svjetlost svjetlosti

subota, 29.11.2008.

Kraj

Danas sam donijela odluku,odlučila i iskazala svoju odluku da prekinem nešto što nema cilj. A hodnja bez cilja je doista suluda ma koliko bila prožeta emocijama ili željom za emocijama , hm kad bih bar znala bilo bi mi puno lakše. Pet godina života , pet godina isčekivanja i nadanja nečega što sam odavno bila svjesna da se neće dogoditi. Sve te godine me držao u svojoj mrerži mojih osjećaja , emocija ili moje želje, eh kad bi si to osvijestila...
Ali, danas je ključan dan, ponovni razgovor u kojemu me nije nagovorio da idemo dalje, možda je i sam umoran, ali nadam se da ću ustrajati jer od njega doista više nemam što očekivati. Bio je jasan , što mi može dati, svoj minimum ili maximum koji bi i najrazumniju osobu bacio, je li moguće da je netko spreman uzeti sve a dati ravno s ništa u tragovima. Ali na žalost , moguće je, i ja sam s takvom osobom provela, darovala mu svojih pet godina života.
Očito sam bila zaslijepljena svojim fikcijama i željamaa koje je on ponovo vjerujem podsvjesno koristio. Ha, i kaže , ja sam zadovoljan , ispunjen, ali frustrira me tvoje nezadovoljstvo.Kakva konstatacija....suludo, suludo sam sve ove godine ja činila, al nadam se da je sve iza mene i da se više neće ponoviti.

- 21:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.