svjetlost svjetlosti

srijeda, 22.04.2009.

Svjetlo ljubavi

U ovo sumorno i kišno jutro, ha, idealno za spavanje ali ja sam već oodavno budna i pijem svoju jutarnju ness. A misli lelujaju, pokušavam razbistriti ih, naći uporišta u svojim postupcima, svojem promišljanju, svojim željama. Zašto ta želja, prisutna cijeli moj život, ta nada željena.Dali će ikada iz mene isčeznuti ta nada za ljubavi željenom.Iskreno, voljela bi da se to dogodi sada, da mogu udahnuti i ne nadati se. Prestati osjećati srce i njegov govor. Konačno početi slušati govor razuma, racija, a ne srca.
Jezik koji ja jedino razumijem i kojim govorim, jezik srca i duše.
Htjela bi ga ostaviti u svojoj nutrini, duboko, najdublje. Izdići se iznad, visoko i odletjeti u svijet sadašnjosti, okrutne sadašnjosti, kako bih ga razumjela i konačno mogla živjeti, razumijvajući ga, taj okrutni svijet stvarnosti.

- 06:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 20.04.2009.

Svjetlo nakon očekivanog svjetla

Ha, htjela sam nešto reći ali mi nedostaje riječ, riječ kojom hoću iskazati što osjećam i kako se osjećam.
Naime, poslije čaše vina koju sam maločas ispila samo mi se sklapaju oči a misli kao da žele otploviti u svoj svijet snova, zaspati i ne misliti.
I čemu ta promišljanja , kamo me vode, neznam.
odlebdjeti u snove na oblacima tišine, tišine.

- 20:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.04.2009.

Svjetlo Uskrsa

Dočekala sam Uskrs, otvorenih očiju, ali pogled mi je smućen.
Na žalost, ne obasjan uskrsnim svjetlom, nego tužan poput suznog oka koje govori svojim pogledom.
Govore čežnje nadane, željene, moje oči.
Iako ih vješto skrivam u svojim dubinama duše tako da ih nitko ne bih vidio.
Ostaju samo moje, moji osjećaji duboki i želje nedosanjane u ovoj uskrsnoj noći.

- 00:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 10.04.2009.

Svjetlost tuge

Danas, tužna sam, tužna.Ah, ništa novo u mojim osjećajima.Ta tuga je samo izražajnija u ove dane, dane kada se približava najveći blagdan.
A ja bih najrađe utonula u san, sve prespavala... jer se osjećam pretužno, da bi mogla funkcionirati, a to moram...Dosta je bilo moranja, moranja radi drugog, ili bolje i istinitije reći prvoga u mome životu.
A sada sam doista preumorna da bih više mogal se izdizati iznad, iznad svojih mogućnosti .Za viši cilj.
Umorna sam....

- 17:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 07.04.2009.

Svjetlo nedjelje

Već je utorak, a ja razmišljam o nedjelji. Ali protekloj, ne onoj koja dolazi, uskrsu, nego prošloj nedjelji i mnogim nedjeljama koje mi dolaze i koje su iza mene. Željim nedjelju ispunjenu nedjeljom, ljubavlju onih koje volim, koji me vole. Tražim li previše od tog dana jedinstvenog u tjednu, nedjelje.
Ne, samo zrno ljubavi svjetla želim u nedjeljnom danu kako bi i meni bila nedjelja.

- 01:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 01.04.2009.

Svjetlo želja

U svojim promišljanjima ne pronalazim ono željeno, odgovore na postavljena si pitanja.Ah, da, moje želje, da li su one u skladu sa željama te osobe kojoj bi rado dala da uplovi u moj život.
Da li je to prava osoba ili možda samo moja želja od koje nisam u stanju realnio prosuđivati i vidjeti.
Svjesna straha i isčekivanja , nadam se nečemu željenom..ali od straha se istovremeno niti ne nadam, kontradikcija osjećaja.
A stim se teško nosim...doista, ta nekakva neizvjesnost me baca na tlo.Osjećam da me guta, proždire.
Dokle tako...? Ima li kraja i svjetla na kraju...?

- 21:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.