Udruga umjetnika Vjekoslav Majer

utorak, 31.03.2020.

Pjesmom - STARA TETA -protiv korone

ostani doma

moj stan je visoko
i ima sve svoje stanare
dvoje odrasle djece, njihovu mamu, psa, mačku,
paučiće I poneku drozofilu
moj stan voli
prijatelje.
voli
pogled kroz prozor.
moj stan čeka
sunce i oblake
i zvijezde
i vodu s neba.
moj stan voli
kad pjevam.
i sad, evo,
pjevam
od suosjećanja i straha,
i skupljenih nada u rukohvat.
moj stan voli
osmjehe i zagrljaje.
onako kako se griju
djeca,
kako se diraju
ljubavnici
i drveće.
moj stan voli
dobre pozive.
onakve kakav je bio tvoj
nakon jutra poezije,
u kafiću do kamenitih vrata,
ljekarna i dora s ključevima s druge strane.
moj stan sluša



dvorišta, kosove i vrapce
u prerano jutro,
čuje
krovove koji šapću s juga
i propuh sa sjevera
(pomaknula se vrata, možda i cijeli zid
to tutnjao je zmaj u dubokoj pećini)
moj stan ovog proljeća
prolazi
kroz zidove i prozore
svojeg četvrtog kata
i sa susjedima razmjenjuje
noćašnje snove.


31.03.2020. u 11:33 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< ožujak, 2020 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2020 (1)
Srpanj 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Svibanj 2020 (48)
Travanj 2020 (70)
Ožujak 2020 (15)
Veljača 2020 (4)
Siječanj 2020 (7)
Prosinac 2019 (5)
Studeni 2019 (6)
Siječanj 2013 (1)
Listopad 2012 (6)
Rujan 2012 (4)

Nekoliko slova o nama

Udruga umjetnika "Vjekoslav Majer" ima okupljanje svakoga petka od 19:00 sati.

U našoj udruzi možete pronaći:
neafirmirane ljude riječi i slike,
pjesnike,
pisce,
likovnjake
... uglavnom ljude koji prepoznaju, vole i njeguju lijepo i koji se vole družiti.

Na službenom blogu Udruge možete vidjeti naša tjedna, kao i sva ostala događanja, neke od radova naših članova i druge zanimljive sadržaje.
Cilj nam je predstaviti vam se i upoznati vas s našim radom, pa ako vi poželite upoznati nas i pridružiti nam se u stvaranju, srdačno ćemo vas dočekati na našim druženjima.

KOMENTARE KOJI NISU VEZANI UZ TEMU OBJAVE BRIŠEMO

Linkovi


SNIJEG SE TOPI (Vjekoslav Majer) recitira Zrinko Kapetanić



Tko je bio Vjekoslav Majer?
Književnik, pjesnik, prevoditelj (Zagreb 1900 - 1975.) Vjekoslav Majer rodio se u Zagrebu 27. travnja 1900.
Lirik zagrebačkih veduta, Griča, prizora s gradske periferije, malih radosti siromaha, hrvatski književnik , pjesnik, romanopisac, feljtonist i prevoditelj u Beču piše i objavljuje prozu i liriku na njemačkomu jeziku.
Povratkom u rodni grad za nj neposredno vezuje sve svoje književno stvaralaštvo. Nastavlja Matoševu i Wiesnerovu tzv. Gričku poeziju i stvara nekoliko antologijskih pjesama, među kojima su najpoznatije »Plinska laterna na Griču« i »Moj otac i ja«.
Pisac je jednostavna i neposredna izraza, te blagog humora. Prevodio je s njemačkoga i s hrvatskoga. Jednostavnim izrazom obrađivao je zagrebačku periferiju. Autor je romana "Pepić u vremenu i prostoru", "Život puža", te "Dnevnik Očenašeka". Poznat je i kao scenarist najpoznatijeg hrvatskog filma: "Tko Pjeva zlo ne misli" nastalog prema njegovoj knjizi "Dnevnik malog Perice". Vjekoslav Majer umro je u Zagrebu 4. prosinca 1975. godine .