svjetlost svjetlosti

subota, 28.03.2009.

Svjetlo srca

Unatoč zavidnom životnom iskustvu, ah... pitam se pitam, da li mi srce govori ili je to moja želja? Da, što je govor srca, kako ga razlikovati od želja srca?I bezbroj pitanja si postavljam, pitanja osjećaja, pitanja srca. A ponovo se pitam.. Zašto toliko čežnjivo tražim odgovore, a duboko svjesna da odgovor može doći samo iz srca. Impuls srca.

- 18:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 12.03.2009.

Svjetlo želje

U zadnjih dvadesetak dana u mojem životu je nadvladala moja želja.
Želje za ljubavi, čežnje srca i nadanja.
Pojavila se, zaiskrila čežnja moja u osobi koju sam slučajno upoznala.
Neznam ništa o njemu..ali se osjećam ugodno, lijepo u njegovoj blizini.
S izraženom želim ga upoznavati, otkrivati.
Ne prepoznajem samu sebe,
koja je sve morala pomno izanalizirati,
iz svih mogućih i nemogućih uglova kada bi se našla u sličnoj situaciji.
No, sada , želim slušati osjećaj, a ne pitati razum.
Da, istina, ako se razum i racio upletu,
ništa od zakona srca, koji je nježan, suptilan... krhak...
A grubi racio bi ga proždro u jednom pogledu.
I stoga poslušah slušati srce,
opustiti se ,
predati ljepoti osjećaja..
..svjetlu želja...

- 20:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.