Udruga umjetnika Vjekoslav Majer

subota, 18.04.2020.

Pjesmom protiv korone LELA

TI ZNAT ĆEŠ UVIJEK GDJE SAM
Rekoh ti jednom
ako mi se izgubiš iz vida
samo ću moju zvijezdu pratiti,
a, ti ćeš znati gdje sam.
I magle će se posramiti, spustiti
ili nestati pred mojom željom
da mogu bolje vidjeti put ...
Mirisat ću tvoj jorgovan i
zataknuti misao za moju kosu,
a na dlanu će mi ostati jedna pjesma
da je čuvam ....
Uvijek ćes znati gdje sam ....
pa i kada na gramofonu zaplače
stara ploča sa stihovima.
Lakše mi je polomiti stakla na prozorima
nego li sačuvati srce mi u grudima.
Misli mi bježe ... ludim li ili šta ?
Suza trepavicu dodiruje pa
mokrinom mi lice kao da miluje.
Da bar smo dva klasa pšenice
ti moj, a ja tvoja ...
ne bi nam gladna duša bila spokoja.
Ili da sam bar sad na nekom brodu
pa da daleko otplovim i ... zaboravim.
Ali... ti uvijek ćeš znati gdje sam ....
i ako mi izmakneš iz vidika
u oku se nastanila jedna slika
tebe nedovršenog i .... nastavka života.
Znam... znam da ćeš me tražiti u letu leptira
u haosu mojih vječitih nemira.
Znam da uvijek znaš gdje sam ...
lelazjajo@






ONO KAD ...
milujem sebe rukama tvojim
snagu prikupljam, volji se nadam
grijehom protkana duša me boli
što posijah ništa se ne prima.
Nosim suze skupljene u džepu
osmijehom varam svakog oko mene,
buđenje moje ni na šta ne liči
sudbinu mi neka luda napisa!
Moje je srce krv ti prepoznalo
dalo bi više no što je dalo,
al´vjetrovi stalno u drugom pravcu pušu
isprazniše mi misli, isprazniše mi dušu.
Nekako mislim uzalud mi nada
ko pogrešno misli i najčešće strada,
idem uz vjetar pa nek´bude šta će biti
negdje ću i ja svoje gnijezdo sviti.
Do moje oaze puta je još dugo
čekat ću ... a i šta bih drugo.
Jer ... u meni još ima i ljubavi i nadanja
za neki novi život i neka nova stradanja!
lelazjajo@
Jajce - BiH
Heilbronn - Njemačka

18.04.2020. u 11:14 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< travanj, 2020 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Kolovoz 2020 (1)
Srpanj 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Svibanj 2020 (48)
Travanj 2020 (70)
Ožujak 2020 (15)
Veljača 2020 (4)
Siječanj 2020 (7)
Prosinac 2019 (5)
Studeni 2019 (6)
Siječanj 2013 (1)
Listopad 2012 (6)
Rujan 2012 (4)

Nekoliko slova o nama

Udruga umjetnika "Vjekoslav Majer" ima okupljanje svakoga petka od 19:00 sati.

U našoj udruzi možete pronaći:
neafirmirane ljude riječi i slike,
pjesnike,
pisce,
likovnjake
... uglavnom ljude koji prepoznaju, vole i njeguju lijepo i koji se vole družiti.

Na službenom blogu Udruge možete vidjeti naša tjedna, kao i sva ostala događanja, neke od radova naših članova i druge zanimljive sadržaje.
Cilj nam je predstaviti vam se i upoznati vas s našim radom, pa ako vi poželite upoznati nas i pridružiti nam se u stvaranju, srdačno ćemo vas dočekati na našim druženjima.

KOMENTARE KOJI NISU VEZANI UZ TEMU OBJAVE BRIŠEMO

Linkovi


SNIJEG SE TOPI (Vjekoslav Majer) recitira Zrinko Kapetanić



Tko je bio Vjekoslav Majer?
Književnik, pjesnik, prevoditelj (Zagreb 1900 - 1975.) Vjekoslav Majer rodio se u Zagrebu 27. travnja 1900.
Lirik zagrebačkih veduta, Griča, prizora s gradske periferije, malih radosti siromaha, hrvatski književnik , pjesnik, romanopisac, feljtonist i prevoditelj u Beču piše i objavljuje prozu i liriku na njemačkomu jeziku.
Povratkom u rodni grad za nj neposredno vezuje sve svoje književno stvaralaštvo. Nastavlja Matoševu i Wiesnerovu tzv. Gričku poeziju i stvara nekoliko antologijskih pjesama, među kojima su najpoznatije »Plinska laterna na Griču« i »Moj otac i ja«.
Pisac je jednostavna i neposredna izraza, te blagog humora. Prevodio je s njemačkoga i s hrvatskoga. Jednostavnim izrazom obrađivao je zagrebačku periferiju. Autor je romana "Pepić u vremenu i prostoru", "Život puža", te "Dnevnik Očenašeka". Poznat je i kao scenarist najpoznatijeg hrvatskog filma: "Tko Pjeva zlo ne misli" nastalog prema njegovoj knjizi "Dnevnik malog Perice". Vjekoslav Majer umro je u Zagrebu 4. prosinca 1975. godine .