreće njegov odnos prema Bogu. Stoga je izuzetno važno da se između Boga i čovjeka postavi tvrđava – Crkva: ustanova čvrsta, nepromjenjiva i neuklonjiva; ima hijererhiju koja svoju vlast lako iskazuje znakovima posvećenog staleža: odjećom, govorom, znanjem...; ima Zakon (stvari koje treba vjerovati, stvari koje treba činiti, osobito, koje ne treba činiti, obrede koje treba slaviti, molitve koje treba izgovarati...), koji je također nedodirljiv i neuklonjiv. A da se dokraja istjera strah, ta zajednička sudbina svih ljudi u njihovoj krhkosti, potrebno je da ta Crkva bude netolerantna i da izriče anateme – što u čovjeku konačno uspostavlja sigurnost da je pravedan, da se nema čega bojati, da je određeni pothvat pred Bogom uspjeh, budući da će se božanska kazna oboriti na druge.
Ima također onih kod kojih je strah odviše dubok: oduzeti im tu Crkvu – tvrđavu za njih bi značilo oguliti ih i predati bez zaštite njihovu strahu. To oni ne bi podnijeli; oni bi rekonstruirali tvrđavu.
Temeljni binom jest Zakon i Kazna: 'Ako ne budete molili, kod nas će također nastupiti katastrofe; ako ne budeš išao na misu, Bog ti neće pomoći da nađeš dobru suprugu,...' U raznim stupnjevima uvijek se obistinjuje Pavlova riječ: to su izvrsni vjernici, imaju žarku revnost Božju, ali se varaju gledom na Boga (usp. Rim 10,2).
U ovoj kategoriji ne treba zaboraviti političke vjernike. Kao vuk preobučen u janje, oni podržavaju integrizam, o Bože, nipošto iz potrebe da se sami pokore Zakonu, nego zbog usluge koju ta religija pruža održavajući društvo u hijerarhijskom redu, a dobri narod u strahu i pokornosti.



Egzistencijalni ateist

To je reakcija na religiju iz straha, najčešće burna, zato što se čovjek time oslobađa otuđenja i zato što se takvo oslobađanje nikada ne događa bez muke i bez mržnje. Ono se odvija u različitim oblicima: kao bolna i tjeskobna mutacija u visokoj adolescenciji ili na početku zrele dobi, kao laka i očita osvještenost već od početka adolescencije il kasnije, također kao brutalna i neočekivana pobuna izazvana nekim događajem, što otkriva vrlo staru zasićenost.
Egzistencijalni ateizam je odbijanje da se čovjekova želja prepusti nekoj vanjskoj moći koja ga otuđuje zakonom (što treba i što ne treba činiti da čovjek bude kako treba) i strahom (što će biti ako ne budemo kako treba). Ta snaga za odbijanje je podjednako sam Bog kao i religiozni aparat koji upravlja ovim ciklusom straha i u njemu drži čovjeka, a to su: zakon, grijeh, krivnja, strah, pokornički obredi... to je također odbijanje da se ljudska egzistencija zatvori u binom: zakon – kazna, ili grijeh – milost, da ju se izopači u neku vrstu tjeskobnog hodanja kroz minska polja.
Egzistencijalni ateizam je htijenje da se ljudsku egzistenciju otvori svim ljudskim vrijedostima, budućnosti, eksperimentiranju, osobnoj budućnosti, sumnji, istraživanju, odgovornosti, stvarnim danostima života, slobodi.
Egzistencijalni ateizam je, konačno, odbijanje da se čovjeka prepusti nekom hipotetičkom bogu, nekim religioznim dužnostima koje ga odvajaju od njegovih pravih ljudskih dužnosti, nekom religioznom vjerovanju koje ga odvraća od njegova angažmana i od njegove odgovornosti za budućnost svijeta.


Vjernik korisnoga

Vjernik korisnoga visoko štuje obred: to mu daje snagu da pridobije Boga i da iznudi korisnu pomoć: da nađe stan, posao, zdravlje...
Boga se prvenstveno gleda sa stajališta korisnosti.
Ova religija funkcionira na temelju sasvim jednostavne pogodbe, zamjene, razmjene, katkada potpomognuta vjerovanjem u magičnu vrijednost obreda. Javlja se također u vrlo različitim oblicima. Neki redovito njeguju religiju iz koristi: 'prakticiraju', održavaju dobre odnose; nikad se ne zna kad nesreća može banuti; čovjek se ne smije naći u situaciji da nije 'dostojan', odnosno , dovoljno 'dostojan'. Drugi joj se vraćaju sporadično, osobito kad se zbog kakve nevolje, bolesti ili neuspjeha opet pojavi čovjekova krhkost i s njom bezumna nada da će se naći ublažujući obred.
Ali, korisno nije smo u poručju fizičkoa ili ekonomskoga: zdravlja, posla, uspjeha. U naše doba javlja se u sasvim novim dimenzijama, koje su nam otkrile društene i psihijatrijske znanosti. Obred je potreban da se ustanovi socijalna osobnost jedne zajednice, da pojedinci uzmognu usvojiti tjeskobne tajne velikih postaja života: rođenja, inicijacije, ženidbe, smrti.
Izbjeći nervozu, osobnu ili kolektivnu, također je korisno.


Praktični ateist

Praktični ateist napušta religioznu praksu počevši od adolescencije, ili kasnije, malo-pomalo ili pak bolnim obratom nakon nekog osobito teškog neuspjeha; traganje za korisnim, dakako, ostaje, ali se usmjerava prema pravim sredstvima efikasnosti. Kod drugih se religiozna dimenzija još tolerira, ali samo u onoj mjeri u kojoj se konkretizira kao pobožnost i kao konkretna efikasnost. Religiozna praksa je potpuno napuštena kao beskoriana: ta on proizlazi iz potpunog neznanja o funkcionaronju stvarnosti, iz naivne želje da se izađe iz ljudske situacije koja se sastoji istodobno od snage i od nemoći – uostalom, tu ima toliko motivacija kojima se religiozni službenici znadu služiti, tako oni misle, za obavljanje unosnog zanimanja. Od male svijeće od jednog franka do velike financijske operacije šefa sekte koji obećava ozdravljenje, obilje je primjera koji opravdavaju ovu kritiku religije i , na žalost, blokiraju te ljude na ovoj sterilnoj razini reakcije.



Malovjernik

Ovi tipovi koje pokušavamo opisati u stvarnosti su vrlo zamršeni. Religija straha i religija korisnoga ne isključuju se: može ih se miješati, one mogu prelaziti jedna u drugu. Religija i ateizam također se ne moraju jednostavno isključivati: miješaju se dakle ostaci religiozne prakse, ostaci kritike i odbijanja, pa čak i elementi vjere. Pavi koktel! U ovom razdoblju kritike, sumnje, nesigurnosti i verbalne žestine jednog mišljenja protiv drugoga, malovjenik je vjerojatno najrašireniji tip. Njegova je glavna osobina: nelagodnost. Njegov je položaj: između dva stolca. On još moli, ali točno službenu molitvu, pribiva nedjeljnoj misi, jer se još boji smrtnoga grijeha. On ostaje u Crkvi, ali samo onoliko koliko je potrebno da se ne poruše mostovi, nikad se ne zna. Tvrdi da je vjernik, ali time označuje krhotine nekadašnjeg znanja koje imaju vrlo malo veze s njegovom stvarnom egzistencijom. On može biti čak i svećenik, ali on se jednostavno drži uloge, jezika u kojem on osobno nije prisutan.
Okolina je takva da se vjernik, u ovom ili onom trenutku, neizbježno nađe išćupan iz mirne očitosti religije. I osjeti se 'malovjernim'. Malovjernost je nestabilno i prolazno stanje. Iz malovjernosti se treba uputiti prema vjeri.


Vjernik

To je zadnji portet iz naše galerije. Ipak, nemojmo od vjernika načiniti osobu definitivno ukorijenjenu u vjeri. U stvarnosti realni čovjek kruži između tri pola: religije, ateizma i vjere. Obraćenje se ne postiže jednom zauvijek, iako je točno da se napredovanjem u istini, iskustvu, pa dakle i u nekoj sigurnost, gradi i malo-pomalo prelazi u obitavalište, gdje se stanuje i gdje se može primati. Spokojno.
Ni vjera također u sebi nije neko okamenjeno stanje. Ona poznaje sigurnost, ali ne bezbrižnost. Ona je strujanje, kretanje, ulaganje života s njegovom tajnom i njegovom stvarnošću. Ona je neiscrpno vrelo i beskonačna avantura. Ona je središte i obzor, ali i hod u nesigurnoj ravnoteži. Ona je snaga i sigurnost, ali i krhkost i ranjivost. Ona je živo iskustvo o životu, o kruženju života koji je biblijska povijest, neprekidno ponavljanom shemom, već dovoljno opisala. Za vjernika ovaj čas nema drugog portreta, osim lica Zakejeva koji silazi sa svoje smokve.


(Francois Varone 'Nevolje s odsutnim Bogom')


(objavila. škorpion)

- 10:39 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 09.08.2006.

Slavite Boga

Image and video hosting by TinyPic


- 20:47 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Ženska mreža protiv slobode govora


Tražimo od Vlade da članovima raznih tijela koje osniva ne dozvoli javni istupe koji bi Vladu mogle dovesti u vezu s inicijativama kojima se želi zakonom zabraniti pobačaj.

Također tražimo da se iz javnih ustanova koje brinu o reproduktivnom zdravlju žena uklone promidžbeni materijali koji moralno ili vjerski vrednuju korištenje kontracepcije, medicinski pomognute oplodnje i pobačaj.

Preuzeto sa www.zenska-mreza.hr

Neurotransmiter

- 16:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 08.08.2006.

Sveti Dominik

Sveti Dominik osnivač je dominikanskog Reda, zaštitnik grada Bologne, od tuče i groznice.

Rodio se u 12. st. u Španjolskoj. Za vrijeme studija filozofije i teologije pokazao je da ima puno suosjećanja s tuđom nevoljom – vladala je velika glad i on je prodao svoje skupocjene knjige kako bi nahranio siromašne. Rekao je: «Zar ću ja nad tim životinjskim kožama (na čemu se tada pisalo) čučati dok moja subraća umiru od gladi?».
Nakon što se dao zarediti za svećenika, putovao je u Rim. Međutim, u Francuskoj je poželio postati misionar jer je čuo da se na tom području širi krivovjerje. On i njegovi misionari prolazili su naseljima skromno odjeveni, te su postili, molili i propovijedali, te pružali pomoć narodu.
Godine 1215. Dominik je po pravilima svetog Augustina osnovao zajednicu propovjednika – siromaštvo i studij bili su temelj njihova reda, a zalagali su se za obranu prava Katoličke crkve i za vraćanje crkvi onih koji su se od nje udaljili. Papa Honorije slijedeće godine potvrdio je Red dominikanaca. Nakon toga red se proširio cijelom Europom. Nastali su i ženski dominikanski samostani.
Nažalost, od teške bolesti preminuo je 1221. godine. Papa Grgur IX., koji je kao kardinal bio nazočan njegovom sprovodu, već 13 godina nakon njegove smrti proglasio ga je svetim.

Načelo svetog Dominika: «istinu koju propovijeda mora propovjednik temeljito poznavati, mora biti vjerodostojan, a to će biti ako svojim životom pokaže da i sam čvrsto vjeruje u ono što drugima naviješta, a jer je Božja pomoć nužna, treba usrdnom i postojanom molitvom njegovu milost isprositi».

Sretan imendan svim Dominicima!

Image Hosted by ImageShack.us

- 00:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 07.08.2006.

Ne boj se

Ne boj se, jer ja sam te otkupio,
imenom sam te zazvao, ti si moj,
jer dragocjen si u mojim očima,
vrijedan si i ljubim te ja.

Kad preko vode prelaziš neće te preplaviti,
kad kroz vatru prolaziš neće te opeći,
i kada vjetrovi navale na te da te obore,
nećeš se srušiti,
JER S TOBOM SAM JA!!!

- 22:06 - Komentari (5) - Isprintaj - #

nedjelja, 06.08.2006.

Ženska mreža za anti-natalitetnu politiku

Zahtijevaju....
- medicinski siguran i besplatan pobačaj u svim županijskim bolnicama, oštre i lako provedive sankcije za one koje to odbijaju na zahtjev žene učiniti
- dostupnu i besplatnu kontracepciju prema izboru žene
- lako dostupnu sterilizaciju i umjetnu oplodnju
- javnu kampanju o važnosti upotrebe kontracepcije i zaštiti od spolno prenosivih bolesti
- besplatna savjetovalište o kontracepciji
- liberalni spolni odgoj u vrtićima, osnovnim i srednjim školama
- ginekologe/inje koji/koje poštuju potrebe žena i ne nameću svoje osobne stavove i moralne i religijske norme

Feministice su očito zabrinute zbog velikog postotka nezaposlenih pa to namjeravaju riješiti smanjenjem
broja stanovnika.Na jedan posao pretendira ponekad čak i više od 10 ljudi.
Danas ljudi traže posao, a provođenjem ovog programa za 35 godina posao će tražiti ljude.
''Manje ljudi,manje nezaposlenih'' je moto feminističkog gospodarskog plana za našu zemlju u idućih 35 godina.

Preuzeto s www.zenska-mreza.hr

Neurotransmiter

- 22:59 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ISKUSTVA S VRHOVA

U penjanju na visoku goru odrvenjele noge zastaju i gubim dah. Tko da povjeruje u preobrazbu – tako nestvarnu? Penjaču je jedina stvarnost brijeg. Obzori su sanje, gotovo prividi, tada kada smo brdu u podnožju. Pa ipak bi valjalo vjerovati onima koji su se uspeli do vrha, već i zbog toga što nam je zadana ista čežnja za obzorom. U njemu se napori odjednom gube u nestvarno – stvarni svijet svakodnevne preobrazbe privida.

Tu negdje, u prostorima zanosnih vrhova Ti postaješ jedini svet u mojim mislima i ja Ti ponavljam: ''Dobro nam je ovdje biti, Gospodine!''

Danas u svojim dolinama nosim Tvoj biljeg i primičem se pragovima Obzora u kojem su iskustva s vrhova jedina stvarnost, a Ti posve, posve svijetao, preobražen i bijel poput snježnih planinskih vrhova.

Anton Šuljić


triptih

- 14:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 04.08.2006.

Sveti župnik arški

Sv.Ivan Maria Vianney je jedinstven svećenik,uzor i zaštitnik župnika,jedan od najboljih svećenika svih vremena.Blagdan mu je 4.kolovoza.Bio je imenovan župnikom u francuskom gradu Arsu,gdje su ljudi posve se zapustili u vjeri,dok tamo nije došao on i preporodio to mjesto,tako da je postalo nadaleko poznato. Ars je i danas poznato proštenište u koje svake godine na grob svetog župnika dolazi velik broj hodočasnika, možda i do 300.000. Za veće je skupove sagrađena velika podzemna crkva u koju može stati velik broj vjernika. Zahvaljujući sv. Ivanu Vianneyju, mali je i neugledni Ars postao u Crkvi glasovito i poznato mjesto, i danas stjecište pobožnih hodočasnika.

Image and video hosting by TinyPic

Ivan Vianney rođen je 8.5. 1786., uoči Francuske revolucije, u Dardillyju kraj Lyona.U njegovom djetinjstvo,Crkva je bila proganjana,pa je potajno išao na vjeronauk,a prvu pričest,primio je u jednom štaglju,jer se nije moglo drugačije. Nevinost srca i duboka pobožnost bile su glavne značajke njegove duhovnosti.
Uočio ga je novi župnik i školovao ga.Problem je bio što je sv.Ivan jako teško učio,to mu je bila noćna mora,imao je veliku volju,no nije mu išlo. Nalazeći se u tjeskobi, poduzeo je hodočašće u La Louvesc na grob svetog Franje Regisa. Od tada je toliko napredovao u naukama da više nije upadao u malodušnost,makar se i dalje jako mučio i jedva nekako polagao ispite,latinski jezik mu je bio zadavao velike tegobe.No,uspio je postati svećenik.

Postao je pomoćnik svog župnika,koji mu je pomogao.Njih dvoje su se natjecali tko će biti bolji. No, dobri je župnik Balley doskora umro. Ivan ga oplakuje kao što je oplakivao svoju majku. Oplakao ga je g. 1817. kao svoga najvjernijeg prijatelja i najboljeg učitelja na svijetu.

Godine 1818., bio imenovan župnikom u Arsu. U toj župi nema mnogo ljubavi prema Bogu. Ne slavi se misa i sakramenti. Vianney je ostao na toj župi sve do svoje smrti 4. kolovoza 1859.Došao je tamo pješice,nije znao put pa je zamolio malog pastira i rekao mu:” »Mali moj, ti si mi pokazao put u Ars, a ja ću ti pokazati put u nebo.«Danas je na tom mjestu spomenik.

Ars je kod Ivanova dolaska bilo malo, vjerski posve zapušteno i zanemareno selo. Netko je o njegovim stanovnicima rekao da ih osim krsta ništa ne razlikuje od životinja.
Novi se župnik, uselivši se u siromašni župni dvor, dao odmah na posao, na obraćanje svoje župe, najprije strašnim pokorama, dugim noćnim satima molitve pred Presvetim Sakramentom, ozbiljnim i oštrim propovijedima. Veliku je brigu posvećivao i obnovi župne crkve. Njegov je stan bio najsiromašniji, hrana kuhani krumpiri, ali u crkvi je iz poštivanja prema Isusu želio da sve bude što ljepše. ljudi su ipak grnuli k njegovoj ispovjedaonici. On ih je znao ne samo dobro ispovjediti, već i voditi putem savršenosti prema Bogu. Mnogi su ga počeli pratiti i u Ars i tako je polako počeo onaj arški proštenjarski život, s mnoštvom hodočasnika, što su dolazili k svetome župniku na ispovijed.Godine 1855.g. došlo je k njemu oko 20 000 ljudi.

»Ars više nije Ars…«, mogao je ustvrditi i sam sveti župnik sa zahvalnošcu Gospodinu. Selo se preobratilo i postalo središte izvanrednog pastoralnog rada u kojem je njihov župnik dnevno znao provoditi u ispovjedaonici i do 12 sati, koji put i više. Taj je silni rad uznemirio i samoga kneza tmina, zloga duha, pa je kroz dulje vremena svetoga župnika po noći uznemirivao.

Image and video hosting by TinyPic

Jedna je od rak-rana Arsa bilo zanemarivanje svetkovanja nedjelje. Arški je župnik o tome svojim župljanima ovako govorio:
»

Nedjelja je dan dragoga Boga. On je stvorio sve dane u tjednu, on ih je mogao sve sebi pridržati, pa ipak on vam je dao 6 dana, a sebi je sačuvao sedmi. Kojim pravom dirate u ono što vam ne pripada? Znadete dobro da ukradeno nikada ne donosi korist. Dan koji budete ukrali Gospodinu, više vam neće biti od koristi. Poznajem dva sigurna sredstva koja dovode do prosjačkoga štapa: to su krađa i rad u nedjelju.«

Ljudi su ga ipak poslušali i to se zlo u selu iskorijenilo.
Za dobro svoje župe sveti je župnik osnovao kuću Providnosti, neke vrste sirotište za siromašne i izložene djevojčice. Njima bi svako poslije podne održao vjersku pouku. Za njih je učinio i svoje prvo čudo: umnoženje brašna za potrebni kruh. Svojom jednostavnošcu, ljudskošcu, pa i humorom ponizni je arški župnik privlačio u Ars mnoštva.

Jednom je sv.Ivan imao ukazanje u kojem je vidio ljepotu ljudske duše,to je bilo poput ekplozije ljepote i svjetla,koje je nadilazila svako ljudsko poimanje,i umro bi da ga Bog nije održao na životu.

Svjedoci koji su svjedočili o njemu u postupku za proglašenje blaženim tvrde da je bila tolika navala oko njegove ispovjedaonice jer je čitao u ljudskim srcima. Jedan od njih kaže: »Držim da mu bez naročite pomoći Duha Svetoga ne bi bilo moguće odgovoriti na tolika pitanja koja su mu svaki čas postavljali. Mislim da ga je Bog u svim njegovim poslovima neprestano prosvjetljivao. To je moje uvjerenje.« Čitanje savjesti bilo je, dakle, dar koji je Bog dao svome vjernome sluzi da mogne što bolje obavljati službu ispovjednika i duhovnog vođe.

Iscrpljen teškim i dugotrajnim radom, oštrim pokorama i drugim patnjama svetac je umro od iscrpljenosti. Po njegovu zagovoru dogodila su se brojna čudesa pa ga je Crkva proglasila blaženim i svetim te zaštitnikom svih župnika

- 09:02 - Komentari (5) - Isprintaj - #

srijeda, 02.08.2006.

E-mail of support

Vidio sam jedan link za blog u Libanonu, poslao sam im sljedeći mail. Ako ga objave kao post u redu, ako ne, nema veze. Na tom se blogu poglavito iznose doživljaji ljudi s ratišta s jedne i druge strane, ne radi usporedbe, nego kako bi se prikazala besmislenost rata. Ovakav način komuniciranja je jedan od rijetkih koji dopiru do inozemstva iz Libanona, i stoga ga treba pratiti sa posebnom pozornošću, kao izvor pravih vijesti, a ne ovih novinskih, gdje je svaka druga riječ iskrivljena istina, što je samo druga riječ za laž. Ne umanjujem mogućnost da se na ovaj način vijestima na blogu može manipulirati, jer je svima dozvoljeno da govore, a urednik odlučuje što će staviti. No, moj mail, koji je poslan sa terena molitve na teren rata, je sada u svijetu elektrona i binarnih zapisa, i tko zna, možda i ugleda svjetlo dana. Ja vam ga sada ovdje 'lijepim', na engleskom je, nemojte me osuđivati ako ima pogrešaka.
A link za blog sam stavio s lijeva, među naše linkove blogova.


This is an e-mail from one Croat, 16 years old one. I live iz Zagreb and I watch the news as we all do about war in Lebanon. I want to help you as much as I can, but even more I want this war to stop, as we all do at least, except those who started the war, and by that I don't mean on Israel, I mean on people sitting on their thrones, playing with their power, playing with other people's lives. I hold a cross in my hand while I write this to you, I pray God for his assistance to you. My thought are with you. Here in Croatia, goverment has sent some money to Red Cross, also christians as I, give their money in every church in Croatia, and beyond, for help to your people. But this e-mail is not about what we do for you, how much money do we sent. I wanted to tell you, that I hope that you will be able soon to watch in sky without fear of a bomb, falling on you house, you family, your loved ones. I hope that Lebanese also have faith in God, cause he will help you, one way or another, but he will help you. You must help your self if you can. Before a decade, a war was in Croatia too. We were attacked, now we leave in peace. Believe in that. Don't hate Israel, don't hate anyone. War is never a wish of a nation, it is always a game of winning and loosing, a game that is put in heads of a soldiers, of a people, it is an idea of some men on higher positions. And they are not to be hate either, they are to be forgiven by us, and judged by God. We keep informing the public here on our blogs, we do very little, we can do so much more, I hope we will. Have faith, and stay strong, for our prays are with you all.

From a boy from Croatia,

God bless you!

Kraj maila!

Indigo child by L&P

- 18:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Gospa od Anđela-Porcijunkula

Image and video hosting by TinyPic

Na današnji blagdan Gospe od Anđela,franjevci se spominju obraćenja svetoga Franje, koje se dogodilo 1208. godine,u crkvi svete Marije od Anđela u Asizu, poznate pod nazivom Porcijunkula. Ta je crkva uskoro postala okupljalište svih franjevaca, a 1216. godine papa Honorije III. odredio je posebni oprost svima onima,koji ju posjete te se ispovjede i pokaju za svoje grijehe. Poslije se taj oprost prenio na sve franjevačke crkve, a s vremenom i na sve župske crkve.

Svakim teškim grijehom zaslužujemo vječnu i vremenitu kaznu. Oprost od vječne kazne dobivamo na ispovijedi, a vremenitu kaznu moramo odraditi, otplatiti ili ovdje na zemlji ( dobrim djelima, molitvama... ) ili poslije smrti u čistilištu.
Potpunim oprostom koji možemo dobiti na dan Porcijunkule ( 2. kolovoza ) dobivamo oprost od svih vremenitih kazni. Propisana djela koja treba učiniti su: pohod crkvi u kojoj se ima izmoliti Oče naš i Vjerovanje, dodavši ovome ispovijed i pričest te molitvu na nakanu Sv. Oca (npr. Oče naš ili Zdravo Marijo) .

Porcijunkula je kolijevka franjevaštva. U njoj su se braća sabirala, slavila kapitule, a napose molila. U njoj je Franjo primio u bratstvo i sv. Klaru. Porcijunkula je zapravo jedno malo svetište sv. Marije Anđeoske koju je sv. Franjo osobito volio. Smatrao je da je u njoj Majka Gospodinova osobito prisutna te iz tog mjesta osobito pomaže sve koji joj se utječu.

Višemilijunski grad Los Angeles izrastao je iz malog naselja osnovanog od španjolskih franjevaca i u njemu je sagrađena crkvica Nostra Senora de los Angelos – Naša Gospa od Anđela, po kojoj je grad dobio ime.

by Hrvoje

- 09:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 01.08.2006.

Radost

Kad nam nešto pođe za rukom, radujmo se i veličajmo Boga, od kojega dolazi svaki uspjeh.

A ako nam nešto po zlu pođe?-

RADUJMO SE I VELIČAJMO BOGA, KOJI NAS UČINI DIONICIMA SVOG BLAGOTVORNOG KRIŽA!!!

- 19:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #